1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare ulei + filtru cutie automata - sfaturi diverse - cum procedam ?

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de paulspp, 26 Noi 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. wild 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi A4
    ola

    merci pt informatii

    ma interesa numai un service care e capabil sa schimbe filtru+ulei cutie hidramata(fara schimb ulei motor)
     
  2. socratestanculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 100 2.3cod mot.NF,Audi 100 e.2 Turbo,Audi 200 mot.1B
    Schimbat ulei la C.V. automata

    Salut Domnilor;
    Pe langa filtrul de ulei din baia C.V. mai poti avea SURPRIZA sa ai si un filtru EXTERIOR-asemanator cu cel de ulei de motor,numai ca-i la jumate innaltimea din acela.Iar DOMNII PRODUCATORI s-au"SUCIT"si,ulterior,s-au "GANDIT"dumnealor ca-i"IN PLUS"filtrul ala si l-au inlocuit cu un capac(patzania subsemnarului la Posche Vest(reprezentanta Audi).
    Iar cu uleiul din C.V.e alra"tarantela":trebuie sa stii ce tip de DEXTRON este:I,II sau III !!! Mare bagare de seama !! Si-i NUMAI la bidon de 1 Litru !! :angrymod:
     
  3. chiorbeq 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Quattro 2.5 TDI 210CP S-line
    filtru de ulei al cutiei automate este in general in interiorul acesteia si pentru cei care nu stiu acesta este practic un sorb care are pe el un element filtrant.Singurele cuti automate cu filtru extern sunt Multitronic si DSG.

    Cele bune
     
  4. socratestanculescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi 100 2.3cod mot.NF,Audi 100 e.2 Turbo,Audi 200 mot.1B
    Salut Domnule;imi pare rau sa ta contrazic,dar Audi-ul meu(2.3E,model NF,an fabr.1991)are-dupa toare site-urile pe care am cautat-C.V.AUTOMATA AG3 SI ARE SI UN FILTRU EXTERIOR(pe partea dreapta,in sensul de mers)PENTRU ATF.
    Am fost la reprezentanra AUDI-PORSCHE VEST-si cand mi-au adus ceea ce trebuia sa fie filtrul,"m-am trezit"ca producatorul-AUDI-"AU CONSTATAT CA FILTRUL ERA"IN PLUS"SI L-AU INLOCUIT CU UN CAPAC.NO COMMENT !!
     
  5. chiorbeq 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Quattro 2.5 TDI 210CP S-line
    e un caz izolat,asa ceva nu se mai foloseste de aceea va pus un capac.Nu cred ca au cei de la Porsche vreo vina,iar Audi nu mai fabrica acest model,din care cauza nu exista nici stoc pt asa ceva,si mai trebuie adaugat faptul ca inginerii de la Audi sau gindit mult ca sa ajunga la concluzia ca acel filtru exterior trebuie inlocuit cu un capac.In cazul uleiului pot sa va spun ca in momentul de fata se foloseste un ulei special pe care il gasiti numai la reprezentanta si nu este Dextron 3!!!Nici macar nu este rosu!!!De ce va spun toate acestea?Cu asta ma ocup,adica cu reparatii auto si chiar cu cele din grupul VAG.Deci ,va stau la dispozitie !


    Numai bine
     
  6. bv55stf

    bv55stf 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4,1,9TDI,2004 161cp
    salut.la cutia tiptronic se schimba uleiul?:think:
     
  7. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    da, din 60 in 60 de mii de km.
     
  8. laurus 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    A4, B6, 1.9TDi, AVF, 2003, multitronic
    Daca este vreun predecesor il rog, daca vrea, sa raspunda la urmatoarele:
    1. se poate schimba acasa (pe rampa) uleiul la un multitronic sau e de preferat service-ul? (daca da, in afara de temperatura uleiului de ce mai trebuie tinut cont? )
    2. la care dintre modelele de b6 se schiba fitrul de la cutie si la care nu? (si unde s-ar afla acel filtru? )
     
  9. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    in primul rand fa-o la un service care se pricepe la asa ceva. este o cutie sensibila!
     
  10. paulspp

    paulspp 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi A4 1.8 T b6 cod AVJ
    daca vrei sa-l schimbi tu se poate si pe rampa ,dar tebuie sa desfaci cele 2 busoane (si cel de umplere si cel de golire) lasi sa se scurga bine apoi montezi busonul de scurgere ,indiferent de cati litri ti-au scurs completezi inapoi cu 7-7.5 litri ulei nu cum spun alti 5-6 litri , asta o stiu de samer din timisoara , dupa ce termini operatiunea este ideal dupa ce pornesti motorul sa o impingi un pic masina si doar apoi sa incepi sa cuplezi in viteza
     
  11. paulspp

    paulspp 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi A4 1.8 T b6 cod AVJ
    apropo uleiul nu trebuie incalzit la o anumita temperatura , doar ca e mai indicat uleiul cand il dai jos sa fie cald doarece se scurge mai bine din ulei , pt acest schimb ai nevoie de o pompa cu care sa bagi uleiul in CV
     
  12. marcellyno

    marcellyno 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3, 1.8 1997
    se schimba uleiul in cutia de viteze automata la audi a3 1997?

    Salutare, am si eu de vreun anisor un a3 pe care l-am adus din germania, si in timp ce ma intorceam spre casa, prin cluj mi s-a intamplat ca nu mai schimba vitezele decat pe la 6000 rpm.... (tin sa mentionez ca asta s-a intamplat pe la ora 12 ziua, cand e caldura mai mare) dupa ce m-am oprit un pic si ma plimbam nervos prinprejurul masinii dau iarasi sa plec si a mai mers o buna bucata de vreme pana sa mi se mai repete aceeasi istorie dupa vreo 3 ore... Acelasi lucru mi s-a intamplat acu 2 sapt in iasi cam pe la aceeasi ora... nush ce ar putea sa fie, eu ma gandesc sa nu fie uleiul din cutie foarte uzat si la temperaturi ridicate sa-mi faca probleme... ati mai avut asemenea probleme? tin sa mentione ca masina e din 1997 1.8 125 cai cutie automata...
     
  13. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    MARCELINO vezi ca la cutiile automate se schimba periodic uleiul ,tu decand ai masina l-ai schimbat vreodata ? cauta aici pe forum topicurile deschise de ceilanti colegi si ai sa gasesti si raspunsul la intrebarea ta, poate ai noroc sa fie din cauza uleiului si a filtrului din cutie .bafta
     
  14. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Asa este, la cutiile automatice, uleiul se schimba periodic, pe cand la o cutie manuala, poti sa mergi mult si bine fara sa schimbi!
     
  15. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    ulei de cutie....

    La cutia automata aprox. 60.000 km lei + filtru
    iar la manuala aprox. 100.000 km sau patru ani.
    Eu asa procedez, nu am avut niciodata probleme cu transmisia. :)

    P.S. La cutia manuala o chestie importanta este si schimbul lichidului de frana
    la doi ani (dealtfel indicat de producator). Ajuta enorm.
     
  16. marcellyno

    marcellyno 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3, 1.8 1997
    multumesc frumos pt raspunsuri, si sincer sa fiu eu nu am schimbat niciodata uleiul de un an de zile de cand am masina, si cine stie de cand nu a mai schimbat si neamtzu' uleiul! Nu stiam ca are si filtru la cutie... Oricum sigur e din cauza uleiului, ca alte probleme nu am, merge perfect, nu zmuceste si schimba normal....
     
  17. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    asteptam cu interes rezultatul operatiunii ,toate bune
     
  18. marcellyno

    marcellyno 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3, 1.8 1997
    astazi am schimbat uleiul la cutie... cat m-am chinuit sa dau de busonul de umplere... e chiar sub suportul de la baterie, a trebuit sa dau jos tot, si filtru de aer si baterie si suportul. interesant e faptul ca am scos din cutie 1 litru de ulei si am pus inapoi 1, 900 ml aproape 2L! Apoi am facut cateva ture prin oras si merge perfect... in schimb am dat de alte belele, am observat ca aveam un furtunas de la apa fisurat plus garnitura de chiulasa cred ca e cam dusa ca am o pata de ulei pe blocul motor si am vazut ca pleaca de la garnitura... deja incep sa apara problemele mai serioase..... va multumesc inca odata pt sfaturi....bafta baietzi!!!!
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    In manualul meu scrie asa:renew the automatic transmision fluid every 4 years or 60 000km,whichever come first.Esti sigur ca uleiul este de la garnitura de chiuloasa?Poate e de la semeringul de la vibrochen.
     
  20. marcellyno

    marcellyno 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A3, 1.8 1997
    nush exact de la ce e pata aia,mecanicul zice ca e de la capacul de la tacheti si ca nu e o problema mare....cert e ca mie in joja numi arata ca pierde sau ca ar trebui sa completez....am mai bine de 6000 km facuti de cand am schimbat uleiul si nu a trebuit sa completez deloc...
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta