1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scut motor si cutie la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 10 Ian 2008.

  1. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    clemele ca in poza atasata, nu ? :)

    deci sunt toate 3 clemele identice cu astea din poza, doar ca ultimul surub in loc sa fie cu cap in "cruce" e cu cap "drept", dar tot de plastic e, sau e metalic ?


    ceva mai sus spuneai asta
    si sunt cam in ceata. sau te refereai la alta zona? :)

    mersi
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Acelea sunt clemele si este asa cum ai zis tu, iar cel de al trei-lea surub este tot din plastic doar ca e cu capul diferit.
    Legat de cel de-al treilea filetabil a fost o exprimare gresita. Ma refeream la cel care prinde deflectorul de scut dar pe partea orizontala (cel de pe burta masinii)
    Zonele marcate cu albastru si steluta sunt cele la care ma refeream legat de surubul filetabil:
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  3. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    aha, am inteles in sfarsit cum sta treaba :)
    din ceea ce spuneai tu initial credeam ca acolo vine un surub metalic cu cap stea cum sunt cele care prind aparatoarea de noroi de aripa sau de prag

    inseamna ca nu se merita sa caut prin reprezentata surubul "al 3-lea" doar pentru faptul ca are capul drept in loc de cruce, in rest fiind identic ca forma si tot de plastic, oricat de OEM fan as fi eu :whistle2:

    cand am cumparat suruburile astea de plastic cu cap cruce de la reprezentanta aveau si de cele cu cap pentru surubelnita dreapta, dar aveau varful putin mai bombat (iesit in afara) iar in ETKA apareau ca fiind pentru Golf 5/Passat B6

    LE: Cred ca de asta spui tu, ca cel din poza atasata
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Exact asa este cum ai scris si tu. :o:

    Am vazut in pozele anterioare ca erau deteriorate fantele la surubul de plastic in cruce. Eu folosesc o moneda de 50 bani pe post de surubelnita pentru ele. Functioneaza foarte bine si nu deterioreaza plasticul ;)
    LE:
    Suruburile difera la forma capului tocmai pentru a indica ca cel de al trei-lea (cap drept) nu este nevoie sa fie desfacut pentru a scoate scutul. Scutul se prinde doar in primele doua cu cap cruce.
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  5. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    mister elucidat :)
    si uite asa am mai aflat ca nu trebuie sa ma mai intind sa desfac al 3-lea surub cand schimb uleiul (urmeaza)

    da, fantele la surubul ala erau deteriorate, cand am cumparat masina avea doar cate 1 surub de plastic pe o parte, si alea prinse in cleme crapate, in rest avea suruburi cu piulita (bine ca nu au pus autofiletante ca ramaneau gauri..probabil erau prea largi gaurile patrate din scut pentru a gasi un autofiletant asa de gros). mecanicii, din comoditatea de a mai vira rotile (sa nu mai vorbesc de dat jos roata ca nu merita) la schimburile de ulei probabil, fortau suruburile cu o surubelnita si normal, neavand acces perpendicular pe surub mai scapa si tocea fantele

    eu am improvizat dintr-o saiba mare si mai groasa o "cheie", am "luat" la flex o muchie a saibei si a devenit ca o surubelnita dreapta LATA si e si scurta putand strecura usor mana. e buna si ideea cu moneda

    ps: am vazut ca ti-ai luat niste arcuri "frumoase" pentru masinuta, dar sa stii ca daca mergi mai cu atentie nu ai nevoie deaparat de scut metalic, care pe langa avantaje are si destule dezavantaje de la prinderile home-made pana la incalzirea (teoretica) suplimentara a motorului, mai proasta atenuare a zgomotului la diesel, garda la sol mai joasa (desi eu nu cred, poate doar prin constructia lui nu prin greutate cum auzisem la altii) si faptul ca daca il intepi intr-o piatra mai ascutita bine inradacinata ai toate sansele sa ia si baia cu el
    si a mea e joasa, in 2 ani nu am atins scutul. cand am cumparat-o avea 1 crapatura in scut, avand si garda la sol standard. depinde cum mergi...
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Scuzati de off topic

    Ai intuit foarte bine faptul ca ma gandesc la un scut metalic tocmai pentru ca am scazut garada la sol. Scutul metalic ma interesa pentru perioada de iarna unde se intalnesc situatiile cu sleauri iar zapada dintre sleauri este deja bucata masiva de ghiata. Si am o problema foarte mare legata de sistemul de prindere "defectuos" zic eu. Sincer sunt interesat de un scut metalic, dar care sa pastreze toate caracteristicile de forma si sistem de prindere pentru original. Nu imi plac lucrurile facute pe jumatate....

    Din acest motiv intrebam colegii care au acest scut metalic ce probleme au avut la prindere. Numai in zona deflectorului de aer din fata rotii trebuesc prinse intre ele 3 elemente (contra-aripa, deflector si scut) prin intermediul a 3suruburi de plastic si unul de metal. Scutul metalic nu are la partea din fata 6gauri ci doar 3. Inca trei sunt exact acelea care trec si prin fusta fata......

    Ma gandeam daca as putea confectioana un scut facut din partea metalica + parti decupate din cel original din plastic pe laterale. In felul asta putand pastra toate prinderile. Iar la partea din fata gaurit pentru a putea permite trecerea a inca 3 suruburi sa poata fi prinsa si fusta fata asa cum de fapt este normal.
    Concluzia - prea costisitor... deoarece pe cel pe care il am nu as vrea sa il tai ci sa il pastrez.


    Legat de greutatea mai mare scade garda la sol ca e metalic sincer eu cred ca e o gluma totusi.... Desi s-a mai spus o zic si eu: Ce te faci ca eu am 100Kg si masina ar trebui sa stea mai lasata de roata stanga fata, fata de un sofer de doar 65 kg. Pai uite si diferenta de greutate a 3 scuturi.....

    PS: nu mai pun daca fac plinul la vasul pentru stropitori - intra si acolo 5 litri....
    Numai bine
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  7. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Daca ar exista asa ceva pentru A4 B6 eu unul mi-as pune macar pentru linistea sufleteasca. Din pacate nu am gasit in ETKA, nu stiu ca A4 sa fi venit vreodata cu PDG (pachet drumuri grele) din fabrica.
    De exemplu, pentru Passat B6 exista scut metalic OEM, care vine standard cu PDG, dar se poate comanda si separat. Atasez 2 poze

    Eu zic ca nu suntem offtopic atat timp cat discutam de scut, indiferent ca e de plastic, ca e metalic, ca e vorba de prinderea lui :shrug:

    LE: cred ca era o gluma faza cu greutatea, pare-mi-se ca se mai discuta pe un alt forum despre acest fapt. insa garda la sol poate scadea datoria formei diferite a scutului de metal fata de cel de plastic OEM
     
    Ultima editare: 17 Aug 2010
  8. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    si mie mi s-a dus scutul de la zapada de asta iarna si am tot cautat unul metalic eventual sa gasesc unmester sa-l copieze dupa cel de plastic.unde pot gasi scut metalic si cat ar costa?multumesc ptr raspuns..
     
  9. gheorghelucian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    Târgu neamt
    Masina:
    A6 C5 quattro 1.8T awt
    noutati ceva cu scuturile metalice? E cineva care si-a pus recent? A aparut ceva concurenta? Mai multi producatori, mai multe oferte?
     
  10. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
  11. gheorghelucian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    Târgu neamt
    Masina:
    A6 C5 quattro 1.8T awt
    Asta am observat dar vreau o parere, o impresie de la cineva care si-a pus. Cum se imbina cu restul componentelor, cum se aseaza, daca apar fenomene suplimentare.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Feb 2015
  12. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Salutare! Pareri despre scut metalic? As vrea sa pun si eu pe masina mea Audi A4 B6 Avant, 1.9 TDI -2003. Ma intereseaza daca este diferenta intre berlina si break/Avant? Am gasit la 220 lei un scut metalic pe Emag care are si anexele pentru prindere. Merita pus asa ceva? Si inca ceva.... cam cat as castiga daca ii schimb suspensiile si pun normale? (am suspensii sport -si as vrea sa o mai ”ridic” putin). Mersi!
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu merita montat. Am mai spus asta si am mai spus si eu si alti colegi / useri ca trebuie sa faci niste modificari ca sa il poti monta. De ce nu citesti unde s-a mai scris asta ? Bafta.
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eu mi-am luat scut motor si cutie metalice de pe autolux.. nu mai stiu exact ce model, platisem ~100e cu tot cu transport (si acolo s-a ridicat pretul, fiind greutate). A venit perfect, plug&play. Am primit si acele doua 'aripioare' de metal insa pe care nu le-am mai montat. E putin mai jos scutul datorita formei sale. Eu l-am fixat cu ajutorul suruburilor incluse in pachet. Nu bate pe masina. Daca incepe sa bata, verificati suruburile. Eventual fac vreo doua poze cand pot sa ajung sub masina.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  16. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Buna.
    La reperul nr 8 sunt 2 coduri....are cineva idee de cate e nevoie, din fiecare ?
    Multumesc !
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti trebuie doar codul cel fara litera la sfarsit. Iti trebuie 10 bucati in total cod 8D0 805 121 si 5 bucati cod 4A0 805 137. Pe spate unde se imbina scutul de motor cu cel de cutie trebuia sa pui acele saibe de cauciuc stanga dreapta deasupra scutului si pe urma bagi suruburile pentru ca atunci, cand demontezi scutul de motor, suruburile raman acolo (cele 2 bucati din spate).
    Iar in fata iti trebuie 3 suruburi mici care se prind prin scutul de motor de bara adica cele care au codul 8E0 805 121B
     
    Bogdan U apreciază asta.

Distribuie pagina asta