1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scartait/zgomot la rotirea volanului - coloana volan si sistemul antrenare al volanului la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ity, 24 Mar 2009.

  1. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nu inteleg de ce nu ai reconditionat caseta ta de pe masina, ieseai mai ieftin si cu treaba facuta ca la carte, din recomandarile celor de pe forum. Asta daca tot ai pus caseta reconditionata pe masina. Cel mai ieftin stiu cu 700 lei cu tot cu manopera, montaj + demontaj ( garantie 12 luni) si cel mai scump 1250 lei cu manopera. montaj si directie facuta (garantie 18 luni cu verificare la 6 luni ).
    Pe cei din urma 90% ii cam recomanda.
     
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu m-am gandit atunci la varianta asta. Deocamdata merge ok, daca mai apar probleme o sa iau in calcul varianta ta, sau alta caseta dar de data asta ZF.
     
    Ultima editare: 25 Ian 2014
  3. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    asa am auzit, ca ZF sunt net superioare celor KOYO. ZF sunt made in Germania iar KOYO made in France, din nou se dovedeste calitatea pieselor facute de francezi.
     
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Macar ai rezolvat problema, asta conteaza.
    Marius, pune daca poti un link cu cei recomandati, daca mai are cineva probleme sa aiba o directie macar :)
     
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nu am link dar la o simpla cautare in google veti gasi: este vorba de Trami de la Targoviste, am inteles ca sunt cei mai buni din tara.
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Marius, in cele din urma a picat complet caseta '' reconditionata '' de teparii de la marco auto. Stiam eu ca n-o sa tina mult si oricum volanul revenea foarte greu in viraje de cand am luat masina, dar am sperat ca se mai lasa ... in timp.
    Ideea e ca nemernicii mi-au tinut masina in service 4 zile ca sa-mi stranga caseta din surubul de reglaj la MAXIM ! :wtf:Sa nu mai vorbim de faptul ca mi-au pus ulei hidraulic second hand plin de span ( pilitura de fier ) care mi-a distrus si pompa ... !Asa reconditioneaza ei ... in fine ! :keule::puke2:

    Ti-am urmat sfatul si bine am facut.:thumbs-up: Am fost la TRAMI si am schimbat si caseta si pompa. Am pus ZF de aceasta data, iar masina este 100 % alta ! N-o mai recunosc :):racer:.

    Ai inteles PERFECT, chiar sunt CEI MAI BUNI DIN TARA TRAMI, sa-i dea D-zeu sanatate si noroc domnului Traian ! :kiss: Cine are probleme cu servodirectia la ei sa se duca, chiar sunt experti ! :respekt:
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    In atentia tuturor colegilor carora le scartaie servodirectia la final de cursa, cu rotile bracate la maxim : verificati cu motorul pornit daca lichidul de servodirectie barboteaza in vas.
    Nu trebuie sa barboteze ! In acest caz goliti vasul de lichid cu ajutorul unei seringi si verificati daca sita este la locul ei. Daca a sarit din locasul ei fixati-o la loc apasand pe marginea ei de plastic cu o surubelnita plata pana face '' clack ''.
    In cazul in care sita este la locul ei, demontati vasul de pe masina si spalati-l bine de tot cu alcool tehnic ( in special sita ). Nu puteti scoate sita din vas, dar cu ajutorul unei pensule poate fi curatata bine in locul unde este situata !

    In cazul in care dupa ce ati fixat sita, ea continua sa sara de la locasul ei, vasul de lichid servo trebuie inlocuit ! Eu am avut aceasta problema la masina mea si s-a rezolvat prin inlocuirea vasului.

    Explicatia logica a acestui fenomen :

    Acea sita are rolul de a nu lasa aerul sa patrunda in circuitul hidraulic. Daca ea nu isi mai face treaba ( a sarit din locasul ei sau este infundata cu impuritati si\sau span ( plitura de fier ), instalatia NU se mai aeriseste niciodada. De aici apare acest scartait la bracarea rotilor la maxim, iar din cauza ca instalatia nu reuseste sa se aeriseasca deloc, in timp pot aparea stricaciuni in sistemul servodirectiei ( aparitia spanului in cantitati mari de exemplu, care poate uza prematur in timp si pompa de servodirectie, ataca si garniturile casetei, semeringurile, etc. )
    Valabil si la B6 si la B7.

    Aceste informatii nu le-am scos din burta, nu le-am visat peste noapte, ci le-am obtinut de la TRAMI ( Traian de la Targoviste ) care reconditioneaza casete servo.

    Bafta !
     
    Ultima editare: 22 Mar 2014
  8. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    buna informatie blackcat86. scartaitul la bracare maxima il am si eu. am schimbat cureaua si partial uleiul dar tot asa face. o sa incerc ce ai scris tu in post sa vad care e treaba in vas.
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Verifica sa nu ai span in ulei, schimba uleiul complet nu partial si daca gasesti span in ulei monteaza si un filtru magnetic pentru a preveni uzura prematura a sistemului. Filtrul se monteaza pe conducta de retur ce pleaca din caseta spre racitor.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2014
  10. luckystar

    luckystar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2005, B7, BKE
    Scartait volan la temperaturi inalte

    Va salut! Am observat si la masina mea aceasta problema cu scartaitul volanului. La mine se manifesta in felul urmator:

    - dupa ce merg cu masina (sa zicem 20 km) pe temperaturi mai ridicate (peste 20-30 grade Celsius) se aude un scartait la virarea foarte usoara a volanului stanga-dreapta (la virarea maxima nu se aude nimic)

    Nu stiu in sezonul rece daca facea asa deoarece am masina din luna martie 2014.
    Scartaitul se aude din interior de la imbinarea volanului.
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
  12. XtreamZ

    XtreamZ 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 BiTdi 2015 4xxHp
    Salut

    Salut. Am si eu acceasi problema la masina. Ai gasit cumva care era problema? Multumesc mult !!
     
  13. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    parerea mea e ca odata cu venirea frigului ai pierdut uleiul de servo si este normal sa faca zgomotul de care zici atata timp cat nu este suficient, probabil este sub minim. Verifica nivelul la rece si apoi la cald.
     
  14. XtreamZ

    XtreamZ 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 BiTdi 2015 4xxHp
    Problema rezolvata. Nu mai era lichid de servo aproape deloc. 300 de ml au intrat. Mersi
     
  15. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    Salut fratii mei, am si eu o problema cu directia.
    Dimineata NUMAI cand temperatura scade sub +10gradeC se aude un zgomot cand rotesc de volan si sunt pe loc sau la viteza foarte mica
    ce am observat:
    - uleiul de servo, este aproape de maxim si nu prezinta nici un fel de pilitura sau culoare dubioasa
    -se intampla numai cand masina e rece
    -se intampla numai la viteza foarte mica 0-20km/h
    -se aude precum un arc asa...nu imi dau seama daca se aude din masina sau din afara masinii
    -mentionez ca nu se aude numai cand tin piciorul pe frana ci si cand doar virez.

    Mecanicul meu (care lucreaza la reprezentanta audi) mi-a spus ca pana nu aude el zgomotul nu poate sa ma ajute ca nu ar sti ce sa schimbe...insa mi se pare totusi ciudat....
    Evident cand m-am dus la el masina s-a incalzit si nu mai facea nici un zgomot si mi-a zis ca directia mea e foarte ok.

    Am atasat link-uri cu filmarea in care se aude zgomotul
    Astept raspuns/telefon de la cineva care are service in constanta si e capabil sa mi-o repare sau oricine care s-a mai confruntat cu problema asta si i-a gasit rezolvare: 0720 388 908.

    https://www.youtube.com/watch?v=LnxU5stuNt0&list=UUQ_OiZ25WnbL6nqxDXH8mEw
    https://www.youtube.com/watch?v=03iLrD5ZvOU&list=UUQ_OiZ25WnbL6nqxDXH8mEw
     
    Ultima editare: 14 Noi 2014
  16. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Si a mea face la fel. Am caseta de directie schimbata in primavara , bratele de suspensie superioare pe ambele parti + cele inferoare pe partea dreapta + bucse bara stabilizatoare + bielete antiruliu + telescoape schimbate in vara lui 2013. Precizez ca zgomotul il am de 2 ani de zile de cand am masina si se manifesta exact la fel ca la tine la rece, dar nu e regula sa se auda mereu, este 100 % acelasi zgomot si dispare cand se incalzeste ( de regula dupa primele 2 -3 viraje ). Habar n-am ce are sincer.
     
    Ultima editare: 15 Noi 2014
  17. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cand rotesti volanul intr o parte si ajungi la capat de cursa putin mai dur , scoate sunet ca si cum ai lovi o toba ?
     
  18. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    nu....

    iti zic eu sunt masini de c*c*t ! degeaba se lauda astia atata cu "injinerie germana" ca nu e deloc ok.

    au o groaza de lucruri stupid facute in asa fel incat nu le gasesti o explicatie logica.

    Am numai probleme cu masina asta.
    Am cumparat-o in martie de la un prieten f bun de familie care a cumparat-o noua din berlin cu 0km, stiu istoria masinii, nu a fost lovita niciodata, intretinuta numai la audi, casco tot. 94 mii km avea cand am luat-o acum are 111mii km din 2007

    -dpf-ul e dus si din aceasta cauza baga motorina in ulei (am schimbat tandem, senzor presiune dpf si garnituri injectoare, tot baga)
    -curgea ulei pe la tandem, am remediat si problema asta schimband garniturile
    -directia face asa urat....la rece.....

    sunt total dezamagit de masina, ma gandesc serios s-o vand sa mai pun niste bani si sa iau tot o masina premium dar pe benzina.

    Cum este posibil asa ceva ?sa te duci la mecanici si sa zica ca nu stiu ce sa ii faca pentru ca atunci cand te duci masina nu mai face zgomotul ala....m-am saturat de ea....sincer
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2015
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Imi pare rau sa aud ca ai atatea probleme. Eu nu am avut atat de multe probleme cu ea, iar problemele care au aparut 90 % dintre ele au fost din cauza INCOMPETENTEI mecanicilor carpaci de 2 bani de la noi din tara. TOTI sunt praf si pulbere cu foarte mici exceptii si de aici pornesc cam toate belelele ! Sa vezi la reprezentanta ce bataie de joc este si cum se duc sa se angajeze toti maturatorii de strazi ... devin ingineri peste noapte si au impresia ca dalta si ciocanul e tot ce trebuie sa stie sa foloseasca. Imi este efectiv sila !

    Cat despre acest sunet la rece al directiei sa stii ca l-am mai vazut si la alte B7 si chiar m-am obisnuit cu el si nu-i mai dau importanta.
     
    Ultima editare: 15 Noi 2014
  20. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    frate, devine deranjant sincer adica....nu face chiar asa incet....da-o naibii ce e tractor ? se mai lauda astia ca cica sunt masini de lux dar haraie si croncane ca o caruta la rece....nu e posibil asa ceva... si mai ales sa nu i se gaseasca leac....
     

Distribuie pagina asta