1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Rezervor - Litrometrul / Sonda si Conducte combustibil - Pompa din rezervor - la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de clauss, 31 Oct 2011.

  1. clauss 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2011
    Locație:
    buzau
    Masina:
    audi a6, 2006
    Am si eu o problema cu o sigurantele sau cu indicatorul de motorina:
    Inainte sa alimentez imi indica rosu si in bord spunea ca mai am 50km de mers. Am facut plinul si nimic, in continuare mi-a indicat la fel, ba mai mult dupa 50 km acul a tot scazut pana la 0 si in bord imi spune ca mai am de mers fix 0 km. Ce se intampla este arsa o siguranta sau sonda ?
     
  2. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Este foarte posibil sa fie defecta una dintre sondele litrometrice din rezervor. Poti verifica lucrul acesta cu vagcom-ul in modulul Instruments - measuring blocks, unde vei gasi valorile date de cele 2 sonde litrometrice exprimate in litri si in ohmi(aprox. 1000ohmi ptr. rezervor gol si aprox.70ohmi ptr. rezervor plin). De asemenea, daca valoarea rezistentei este 0 ohmi inseamna ca exista un scurt-circuit in sonda iar daca valoarea este infinita inseamna ca este intrerupt circuitul.
     
  3. MiculutZ

    MiculutZ 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005
    Buna tututor,
    Am si eu o problema, dupa ce pun contactul imi apare in bord martor ca rezervorul ar fi gol. Masina porneste perfect doar ca imi arata acest lucru, ce-i drept nu tot timpul, dar de obicei dupa cativa km parcursi sau chiar mai repede isi revine la normal.
    Sa fie de la senzor ? ce-i de facut ca este foarte enervant. Pe langa asta nici nu prea imi indica corect cati km mai am de parcurs, scade sau creste brusc. Ajutati-ma va rog. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2012
  4. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Am patit ceva asemanator - la mine s-a rezolvat prin curatirea contactelor - trebuie sa scoti bancheta spate ( sezutul ) si in partea dreapta gasesti mufa de la sonda .
     
  5. MiculutZ

    MiculutZ 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005
    Sa fie oare aia problema?! oricum o sa incerc...mersi mult.
     
  6. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Salut,

    am urmatorul fenomen ce se repeta a doua oara, dupa mai bine de doi ani:

    Dupa ce am alimentat, indicatorul a ramas pe rosu. In ambele cazuri am alimentat cu indicatorul pe rosu si in aceiasi benzinarie cu particularitatea ca este in panta (botul masinii in jos). Acum mai bine de doi ani s-a rezolvat straniu: in aceiasi zi am schimbat uleiul , iar dupa ce am preluat masina din service indicatorul era la jumate. Aztazi nu am avut sorti de izbanda. Dupa alimentare indica 50 km pana la pompa, dupa 50km parcursi indica 0km pana la pompa. In realitate mai sunt 12 l de motorina peste rezerva.

    Ca sa nu para totusi atat de stranie relatarea vreau sa adaug ca data trecuta am povestit la service ca am respectiva problema si au spus ca este o defectiune tipica, fiind vorba de un cablu in care se blocheaza plutitorul daca nivelul este foarte scazut. Faza este ca nu le-am cerut sa remedieze problema... Tind sa cred ca nu mi-au facut un cadou... In fine.

    Ce am de gand sa fac, este sa consum cei 12 l si sa alimentez de data aceasta in rampa (botul in sus) daca nu se rezolva, desfac sonda si o deblochez.

    Daca a mai trecut cineva prin aceasta experienta am rugamintea sa intervina.
     
    Ultima editare: 9 Iun 2012
  7. lasssk 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2009
    Locație:
    Ocna Mures
    Masina:
    A6 2.0TDI 2005
    Am reusit. Am consumat cantitatea calculata si am alimentat in rampa: Am urcat, am lasat masina in jos si am franat brusc. Am activat frana de mana, am scos cheia din contact, am alimentat 8 l cu o palnie si totul este in regula, sonda s-a deblocat.
     
  8. untouchable 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    stockholm
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006
    Sonde litro A6 3.0 TDI Qattro

    Am si eu o problema cu indicatorul de motorina.
    Cand alimentez acul se ridica numai ca pe full calculatorul imi indica date eronate sau 0 cum ar fi : DTE 2000 km, consumurile 0 pe ambele calculatoare pe 1 si pe 2 singurul care este bine indicat este viteza medie.
    Ceva idei ?
    Multumesc!
     
  9. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    Salut
    Poate sa ma ajute cineva cu localizarea releului de pompa electrica din rezervor la A6 C6 2.7 tdi ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2013
    Liviu M apreciază asta.
  10. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Ultima editare: 29 Aug 2014
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Da.. m-am uitat si nu am gasit nici in manualul masinii informatia. Desi multi sustin ca orice masina are asa ceva.
    Adica daca are acel compartiment de rezerva, se poate opta pentru umplerea (sau nu) al lui? Stie cineva?
     
  12. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Eu personal de fiecare data cand fac plinul bag pana ajunge motorina sus la rotita de plastic. Si daca sunt pe galben intra 70 de litri ca popa. Deci parerea mea e ca are o rezerva de cel putin 5 litri care se umple in momentul in care faci super plinul :)
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    L-am intrebat pe ala de la Petrom care e afara la pompa, si-a zis ca n-am acea "clapeta" care se apasa cu pompa, ca sa intre mai multa benzina (eu nici nu stiam de existenta ei), deci n-am acea rezerva. La un rezervor mare de 70l, nu cred c-ar fi cazul. Asa ca, ii fac plinul pana sare pompa, nu fortez mai mult.
     
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dintr-un documentar, am aflat și eu cum se face "plinul", sau ce înseamnă asta la cei ce fac teste comparative și alte experiente.
    Cică atunci când se declanșează "pistolul", aștepți câteva secunde ca să dispară eventuala spuma din gatul rezervorului și mai încerci încă odată sa pui combustibil, pana când se mai declanșează odată.
    Cam așa s-ar afla și capacitatea rezervorului, reală.
    Dar asta nu înseamnă că cineva nu poate pune combustibil pana în bușon, ca doar nu e de la Top Gear... :)
     
    Ultima editare: 4 Sep 2014
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nici nu e recomandat sa o umpli pana-n buson, benzina se dilata vara, la caldura. Mai ales la noi astia mai "de rand" care ne tinem masina in parcare, si sta cu orele-n soare, nu cred ca e ok..
    N-am stiut partea cu "a 2-a declansare", dar am sa fac asta la urmatorul plin. Bine.. nu cred ca-ti mai intra decat cativa litri daca o "fortezi" din nou.
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    :) Să stai tu la vreo benzinarie din Bulgaria, la granița cu Turcia și sa vezi acolo plinuri 110%, știindu-se preturile de la turcaleți. E doar un exemplu...
    Crezi că mai are timp să se dilate? :)
    Ar fi și culmea sa umpli rezervorul pana în "gură" și apoi să lași mașina în fața blocului, la soare eventual. Dar sincer, dacă e sa se evapore, asta e, oricum e neglijabilă cantitatea. Sau să faci vreo cursa în țară, ca doar prețul e cam la fel și chiar nu ar avea rost să înghesui o lingură de motorină acum, când poți să mai pui după 500 de km parcurși.

    Intre prima și a doua declanșare, nici pe departe nu încap litri. Prima data se declanșează de la spuma ce intra pe gatul rezervorului, apoi a doua, când combustibilul ajunge la pistol. De fapt tot mai face intre timp doua degete de spuma și e destul.
    E doar metoda oficiala prin care se face "plinul", "ca la carte".
     
    Ultima editare: 5 Sep 2014
  17. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Eu din cate-am inteles, "pistolul" ala declanseaza cand de fapt ajung niste vapori mai puternici la el (are un senzor), adica atunci cand benzina "se apropie", nu stiu daca e vorba ca "ajunge spuma la el" :) se poate sa fie si cum zici tu, nu stiu..
    Dar intrebare: cand bagi pistolul, cat de adanc trebe bagat in buson? unii am vazut ca-l baga de tot, altii ca ii baga doar varful. Cred ca e si asta un criteriu de luat in calcul, adica a momentului de declansare.
    Si o a doua, daca tot suntem la capitolu asta: mai fura pompele din ziua de azi? intelesesem ca ar fura cam 1l la 100l. Stiu ca trebuie sa aiba nu-stiu-ce verificari, o data la 2 luni (parca), dar... cine stie.
     
    Ultima editare: 5 Sep 2014
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Spuma, vapori, e mai puțin important, poate contează și pompa cum e făcută sa funcționeze. Eu mai mult de spumă am văzut ca e vorba, pentru ca si eu am mai ținut pistolul bagat doar cu "varful', sa vad cum/cât/dacă baga ceva. :)
    Normal e sa pui pistolul ca lumea, nu bagat jumătate, e la mintea cocoșului...
    Cat despre furt, la cantități mari poate se vede, dar 5 - 10 litri nu prea. Am pe cineva care tot își ia cu bidonul benzină pentru cadavrul de Dacie de la țară, sau pentru drujba, de la 2-3 benzinarii (una chiar "no name") și nu l-am auzit sa se plângă. Chiar am discutat odată pe tema asta.
    Am auzit și eu ca sunt verificați destul de serios, dar cât e de adevărat asta, nu știu.
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Eu cand il bag "calumea", imi cam sare de fiecare data. Adica aveam benzina cam jumate de rezervor, il introduc cam 80%, dau apas de el si imi sare.
    Cand l-am mai scos, adica bagat doar pe jumate, a "curs" fara probleme.
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am întâlnit și eu unele super sensibile, care se declanșau aiurea, de cum începeam sa torn. Trebuia sa-l tin mai scos. De fapt făcea spuma aiurea. Mai adaugi la asta și un "gât" al rezervorului mai intortocheat și...îți dai seama. Declanșarile astea, m-au făcut de câteva ori sa torn motorină aproape cu țeavă de la pistol scoasă. Efectiv turnam la gura rezervorului, se vedea cum curge motorina și da, făcea spună cât era gâtul rezervorului de gros.
    Mi-e oarecum teama sa torn la jumătate din debit, pentru ca pot cădea fără să vreau în eventuala șmecherie pe care, cica, o fac unii "pompagii", ca sa-și tragă o cantitate mică de la fiecare client. Se prea poate sa nu fie adevărat, dar se prea poate sa și fie. Oricum, prefer sa torn la maximum de debit al pompei...
    În ultimul timp totusi, nu prea am mai întâlnit sa se declanșeze aiurea...
     

Distribuie pagina asta