1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scartait pedala ambreiaj AUDI A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de serbanfirca, 14 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Emanuel92 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2008
    Informarea din pdf mai este valabila? la mine se aude un fel de scartait dupa ce stau in coloana mai mult timp si se simte si la picior. am doar 60000 km...
     
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu are importanta ca ai 60 000km. Scartaitul respectiv apare si de la 10 000km. Daca masina nu mai este in garantie si nu ai semnalat aceasta problema in acea perioada nu stiu daca iti vor schimba gratuit acele componente; dealerul te poate lamuri sigur.
     
  3. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
  4. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    A reusit cineva sa-si faca reparatia in afara garantiei fara sa-l coste nimic? Daca nu, cine a facut-o pe bani, cat a decartat si unde? Multumim
     
  5. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Codurile postate in informarea din pagina precedenta nu mai sunt toate valabile (cel putin pt furca nu mai e corect, are un k in coada). Codul cu k era valabil la 20 martie 2012.
    Gasiti lista cu codurile la postul #163 in linkul de mai jos, valabile si incercate de mine pentru A4 2.0 tdi 143, fara quattro, fara start-stop, fabricat martie 2008.

    www.clubaudi.ro/audi-a4-b8-2008-pre...ta-placa-presiune-distrusa-17.html#post388920
     
  6. florin14 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2012
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 2000 cmc 2010
    Am si eu exact aceeasi problema. Am fost azi la serviceul AUDI Cluj.
    Mi-au spus ca pentru a putea sa isi dea sema cu exactitate de ce este vorba trebuie sa dea jos cutia. Lucru asta nu imi place deloc. Le-am sugerat sa incerce sa greseze parghia (am citit pe forum ca la unii chestia asta a functionat) inainte sa treca la desfacutul cutiei, insa mi-au spus ca nu pot face nici asta fara sa dea jos cutia. Asa sa fie oare?
    Masina e un A4 B8 cu 2000 cmc si 143 hp cu 145.000 km din 09/2009.
    Incerc sa imi dau seama daca informarea despre care se vorbeste in acest topic mi se aplica si mie in conditiile in care masina e iesita din garantie.
     
  7. strumfyspm Guest

    eu am schimbat ambreiajul si totalul a ajuns:

    - rulment 5 mil;
    - furca + un surub + inca ceva = 2 mil;
    - manopera la tot (kit ambreiaj)= 4mil;
     
  8. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    @ GunX: exista raspuns pentru intrebarea ta: nimeni nu a reusit.
    Cand esti iesit din garantie si spui ca e de fapt greseala lor si vrei gratis, atunci astepti pana nu mai scartaie... dar s-ar putea sa fii deja tras pe dreapta. Caini cu covrigi in coada nu exista... desi se vorbeste de ei.
    Si totusi am raspuns la postul tau: pe mine m-a costat si am scris si cat si unde si ce am schimbat (in topicul cu volanta, ca masina avea mai multe bube decat un simplu scartait, dar n-am postat tot raspunsul in ambele topicuri).

    @ florin14: poti incerca sa desfaci cutia dar sa fii eventual pregatit si pentru altele, poate nu e cazul, dar cine stie ce se constata. Chestia este ca manopera este destul de costisitoare si dureaza ca si timp, si se pune intrebarea... daca tot am dat jos cutia, schimb in plus si kitul ambreiaj? La mine a fost mai mult decat un scartait si alegerea a fost mai simpla, dar nu ieftina. (am schimbat tot, inclusiv volanta)
    Dar imi aduc aminte ca asa a fost si la mine la inceput, doar un scartait, apoi un gajait si din ce in ce mai tare, pana nu l-am mai suportat. Oricum intorcea lumea capul pe strada sa ma vada... super atractie. Scartaitul se auzea si cu motorul oprit.

    In speranta ca scapi mai ieftin, schimba doar piesele din informarea respectiva, atentie la coduri totusi, dar trebuie constatat si ambreiajul, ca doar ajunge si la el. (ambreiajul se gaseste sigur de pe o zi pe alta la vanzatorii de piese, dar nu se va potrivi fara piesele mici care le-am scris in topicul cu volanta, si care apar si in informarea respectiva)

    Eventual te mai ajuta strumfyspm cu o lista de piese necesare, ca inteleg ca el a luat ambreiaj separat, eu am luat ambreiaj cu tot cu volanta si nu mi-am mai pus problema daca se potrivesc sau ce producator sunt fiecare.

    @ strumfyspm: daca la manopera sunt preturile de reprezentanta, ai iesit foarte bine.
     
    Ultima editare: 24 Mai 2012
  9. strumfyspm Guest

    Eu am luat pachetul OE (volanta placa presiune si disc)+ rulmet (care am avut probleme cu el, nu se ptrivea, cititi http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b8-2008-prezent/10814-a4-b8-volanta-placa-presiune-distrusa-17.html ).

    Eu am avut kitul vechi, neschimbat niciodata. il mai tineam daca nu mi se bloca volanta si nu mai aparea riscul de a se sparge.

    Restul (furca surubul si piesa aditionala) au fost comandate separat(masina statea trasa pe dreapta de vreo 5 zile la vremea aia).

    P.S.:

    Am facut schimbul la un service autorizat VW-AUDI (dar nu e reprezentanta).
     
  10. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Scartait Pedala Ambreiaj

    Salut,
    Nu exista riscuri sa mergi in continuare cu scartaitul, doar stresul zgomotului, eu am optat pentru rezolvare deoarece mi se parea penibil sa fi intr-un audi si sa iti scartaie ca o rabla.
    Nu mai stau sa citesc ceea ce au scris altii, va dau direct rezolvarea scartaitului in EXTERIORUL masinii " mai exact se aude in zona cutiei de viteze", la apasarea pedalei de ambreiaj, eu pe langa scartait am sesizat si revenirea pedalei neuniform, mai exact la debraiere pedala revenea cu presiune inegala, se simteau niste hopuri, mentionez ca la rece nu existau nici scartaitul si nici hopurile din pedala, dupa ce se incalzea motorul atunci incepeau, posibil la unii sa fie permanenta treaba.
    Se demonteaza cutia de viteze si se inlocuiesc 3 piese: INLOCUIRE PARGHIE DEBRAIERE, INLOCUIRE FUS SFERIC, INLOCUIRE PIESA INTERMEDIARA "piesa de plastic care tine fusul sferic in contact cu pargia de debraiere".
    De obicei aceasta problema apare dupa schimbarea kitului de ambreiaj, in cazul in care scartaitul/hopurile apar fara sa fie schimbat kitul ambreiaj atunci pe langa cele trei piese se mai schimba si rulmentul de presiune, dar in acest caz recomand sa nu va lacomiti la bani si sa schimbati tot kitul, inclusiv cele trei piese, asta ca sa nu dati de doua ori cutia jos.
    Rahatii de la reprezentante tin secrete rezolvarile ca sa forteze lumea sa rezolve problemele prin ei, de retinut ca masinile inca in garantie care se confrunta cu aceasta problema trebuie sa beneficieze de schimbarea pieselor GRATUIT!
    INFO PRET: cele trei piese costa pana in 150 Ron, problema este manopera demontarii.
    Eu am rezolvat problema la Brady Romania, a fost putin mai ieftin decat la reprezentanta in ceea ce priveste manopera.
    Am economist ceva la piese deoarece le-am achizitionat prin Augsburg International, piesele luate prin reprezentanta sau Brady au niste adaosuri cretine si total nefondat, nu ma intereseaza sa le platesc eu salariile angajatilor prin acceptarea acestor adaosuri comerciale, idiot este cine da nu cine cere, in fine !!
    RECOMANDARE, nu acceptati sa va duceti masinile in service-urile care nu permit clientilor sa stea langa masini pe perioada efectuarii reparatiilor !!
    La Brady am schimbat initial kitul de ambreiaj iar la recomandarea tehnicianului am lasat volanta veche deoarece nu prezenta semne de oboseala, iar cand mecanici au pus kitul l-au montat la motor si nu in cutie, iar cand au pus cutia de viteze pe masina, deoarece nu intra usor au lovit cu ea de mai multe ori incercand s-o potriveasca, astfel mai mult ca sigur mi-au distrus volanta iar cand a aparut problema cu scartaitul si m-am prezentat iar la ei pentru solutionare au dat iar cutia jos a doua oara "info, manopera fiind de aproximativ 1.200 lei per demonatare", la inspectia volantei aceasta facea ca un clopot, se misca in toate partile, desi nu aveam bataie in pedala sau zgomote la rulare, asa ca am optat si pentru volanta noua " din cauza lor, dar hai sa zicem ca era timpul si trecem peste".
    Am schimbat tot la ei kit distributie unde mi s-a recomandat sa schimb si variatorul cu axa cu came pe langa distributie, ceea ce am si facut desi tind sa cred ca am schimbat piesa degeaba "pret variator si axa cu came 3.100 lei pe langa pretul distributiei, "distributia desi este pe lant in timp de la temperatura si frecare, metalul oboseste si se lasa" astfel capata joc si atinge capacul de metal generand zgomot, unii opteaza sa schimbe doar intinzatorul, eu am schimbat tot kitul de distributie.
    Datorita experimentelor pentru identificarea scartaitului tot la recomandarea tehnicianului de la Brady am cumparat si schimbat pompa hidraulica de la pedala "pret aproape 600 lei piesa", binenteles piesa a fost schimbata degeaba.
    Am mai schimbat si altele la ei dar nu fac scopul acestui topic.
    Concluzie: ar fi bine la fiecare rezolvare a problemelor sa facem un minim de efor ca ulterior sa scriem pe forumuri, nu cum sunt unii care cand se vad cu sacii in caruta nu ii mai intereseaza subiectul, putem evita astfel cheltuielile inutile plus evitarea service-urilor varza.
    Teoretic cred ca am aruncat pe geam aiurea in jur de 6.800 lei" pompa pedala, ax came cu variator si volanta", asta fara manopera.
     
    Vico apreciază asta.
  11. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    DiamondInk, foarte buna explicatia.
    si eu am problema asta cam de 1 an jumate. am fost la mecanic (si el are a4 b8) si am crezut ca ma ia la palme "nu schimbam nimic pana nu se strica!". deci i-am dat pace si am circulat asa, fara sa am nici o alta problema.
    pe viitor cand o sa schimb ambreiajul, o sa schimb cu siguranta si piesele indicate de tine si doamne ajuta...
     
  12. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut

    Acel scartait provine de la furca din interiorul cutiei + cei doi cilintri (cel de la pedala si cel de la cutie).
    Am avut si eu acel scartait si s-a recolvat cu schimbarea cilindrului receptor de la cutie.

    Spor
     
  13. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Scartait Pedala Ambreiaj

    Salut & RE,

    Acel scartait provine DOAR datorita pieselor indicate de mine si doar ATAT, nimic in plus.
    Probabil ca cine ti-a propus sa schimbi acei cilindrii te-a pus sa ii schimbi ca doar nu ii platea el si nu l-a interesat de buzunarul tau, la fel cum m-au pus si pe mine sa cumpar aiurea pompa hidraulica de la pedala iar dupa schimb ghici ce ? scartaitul inca era. Cumpara "tu fraiere" daca se poate toate piesele posibile inclusiv cutia de viteze cu totul, dupa mintea unor foarte buni mecanici care rezolva prin eliminare pe banii clientilor creduli.
    Mai exact este vorba de codurile: 0B1 141 719J / 0B1 141 777B & 0B1 141 751, arcul de retinere ramane neschimbat.
    Am pus mana si pe manualul de tehnica de service, mai exact " nr. document 2021653/4, " scrasnet metalic la actionarea pedalei de ambreiaj (A4, A5, Q5), dupa cati bani le-am dat probabil au considerat ca merit si respectivele pagini din manualul de service.
    Daca ai fi schimbat doar acei cilindrii fara furca/pargia de debraiere garantez eu ca tot ar fi scartait.
    Deci aviz celor ce vor sa rezolve scartaitul, schimbati doar ce v-am spus eu si o sa iesiti mai ieftin iar problema o sa fie rezolvata.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta