1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Rezervor - Litrometru - Indicator si Sonda combustibil - Pompa din rezervor - Releu Pompa la Audi Q3

Discuție în 'Audi Q3' creată de Ovidiu. R, 29 Dec 2018.

  1. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Buna. Revin cu o alta problema in speranta ca cineva de aici ma poate ajuta.
    Acum ceva vreme mi s.a aprins ,in timpul mersului, intermitent , becul de la bujiile incandescente. La o repornire a motorului, ulterior , becul s.a stins ca dupa o vreme sa se reaprinda din nou in timpul mersului.
    Mentionez ca masina merge absolut normal. Porneste si trage la fel ca intotdeauna.
    In final am dus.o la un service Audi la test.
    Eroarea data este un scurtcircuit la pompa de motorina din rezervor.
    Am inlocuit pompa dar eroarea apare din nou.
    Am atasat si poza cu rezultatul testului. Sper sa se poata citi. Daca cineva are vreo idee ....
    Multumesc.
    [​IMG]

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  2. Bogdan123

    Bogdan123 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni/Arges/ROMANIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DEUA, an 2016
    Da, am eu o idee. Un scurtcircuit la pompa de motorina ar fi ars siguranta ce o alimenteaza. Pompa respectiva este alimentata de un releu ce primeste comanda de la ecu motor, acesta neavind feedback direct din pompa. Eu as masura cablajul dintre cutia de sigurante, releu pompei si pompa de motorina, de asemenea cablajul dintre ecu motor si bobina releului ce comanda pompa. Nu poti sa te apuci sa schimbi pompa doar pe baza unei diagnoze si fara sa masori tot cablajul aferent si circuitul de comanda al acesteia. Sau.. In reprezentantele audi se pare ca se poate..

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    Cosmin Blaga apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intaresc si eu ce spune Bogdan si in plus trebuie mers la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    Cosmin Blaga și Bogdan123 apreciază asta.
  4. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Multumesc frumos. Se pare ca in Germania asa functioneaza lucrurile. Se incearca rezolvarea problemelor prin schimbarea pieselor "vinovate". Fara rezultat si cu banii luati.
    Inca ceva: credeti ca se poate strica mai rau ceva daca merg in continuare? Stiu ca nu sunteti profeti...dar circul zilnic cu masina si nu as vrea sa raman " agatat" pe vreo strada.

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu putem sa iti dam un raspuns concret la ultima ta intrebare. O problema ar putea fi faptul ca poti ramane fara alimentare in timpul unei depasiri si se opreste motorul. Mai departe tragi tu concluziile.
     
    Ovidiu. R apreciază asta.
  6. Ovidiu. R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q3, 2012
    Multumesc inca o data. Oricum incerc sa rezolv problema cat mai repede posibil.

    Trimis de pe al meu HUAWEI CAN-L11 folosind Tapatalk
     
  7. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Salut,
    In mers cateodata mi se prinde becul la motorina iar acul de la rezervor imi arata minim (km 0) in bord. Opresc si pornesc isi revine. Despre ce sonda e vorba ?

    20190209_143603.jpg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ai un senzor pe pompa din rezervor.
    Demonteaz-o si vezi daca se poate curata, cu alcool.

    Poza atasata este de la un Jetta care avea fix aceeasi problema ca si tine (de altfel, ca si multe alte VW).
     

    Fișiere atașate:

    Sorin88 apreciază asta.
  9. Sorin88

    Sorin88 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Q3 2.0 tdi 2012 cffb
    Multumesc. Cred ca o sa merg la un service. E complicat cu pozitia plutitorului si sa nu greșesc, sa indice eronat ulterior.
     

Distribuie pagina asta