1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scule auto - chei - SDV-uri - profesionale sau semiprofesionale - sfaturi si recomandari

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de apokalypsm, 31 Ian 2018.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    italia vicenza CHISINAU
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Mi-am facut si eu un pic mai inainte de craciun un mic cadou, sa imi usureze munca la masina.

    avvtat.jpg ein.jpg
     
    cata181 apreciază asta.
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Revin si eu cu un feedback pozitiv pt cadoul primit de la Mos Niculae.
     

    Fișiere atașate:

    Cosmin.ungureanu apreciază asta.
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp

    Fișiere atașate:

  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O am si eu. :) Pentru cei care nu inteleg ce inseamna 360 grade = se invarte doar manerul si se desurubeaza sau insurubeaza fara a mai fi nevoit sa misti de clichet stanga sau dreapta.
     
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Treaba interesanta e ca se poate folosi si precum traditionalul crichet, sa dai stanga-dreapta de maner, pt cei obisnuiti cu sistemul classic.
    Iar o alta parte destul de tare la crichetul 360 o reprezinta faptul ca indiferent cum rotesti/rasucesti/invarti manerul (stanga sau dreapta) se intampla acelasi lucru (strangi sau desfaci, depinde cum e setata cheia in momentul respectiv, doar ca e cu 'viteza' diferita).
    De ex: daca e crichetul setat pe desurubat, in momentul in care rotesti manerul se roteste se intampla acelasi lucru (se desurubeaza) dar cu 'trepte de viteza diferita'.
     
  6. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    As vrea sa imi iau si eu o trusa Yato, pentru a inlocui cele 10543 de chei si cheite si biti atarnati care pe unde. Dar, ma gandeam sa imi iau si o cheie dinamometrica, ceva mai pentru home use. Puteti recomanda ceva?
    Intreb pentru ca am vazut mai multe variante, cu diverse range-uri de cuplu, unele pleaca de la 28Nm pana la 210, altele de la 0 la 300. Sa inteleg ca cele care au ca range 28-210 nu pot strange ceva sub 28Nm? De exemplu: https://www.emag.ro/cheie-dinamomet...&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Iti dai seama cu cat range ul e mai mare cu atat mai mult calitatea scade.
    O cheie dinamometrica buna nu poate sa aiba un range atat de mare, din acest motiv ele sunt pe categorii. Asa toata lumea si-ar lua o singura cheie for all purposes ca sa scape de alte griji.
    Mare atentie sa nu fie decalibrate, am mai auzit cazuri cu chei cumparate noi - ce i drept, de low budget.
     
    bx3m apreciază asta.
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    bx3m apreciază asta.
  9. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Aha, tocmai ca nu stiam, doar banuiam. Multumesc de info, nu stiu daca as avea ce sa fac neaparat cu o cheie dinamometrica, dar ca idee nu e o scula care strica, cateodata e necesara.
     
  10. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Am pățit eu cu una 19-110 nm cumpărată decalibrata. Am vrut să strâng bujiile la un motor benzina la 25 nm și aproape am luat filetul jos. Simțeam eu la mana ca trag prea tare . Am rezolvat-o ca mi-am calibrato singur . Se gaseste formula de calcul pe net cu lungimea cheii și un cântar electronic.
     
  11. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Daca mi-as lua dinamometrica, as cauta ceva tot de Yato, sa vina gata calibrata etc. si sa am incredere ca atunci cand o pun pe 25, acolo ramane. Multumesc de sfaturi!
     

Distribuie pagina asta