1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

S3 N249 valve bypass

Discuție în 'Linia de modele S' creată de Lucian0, 5 Iul 2010.

  1. Lucian0

    Lucian0 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4, 1.8 T Quattro, 2004
    Ma poate indruma cineva care a facut acest bypass cum sa procedez? Masina este un Audi S3 8l de 210 cai, motor AMK. Atasez si o poza cu motorul si mi-ar fi foarte folositoare o explicatie ca pentru prosti :)...subliniat pe poza exact ce furtune tre sa mut si cum.
     
  2. Lucian0

    Lucian0 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4, 1.8 T Quattro, 2004
    Chiar nimeni nu a facut operatiunea asta?
     
  3. Lucian0

    Lucian0 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4, 1.8 T Quattro, 2004
    Eu centrez, eu dau cu capul Iata cum se face operatiunea:
    Este adevărat că motorul AMK (la fel ca si BAM) nu are valva N112 (are SAI), asa ca am conectat pur şi simplu un furtun de silicon 4mm din admisie la BOV. Se lasa Valva N249 conectata electric şi ... asta e tot!
     

Distribuie pagina asta