1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare ulei + filtru cutie automata - sfaturi diverse - cum procedam ?

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de paulspp, 26 Noi 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    RadOne, vei merge cu mine :)
     
  2. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Merg Kostas iti dai seama ! Dai un telefon ! Si-asa am drum destul de des pe la tine prin zona !
     
  3. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Salutari.
    Ieri am facut revizia la masina din semnatura. I-am schimbat uleiul din motor, toate filtrele, lichidul de frana si uleiul din cutia multitronic. Toata afacerea m-a costat suma de 1831,16 RON. Revizia a fost facuta la Porsche Timisoara. Va scriu alaturat toate liniile din factura:
    1. Insp. sch. ulei 140.4 RON
    2. Filtru motorina demo si montat 21.6 RON
    3. Cartus filtru aer demo si montat 21.6 RON
    4. Filtru praf si polen demo si montat 21.6 RON
    5. Service lichid frana 75.6 RON
    6. Ulei ATF inlocuit 97.2 RON
    7. Materiale mici ??? 28.35 RON
    8. Filtru de aer 63.18 RON
    9. Filtru de motorina 142.87 RON
    10. Filtru de ulei 52.09 RON
    11. Filtru de polen 52.82 RON
    12. Ulei Castrol TXT 50501 (6 litri) 339.6 RON (56.6 RON/Litru)
    13. Ulei ATF (7 litri) 449.96 RON (64.2 RON/Litru)
    14. Lichid de frana vr 31.92 RON ( la cantitate a intrat 0.05 la un pret de 638.32 RON/litru cred, caci nu stiu ce reprezinta linia asta).
    Ceea ce e cu rosu nu stiu ce inseamna. Poate stiti careva dintre voi si imi spuneti. :readit:
     
    Ultima editare: 13 Dec 2008
  4. calynu2006 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2008
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi allroad 2001
    tiptronic

    am un allroad model 2001,la acest model de cutie se schimba uleiul sau doar se completeaza daca este cazul? masina are 152 000 de km si nu stiu daca o fost schimbat sa verificat vreodata.ce fel de ulei este recomandat?
     
  5. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Cred ca ar fi bine sa spui si ce cutie are allroad-ul tau, ca sa te poata ajuta cineva.:think:
    Later edit: Scuze, am vazut ca e tiptronic. Din cate stiu eu, la acest tip de cutie se schimba uleiul la 120.000 km. Dar este posibil sa ma insel.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2008
  6. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Acelea reprezinta "bacsisul" firmei.:)
     
  7. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    @calynu2006, se face schimbul la tiptronic in 60 in 60 de mii de km.
     
  8. paulspp

    paulspp 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi A4 1.8 T b6 cod AVJ
    salut, revin la acest subiect si pot spune ca dupa ce am citit mai multe am decis totusi sa merg la o reprezentanta audi sa imi fac schimbul de ulei in C.V .pe langa acest schimb aveam si un defect la cutie in sensul ca in plaja de turatii 1.500-2000 rot/min daca tineam constat piciorul pe pedala de acceleratie apareau niste smucituri si variatii mici de turatie . iata preturile platite pe factura: filtru ulei -753 ,ulei 6x64.28 , inlocuit ulei 190,inlocuit filtru ulei 110 ,total 1376 fara tva ,cu tva 1637. Dupa ce am inlocuit uleiul simptomele au disparut dar totusi se mai simt niste smacituri foarte usoare in turatie constanta dar nu si peste 2000 rot/min . daca cineva a intalnit un asemenea defect si la remediat as aprecia un raspuns.cei de la reprezentanta au spus ca va disparea deoarece circuland cu nivelul de ulei scazut si neschimbat la timp (cca 40.000 km peste limita ) posibil placile de ambreaj sa se fii uzat neuniform ,iar in timp acea uzura se va forma uniform.In incheiere un sfat pt toti ce au acest tip de C.V -schimbati uleiul la timp si veti evita multe probleme
     
  9. pynky 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 2008
    Care este diferenta intre tiptronic si multitronic? de curand mi-am luat un a6 s-line 1.9tdi din 2003 cu cutie automata 6 viteze (se poate schimba vitezele si de pe volan) are 180 mii km si nu stiu nimic despre istoria masini. As dori niste recomandarii din partea voastra (distributie ulei filtre ulei cutie) ms
     
  10. paulspp

    paulspp 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi A4 1.8 T b6 cod AVJ
    salut, cutia multitronic are 6 trepete de viteze + marsalier ,iar tiptronicul are doar 5 trepete+r , ar fii bine sa verifici intai autoturismul la o reprezentanta ,adica istoricul masinii (daca are) si apoi sa vezi ce trebuie schimbat ,distributie ,ulei motor,ulei C.V ,filtre . Daca nu are istoric va trebui sa-i faci o revizie completa sa nu ai surprize pe urma
     
  11. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Sunt multitronic si cu 7 trepte la AUDI ! Eu am tiptronic la A8 si e in 6 trepte !
     
  12. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    ......Sunt multitronic cu 8 trepte la Audi......pe B8
     
  13. pynky 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 2008
    Masina este recent adusa din franta, pot sa verfic istoria masini la reprezentanta in tara? (in bm ca la sm nu avem:aggressive:)
    Cutia e cu 6 trepte ,sa inteleg ca e multitronic . Am inteles ca nu sant foarte reusite cel putin asa mi-au zis cei de la rbn-tuning:" cutiile de viteze automatice, in afara de cele multitronic sunt mult mai rezistente decat cele manuale"
     
  14. myth79 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 163CP Multitronic
    Din cate stiu eu, diferenta intre cutia tiptronic si cea multitronic e modul in care schimba vitezele. Cea multitronic schimba vitezele continu, nu se simte cand trece de la o viteza inferioara la una superioara. La cea tiptronic se simte aceasta schimbare mai pronuntat. Sa ma corecteze alti colegi daca gresesc :p.
     
  15. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Ultima editare: 5 Ian 2009
  16. RadOne

    RadOne Banned

    Înscris:
    6 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    vezi avatar
    Dreptate - Kostas !
     
  17. wild 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi A4
    cine ma ajuta si pe mine cu o informatie pls!


    vreau sa schimb uleiul+filtru cutie hidramata la un audi A4


    stie cineva o reprezentanta unde se poate face asta la noi in tara?

    eu sunt din craiova si aici nimeni nu stie nimic(aici pot schimba numai uleiul )...mi-au zis ca ar fi un service particular pe la timisoara si alta varianta ar fi sa merg in germania......imi e greu sa cred ca nu exista reprezentanta in romania pt asa ceva sau un service specializat

    va multumesc astept measje
     
  18. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    De filtru de la uleiul cutie automata n-am auzit ! Schimbatul uleiului il poti face la Audi Rm.Valcea daca esti din Craiova !
     
  19. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    Wild obligatoriu cine iti va schimba uleiul la cutia de viteze automata presupun ca este titronic iti va schimba si filtrul care se afla in interiorul cutiei mai precis intre cutie si baia cutiei de viteze. este plat si are mai multe forme dar este destul de mare ca sa-l vezi 10/15 cm. schimba si filtru. sa nu te iei dupa anumiti mecanici care pot sa zica nu este cazul. nu este o avere in jur de 120 lei atentie la ulei este cam scump in jur de 150 lei litru daca mai retin eu bine si nu stiu citi litrii iti trebuie tie. mie mi-au intrat vreo 8,5 - 9 l si nu prea a fost dragut la pret dar................ schimba si garnitura de la baie vezi ca sunt hotii si or sa zica ca nu o au sau din nou nu este nevoie si garnitura la buson. tot ca o precizare in momentul schimbarii uleiului motorul trebuie sa fie cald 90 grd. C. si pornit pe toata durata introducerii noului ulei. succes.daca mai ai ceva nelamuriri te ajut cu placere. fi foarte atent daca schimbi la particular si la bidoane nu exista decit bidon de 1 l atit nu 2-3-4 l pe bidon scrie mare in limba fr.eng. ger. ulei pt.cutii automate si un mare cod care trebuie sa-l sti daca nu tu cine trebuie. de fel bidonul este alb complet si scrie cu verde ori rosu ori albastru. atentie si la sigilii.
     
    Ultima editare: 15 Ian 2009
  20. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Imi cer scuze pentru ce am scris mai sus ! VORBESTE VINUL PENTRU MINE ! :) M-am documentat si exista filtrul de ulei in cutia automata si se schimba odata cu uleiul !
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta