Teoretic ar trebui sa mearga cu orice interfata VCDS, practic, depinde de norocul rau si de ce clona folosesti.
Sa traiti, Am revenit la ideea de a continua cu inlocuirea farurilor dupa o lunga perioada de abandon. Am cumparat si alte lupe de Europa pe care le-am inlocuit in faruri. V-as ruga sa imi mai dati niste indicii daca mai doriti ca mi-au fost de mare ajutor sfaturile dumneavoastra. In afara de calculatorul de lumini pe care trebuie sa-l inlocuiesc si senzorii de autoleveling mai imi trebuie si alt calculator pentru autoleveling sau se conecteaza in calculatorul luminilor ? 8K0 907 063 P este codul de la calculatorul de lumini pe care trebuie sa-l cumpar sa-l inlocuiesc pe masina ? Multumesc tare mult ca imi sunteti de mare ajutor. Daca nu erati dumneavoastra sa ma incurajati renuntam sa le mai schimb ca ma descurajasem de tot dar mi le doresc foarte mult. O seara buna
Daca tot ai revenit la idee, revino si citeste prima pagina. Ai verificat bordnetz-ul ? (Cred ca e a 5-a oara cand te intreb).
Am reusit sa schimb si lupele farurilor. Am gasit de Europa. Mai am sa fac comanda si de mufele de conversie, calculatorul de lumini si senzorii de auto leveling. Am intrat pe calculatorul luminilor si am facut poza la cod. Va multumesc frumos pentru sprijinul acordat.
Salut, si eu as dori sa ma apuc de acest retrofit de la halogen la bixenon pt AUDI Q5 2012 - am centrala cu 8K0907063M si am incercat sa schimb primul bit si nu m-a lasat. Ma puteti ajuta cu codul de BCM1 compatibil - 8K0907063P acesta ar fi ok? Deasemenea codul compatibil pentru autoleveling compatbil ar fi acesta 8K0907357D? Multumesc frumos de ajutor!
Salut, As dori, la un Q5 cu faruri halogen 2010 sa trec la faruri cu xenon model 2014. Cele din a 2-a poza sunt pentru acest model dar nu vad de ce nu s-ar potrivi si celalalte modele deoarece au aceeasi forma si mufele se potrivesc. Salut, Si pe mine ma intereseaza acest lucru. Ai aflat ceva ?
Eu te sfatuiesc intai sa inveti ce modele de xenon au din fabrica Audi Q5 fabricat in Europa (mai precis pentru Europa) si in al doilea rand vezi ca nu iti trebuie doar faruri si nu mufezi tu doua fire si gata xenon pe masina. Citeste toate topicurile de pe acest forum unde se discuta despre faruri pentru ca sa inveti ce inseamna acest retrofit. Ai mare grija sa nu cumperi faruri pentru masina vandute in UK / Anglia. Si inca ceva: pe viitor nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii. Acum am facut o exceptie si ti-am mutat mesajul in topic dedicat.
Sunt intr o dilema cu mufele kufatec. Am sunat si la ei si mi-au spus ca nu au pentru ce vreau eu dar eu zic ca mufa numarul 36845 s-ar potrivi la mine. Ei au doar mufe adaptoare de la halogen la bixenon 2008-2012 non facelift si de la xenon 2008-2012 la led xenon facelift 2012-2015 mufa numar 40017. Eu ce iau ? Normal acum cablurile mele nu intra in farurile facelift deoarece sunt mai scurte iar farurile au mufa pe jumate nu ca cele ale ei, pe colt. Mufa 1 primele 2 poze si mufa 2 in a 3-a poza
Cred ca cel mai indicat ar fi sa mergi la un electrician care se pricepe la aceasta conversie (vezi aria de prestari servicii), sa iti modifice instalatia electrica si nu te mai incurca cu acele adaptoare.
Esti informat gresit. Un profesionist nu are nevoie de cabluri pentru ca le confectioneaza singur conform schemei din ELSA. Ii trebuie doar mufele pentru ca halogenul foloseste 10 fire iar bixenonul 12 sau 14 fire in functie de far (cornering sau fara). Dupa cum tot intrebi te sfatuiesc sa mergi la un profesionist asa cum ti s-a mai spus. Aici pe forum sunt colegi profesionisti in electrica care te pot ajuta cu ceea ce vrei tu sa faci.
Nu au fost facute corect codarile si adaptarile in 09 (Central Electric), in cazul in care instalatia electrica este OK. Ai activat in CAN modulul 55 (Headlight Range)?
Eroarea se vede la diagnoza, nu in bord. Invata ca orice eroare inseamna diagnoza care diagnoza iti spune exact ce sa faci si cum sa procedezi. In plus ti s-a mai spus ce sa faci si ce nu ai facut.