1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scartait/zgomot la rotirea volanului - coloana volan si sistemul antrenare al volanului la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ity, 24 Mar 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In legatura cu remarca care ai facut-o esti sigur ca ai gasit/ ai fost la mecanicul care trebuie ?

    Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie. Bafta.

    Vezi ca degeaba "te ofuschezi/superi" pe marca Audi ca nici celelalte nu sunt mai cu mot si fara probleme. Am destule exemple de dat dar nu este cazul si locul aici sa facem asta. Bafta.
     
  2. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    da

    Multumesc mult cristi pentru raspuns.
    In cazul asta schimb mecanicul. eu mergeam la un mecanic care lucreaza la reprezentanta si e inginer.
    M-a uimit si pe mine cand mi-a spus ca pana nu scartaie cand e el acolo nu are cum sa-si dea seama de la ce este si ce sa-mi schimbe....asta e chiar culmea !

    In ceea ce priveste dpf....recunosc merg in oras defapt numai in oras cu ea si distante scurte de obicei....4-5 km si deasta cred ca s-a infundat. Plus ca masina a fost rulata doar in oras in bucuresti.

    Acum ramane sa anulez dpf-ul ceea ce e destul de trist pentru ca din cate am inteles la aceasta masina catalizatorul nu e separat si se distrug amandoua, eu practic ramanand fara nici unul din aceste filtre. Chiar si cu anulare profesionala fizica si din computer, mi-e frica de faptul ca o sa scoata fum mult si o sa imi miroasa urat in masina....nici nu stiu ce sa-i mai fac....
     
  3. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Eu am schimbat in vara lui 2013 si cureaua de accesorii si rola de ghidaj si rola intinzatoare. Am pus role INA si curea Contitech deci nu am folosit chinezarii. Am si pompa de servodirectie nou nouta ( are 4 luni ).
    Freiul de la alternator si fulia de la compresorul de clima au fost verificate si nu au probleme chiar sunt in stare buna deci alta ar fi cauza parerea mea ! ;)
     
    Ultima editare: 15 Noi 2014
  4. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    ca prin minune fara sa fac ceva masina si-a revenit, nu mai face zgomot deloc la directie.

    ca sa nu mai zic ca nici motorina nu mai baga in ulei de cand merg pe sport in oras si am schimbat si garniturile la injectoare :)

    in concluzie masina s-a cam reparat singura aproape :))
     
  5. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Sa fie oare coincidenta ... ?!? Nici a mea nu mai face zgomotul enervant. Au fantome masinile astea ale noastre ! :)
     
  6. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    blackcat86 parerea mea este urmatoarea: la o anumita temperatura fac asta si anume 6-8 grade. Probabil la temperatura aia rolele alea de directie sau vreo curea nu calca corect, altfel nu-mi explic !
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Ian 2015
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Si eu sunt dornic sa aflu cauza exacta. Ceva grav nu cred sa fie avand in vedere ca de 2 ani jumatate de cand am masina am acest zgomot si nu s-a accentuat deloc, nici nu au aparut alte probleme. Dar sper sa aflu cauza !
     
  8. andyITA

    andyITA 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Mercedes C220 170cp 2011 automata
    am schimbat preventiv uleiul la caseta de directie cu ulei original :)
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Foarte bine :) !
     
  10. PA.PAudi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI
    Deci, sa recapitulam. Se aude un scartait cand rotesc volanul la stanga sau dreapta, se aude mai tare cand ajung la capat de cursa, cand masina sta pe loc la ralanti. Daca accelerez putin stand pe loc concomitent cu rotirea volanului zgomotul dispare dar trebuie mentionat ca directia e destul de greoaie . Ce este defect pompa sau caseta? ... nici una nu pierde ulei, am schimbat uleiul in totalitate cu unul nou original. Zgomotul este ca de curea care patineaza.
    :(
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Schimba pompa si monteaza filtru magnetic anti-span pentru ca sigur pompa ti-a lasat mult span pe instalatie si acesta nu va disparea complet chiar si dupa repetate schimburi de ulei. Vorbesc din proprie experienta deci stiu ce zic. Bafta !
     
  12. vali_ilfov 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2014
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    audi a4 2.0 blb 2005
    Coloana volan si sistemul antrenare al volanului la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

    Am o problema din coloana de volan: am un joc foarte mic in coloana si nu stiu exact daca trebuie schimbata cu totul coloana de volan. Este greu de schimbat coloana de volan, pe langa tot axul trebuie schimbat si spirala volanului ? doresc niste sfaturi in acest sens. Auto este un audi A4 B7 an 2005. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2015
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 1 Mar 2015
  14. Tanase George

    Tanase George 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0,2007 170CP BRD
    Salutare.
    Am citit tot ce ati scris si am vazut si filmuletul de youtube. Acel sunet il am si eu doar in momentul in care am compresorul de ac pornit. Mai exact zilele astea mai calduroase cand am pornit ac-ul am auzit acel sunet. Sa fie oare din alternator plus curea de accesorii ?
    Mersi frumos !
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi de unde vrei sa stim din fata calculatorului ? Mesajul din aceasta pagina unde descriu cum se face proba l-ai citit ?
    Fa ce am scris eu anterior si o sa vezi exact.
     
    Ultima editare: 2 Apr 2016
    Tanase George apreciază asta.
  16. Tanase George

    Tanase George 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0,2007 170CP BRD
    Mersi si scuze de deranj. Wk placut
     
  17. Tanase George

    Tanase George 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0,2007 170CP BRD
    Salut. Am verificat si schimbat intinzator care se bloca, cureua + fulia de la servo directie care avea probleme. Restul sunt ok. Inclusiv pompa de servo a fost verificata presiunea si este in parametrii. Mentionez ca au fost verificate inainte la 2 service-uri separate. Dupa ce am schimbat acestea, sunetul tot este prezent doar la o temperatura de peste 18 grade. Zilele astea ca a tot fost frig + ploaie nu a facut nici un fel de zgomot. Mai mult de atat.. cand se aude acest sunet mai am si o bataie/pocnitura pe partea dreapta fata. Mentionez ca la verificare pe rampa,caseta de directie + brate si restul nu au nici un fel de joc sau vreun defect vizibil. Din nefericire trebuie sa astept sa fie cald afara, sa merg cu masina dupa care sa ma duc direct la service in timp ce scoate acele sunete. Mersi Cristi pentru sfat dar se pare ca nu ar fi de acolo.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti in Bucuresti ? Cum putem sa ne intalnim sa vad si eu ce sa aude la tine ?
     
  19. Tanase George

    Tanase George 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0,2007 170CP BRD
    In Bucuresti sunt. M-a tampit maxim sunetul asta deoarece face doar cand este cald afara. Am fost cu masina de vreo 3 ori in service dar s-a nimerit ca nu face, nici macar dimineata chiar daca e o temperatura afara de 12-13 grade. Chiar daca ne-am vedea acum, nu o sa faca nici un sunet. Azi am mers cu ea si nimic. Nu face imediat, ci dupa ce mergi cu masina vreo 10 minute, cald afara..
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2016
  20. Tanase George

    Tanase George 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0,2007 170CP BRD
    Bun.. deci sunetul este de la un nenorocit de pivot de la bratul inferior de pe partea dreapta. Se schimba miercuri 4 mai. Multumesc pentru informatii.

    O zi faina
     
    Julianos Rae apreciază asta.

Distribuie pagina asta