1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scartait/zgomot la rotirea volanului - coloana volan si sistemul antrenare al volanului la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ity, 24 Mar 2009.

  1. Julianos Rae

    Julianos Rae 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a 6, 1.9 tdi cod motor awx, an fab 2002
    Ai rezolvat tanase George problema zgomotului ? Multumesc
     
  2. Tanase George

    Tanase George 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0,2007 170CP BRD
    Julianos Rae salut,

    Da, am rezolvat. Era pivotul de la brat. Am schimbat bratul si acum este perfect :) fara sunete si fara greieri in masina :) nici eu nu am crezut ca un pivot poate produce acel sunet dar uite ca asa a fost.
    Ziua buna
     
    Julianos Rae apreciază asta.
  3. Alexx75 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,b7 2007
    Salut, sunt nou venit in clubul Audi de 5 luni posesor de A4 benzina 2000c quattro an 2007
    In astea 5 luni ce sa zic, incantat de masina eu venind dupa 8 ani de Honde la care jos palaria si pt ele nu am ce sa le reprosez!
    Acum problema mea este ca de cateva zile am un zgomot la miscarea volanului stanga-dreapta
    Sunetul respectiv e un fasait, mai exact ca un usor frecus intre 2 placute netede si se aude corespondent cu miscarea volanului stanga sau dreapta.
    Am citit tot pana aici si problema mea nu seamana( ca si zgomot) cu problemele ridicate mai sus.
    sper ca puteti sa ma ajutati cu o parere...
     
  4. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Eu am rezolvat facandui geometria si am scapat de scartiiala volan.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
    Alexx75 apreciază asta.
  5. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Salutare ! Vin cu o "noua" problema. De ceva timp am un zgomot foarte deranjant cand virez stanga de volan, (de cele mai multe ori) zgomotul este prezent uneori si la viraj dreapta sau chiar cand dau sa plec de pe loc de la semafor.Chiar astazi am patit, dupa ce am "incalzit" bine motorul, am prins un semafor la intrare in oras si cand sa plec facea urat de imi era si rusine. Acest zgomot apare cand dau sa plec foarte usor de pe loc, se aude ca si cum s-ar freca fier pe cauciuc din ce aud eu, doar ca zgomotul nu se aude mereu si nu pot sa imi dau seama de ce. Am fost si la mecanic astazi si mi-a zis ca ar fi fulia de la directie, nu stiu ce sa zic, pentru ca nici macar nu a avut timp sa asculte cum face, doar din ce i-am explicat eu. Si inca o problema cred ca ar fi tot legat de asta, mereu gasesc lichid pentru servodirectie in jurul capacului dupa ce il sterg. Am verificat lichidul si e mai mult de cat ar trebui sa fie.
    O sa atasez si un video (trebuie sa il ascultati in liniste) ca sa intelegi si voi mai bine, in video nu se aude chiar asa bine, dar am patit sa plec de la semafor si sa se auda ingrozitor de deranjant. O sa observati ca la viraj maxim se aude un alt zgomot mai puternic, dar acela il am de cand am masina si mi s-a zis ca nu ar fi o problema. As vrea sa aud si parerile baietilor priceputi de aici. :3sadwalk:
     
  6. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Verifica capetii de la planetare.
     
    Cibo apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauzele pot fi cu zecile. Inainte sa scrii trebuia sa citesti ce am scris eu in pagina anterioara fara sa intrebi nimic. Invatati ca inainte sa intrebati sa cititi integral topicurile in care vreti sa scrieti si nu numai. Bafta.
     
  8. Cibo

    Cibo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 BPW, 2007
    Cristi, scuza-ma daca am gresit cu ceva, dar crede-ma ca am citit integral acest topic, (si nu numai) dar tin sa cred ca problema celorlalti nu este asemanatoare cu a mea si am zis ca ar fi bine sa "trageti cu urechea" la cum se aude.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ma repet. Fa ce-am scris eu anterior.
     
  10. Avram octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 2.0 2010
    Cum ai rezolvat ?
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Am reconditionat caseta de directie.
     
  12. RaiciuIonutMarius

    RaiciuIonutMarius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2017
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI V6 QUATTRO 180 CP 2000 AKE
    Salut,
    La masina mea am si eu aceeasi problema cu sunetul de frecare in dreptul volanului adica se aude intre spațiu volan-carcasă .
    Dacă demontez volan și carcasă și dau cu un spray cu vaselină rezolv ceva ? Se aude un zgomot de frecare plastic pe plastic doar în interior. Aștept o răspuns daca exista remediere. Multumesc anticipat.
     
  13. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Buna ziua. Sunt nou pe aici si am avut o problema asemanatoare cu acest scartait la virarea pe loc. Dupa o vizita la mecanic si dupa ce am lasat masina in service o saptamana (audi a6 4f 2004 2.0 )mi-a schimbat pompa servo+rola intinzatoare+fulia la alternator...toate degeaba.Dupa ce am luat masina am avut aceiasi problema scartait+trepidatie la volan la virajul pe loc. Am platit 450 € degeaba.Nu faceti aceasta greseala. Dupa o luna de zile am cumparat eu o curea de accesorii noua cu 12 euro si am schimbato tot singur in 20 de minute.Au disparut toate problemele. Concluzia:(pentru acel scartait si zgomot suspect la viraj pe loc,tremuratul volanului, daca va uitati atent veti vedea cum fulia la pompa servo nu este angrenata deoarece patineaza cureaua pe ea) incepeti cu cureaua de accesorii nu va hazardati sa schimbati ce nu trebuie. Vreau sa dau doar o mana de ajutor cu o informatie pe care am cautato si nu am gasito.Daca acest raspuns este in forumul gresit rog un administrator sa-l mute.Multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca mecanicul a abordat gresit problema cu toate ca mecanicul a facut exact ce trebuia doar ca a sarit o etapa adica inlocuirea obligatorie a curelei.
    Uite ce tot scriu eu de cativa ani de zile pe forum si unde trebuia sa citesti si tu. De asta e bine sa citim inainte si pe urma vedem cum abordam problema pentru rezolvarea ei. Bafta.

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.
     

Distribuie pagina asta