1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizii intretinere si Schimburi - Resetare Service la Audi A4 B8 - filtre si alte consumabile

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de bogdan_TM, 5 Mar 2011.

  1. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Intervalul de schimb ulei se modifica doar cu VCDS. Probabil a fost modificat la ultimul schimb de ulei si nu ai vazut pana acum. Singur nu se schimba.

    Sent from Huawei P10 using Tapatalk
     
  2. Chip3k 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.0tdi 110kw 2014 Multitronic
    Sigur nu a fost asa, ca am verificat cand am facut inspectia/schimbul + ca scrie si pe factura cand se face urmatorul schimb...si erau trecuti 30mii km. (De aceea am si scris aici...ca poate stie cineva). Merci.
     
  3. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Nu se modifica singur, singura chestie automata e avertizarea: chiar daca e setat la 30000km intervalul masina poate sa iti spuna la 20000km sa faci schimbul ( asta in functie de cum mergi cu masina ).
     
  4. Chip3k 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.0tdi 110kw 2014 Multitronic
    Nu stiu cum sa-ti demonstrez asta...dar s-a intamplat cum am relatat (am facut si poza in prima zi dupa schimb, iar zilele trecute cu schimbarea...deci avem before and after).
     
  5. Robert Hrimiuc

    Robert Hrimiuc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC 177CP S-Tronic Quattro 2014
    Salutare tuturor! Am facut si eu revizia la Audi A4 B8 2.0TDI quattro 177CP Avant 2014. Ultima revizie a fost facuta in germania la reprezentanta 28.05.2018 si am atasat pozele cu filtrele folosite. Au intrat 5 litri pentru ca nivelul pe MMI sa fie maxim. Filtrele toate de la Mahle pret total 472 lei + manopera 150 lei.

    Codurile sunt pe fiecare filtru pentru cei care au nevoie.
    Drumuri bune.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Marius Rugina și Reviver apreciază asta.
  6. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Eu o folosesc din an in paști (odata la 4-5 săptămâni maxim 100 km, exceptand concediile) dar distanța rămasă pana la service nu s-a actualizat singura pana acum sub nici o forma. Poate totusi nu ai fost atent la ultima resetare.
     
  7. flavius1990

    flavius1990 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8.5, CJCD, 2014
    Salutare, va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema: Doresc sa planific in perioada urmatoare un schimb general de consumabile la masina si nu prea stiu ce at trebui sa iau in considerare. Masina am cumparat-o la 81.000 de km anul trecut in Noiembrie iar la momentul respectiv I s-a facut doar schimbul de ulei. De atunci am mai facut ~10.000 de km si as vrea sa fiu sigur ca de acum inainte tot ce ar trebui schimbat sa fie in regula. Chiar dupa achizitie am dus-o in reprezentanta pentru o verificare, totul a fost in regula. Mi-ati putea spune la ce anume ar trebui sa fiu atent si sa consider ca fiind consumabil? In caz ca ajuta VIN-ul masinii este: WAUZZZ8K3EN034786 iar codul motor CJCD.
     
  8. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    daca nu ai nici 100k km atunci stai relaxat, inca nu o sa ai probleme daca ii vei face revizile (ulei filtru combustibil, polen etc) la timp. Pentru siguranta ta iti poti cumpara VCDS, is vreo 2 in Vladmirescu care vand. Iar pe partea de mecanica cauta un service bun si tinete de el, eu tias recomanda unul autorizat , dar e in Aradul nou pe Stefan cel Mare, baetii lucreaza cu diagnoza profesionala si nu fac nici o miscare fara sa consulte catalogul oficial (elsa/etka).
     
  9. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
  10. Florian IONITA-STOICESCU

    Florian IONITA-STOICESCU 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2019
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    Audi A4 B8, Facelift 2013, 1.8 TFSI 170 Cp CJEB , Multitronic, WAUZZZ8K6EN020011 Motor (J623-CJEB)
    Buna ziua !
    daca am valorile de mai jos, inseamna ca am facut RESET SERVICE ?

    Control Module Part Number: 8K0 920 932 B Labels: 8T0-920-xxx-17.clb
    Component:KOMBIINSTR. H35 0564, Coding:13C60800460100080D0000
    Operation: Please select an operation
    ************************************************************************************************************************
    Channel Description Unit Current val. New val.
    02 Service Reminder Status 1 ---
    40 Distance since Service km x100 6 ---
    41 Time since Service Days 50 ---
    42 Minimum Distance to Service km x100 150 ---
    43 Maximum Distance to Service km x100 300 ---
    44 Maximum Time to Service Days 730 ---
    45 Oil Quality 1 ---
    47 Soot Quantity DIST x100 0 ---
    48 Thermal Load DIST x100 20 ---
    49 Minimum Time to Service Days 365 ---
    50 Basic Distance Value for Oil Change km x100 150 ---
    51 Basic Time Value for Oil Change Days 365 ---
    52 Basic Distance Value for Inspection km x100 302 ---
    53 Distance since Inspection km x100 0 ---
    54 Basic Time Value for Inspection Days 730 ---
    55 Time since Inspection Days 0 ---
    56 Day Counter Days 2161 ---
    ************************************************************************************************************************
     
  11. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    1A0DC301-C484-43C5-95DD-A87170E17EE5.jpeg
    Frunzele din carcasa mea erau intacte. S-a gandit cineva la o sita, pusa undeva pe traseu ?
     
  12. Călin Paul

    Călin Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 B8 S4
    Buna,
    Dețin un A4 B8 din 2012, automat 8+1 , s line interior exterior, 2000 TDI , 177 cai+ top up. A fost adusă in țara la 170.000 km . Atunci i am făcut revizia totala la Audi. Distribuție, ulei cutie și restul filtrelor + ulei. Acum, la 185.000 km s a aprins revizia in bord, așa a fost setată de cei de la audi, la 15.000 km. Care este sfatul Dvs legat de km la care trebuie efectuată revizia? Prietenii ma sfătuiesc la 30.000 km , drept este ca au mașini din 2015 și 2016. la cât ar fi recomandat sa fac revizia de filtru și ulei și cea pt cutia de viteze?
    Mulțumesc anticipat
     
  13. fl0r1n

    fl0r1n 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant multitronic CJC 143CP , 2013
    Nu ai nici o treaba acum la cutie. Doar ulei motor si filtre in jur de 420 lei. Aia nu iti sunt prieteni care te sfatuiesc sa schimbi la 30000. Traim in Romania totusi. Bafta
     
    Călin Paul apreciază asta.
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In documentatia de specialitate sunt enumerate tarile cu mult praf printre care si Romania.
    Schimb ok la 10 k.
     
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Iar daca nu se fac cei 10000 km, recomand a se face schimbul la max 6 luni, dace se poate la trecerea din anotimpul cald in rece si invers. Chir daca nu este indeplinit primul criteriu, in timp, uleiul isi schimba proprietatile.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deja exagerati. Asta este o aberatie. Cum sa-si schimbe proprietatile dupa 6 luni ? Un ulei de calitate poate sta ani de zile in motor (in orice tip de motor). Isi schimba proprietatile dupa 10 - 20 ani de stat si nepornit. La 10.000 km este suficient si binevenit pentru a fi schimbat uleiul intr-un motor.
     
    august2017, flawyl31 și smurff apreciază asta.
  17. crpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A4,1.8 TFSI,2010
    La motorul 1.8 TFSI 118 Kw (CDHB) se poate schimba uleiul folosind o pompa electrica ?
    Prin introducerea furtunului de aspiratie al pompei pe tubul jojei se poate ajunge pana-n fundul baii de ulei sau nu trece de capacul care exista la baza blocului motor ?
    Ma gandeam ca poate acel capac are vreun orificiu (prin care ar trece si joja, daca ar avea joja) pe care poate ajunge furtunul pana la fundul baii de ulei.
    A mai schimbat cineva uleiul in modul asta (evident cu golirea completa, sau apropiat de metoda prin scoaterea busonului de golire) ?

    Se pare ca totusi se poate ajunge pe tubul jojei in baia de ulei (chiar daca nu are joja).
    Iata doua imagini in care se vede orificiul de acces al jojei in baia de ulei. Sau cel putin asa pare la prima vedere ... aici pare ca ajunge tubul jojei de ulei.

    1.8 TFSI ungere 02.PNG 1.8 TFSI ungere.PNG
     
  18. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Salutare,
    Am achizitionat recent masina din profil un A4 B7 (o zi). Am luat o din Germania (eu locuiesc aici) si am vazut diferite opinii cum ca intervalul de service ar trebui sa fie mai mic in Romania si asa mai departe. Eu ma gandeam sa las intervalul de service undeva la 20.000 (ulei si toate filtrele). Voi ce parere aveti ?
     
  19. crpetru 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A4,1.8 TFSI,2010
    Pentru intervalul de service (pentru ulei) da ar fi bine sa micsorezi intervalul pentru ca aici in Romania nu o sa gasesti uleiuri originale deci nu cred ca sunt la fel de performante chiar poate contrafacute
    sau daca gasesti originale este OK dar ma indoiesc , ca gasesti (uleiuri in romania doar fabricat in UE)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cu ulei original, tot e mare intervalul.
    Din cauza asta auzi distributii pe lant care zornaie, uzura pe ax cu came, turbina moare prematur, etc.
    Ca europenii le fac reviziille la 25-30.000 km minim.

    Un interval de 10-12.000 km este ok.
     
    Mervey și smurff apreciază asta.

Distribuie pagina asta