1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scuturi protectie pentru Audi A4 B8 - motor - cutie - conducte

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de strumfyspm, 9 Feb 2012.

  1. reaver 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2010
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu. Eu iti recomand sa iei exact cate bucati ai nevoie, pe original. Gasesti codurile in pdf.
     
  3. simi_id 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2013, 2.0 Diesel TDIe 100kw/136CP, cod motor CJCB
    Buna,

    Am un A4 Avant din 2013 la care vreau sa schimb scutul de la cutia de viteze. Codul pe el este 8K1 863 822 S si este dintr-un material ca de pasla, ceva de genul asta fata https://94.img.avito.st/640x480/2518320394.jpg si verso https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/499078_x800.jpg
    Am gasit in schimb scut model 8K1 863 822 L, difera litera de la coada L in loc de S, dar scutul este din plastic cu acele bubble wrap in interior verso http://static.nanodatex.com/media/b48b815ff71ae89910189adf35e3701b.jpg si fata http://www.dawex.home.pl/allegro/q5/SNC10041.jpg

    Pot monta cel de plastic in loc de cel de pasla care este pe masina ? Impiedica ceva in interior cel de plastic de la acel bubble wrap ?

    Multumesc
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu impiedica cu nimic. Oricum acel scut cu pasla nu mai ai cum sa-l cumperi de la reprezentanta pentru ca doar ca prima echipare de fabrica vine cu acel material insonorizant din pasla. Daca tu acum te duci sa comanzi scut de cutie, la reprezentanta, pentru masina ta vine acel model cu insonorizant de plastic. Ai grija sa se potriveasca la gauri si ai grija ca unele scuturi mai au niste gauri in plus pentru esapamentul incalzirii auxiliare webasto / eberspacher dar oricum nu te deranjeaza acest aspect..
     
  5. simi_id 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2013, 2.0 Diesel TDIe 100kw/136CP, cod motor CJCB
    Multumesc frumos, ca trebuie sa schimb scut motor si scut cutie de viteze si nu gaseam nicaieri de pasla, doar pe ebay in afara unul ratacit, la noi mai mult cele de plastic. Oricum acum am inteles, deci de plastic sa fie.
    Iar la motor sa iau de tabla e mai bun sau tot de plastic ? La tabla am citit ca e mai greu si garda e mai jos, si asa am suspensia sport si e destul de joasa masina.

    Si referitor la scutul de pasla, dupa cel de la cutia de viteze mai vine inca unul de pasla pe la mijlocul masinii imediat dupa el, cu altele doua in lateral tot de pasla. Alea tot asa din fabrica vin numai pasla, apoi ulterior gasesc numai de plastic ? Cum se cheama acele scuturi ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Toate scuturile sunt din plastic si captusite cu acel material. Cele noi, comandate la reprezentanta sau cele AM, sunt doar din plastic fara nici o alta captuseala au doar acele bumpere de plastic sau chiar fara acele bumpere.

    Nu iti recomand sub nici o forma scut metalic la masina ta pentru ca el va fi mai jos decat cel de plastic. Intradevar protejeaza baia de ulei dar daca nu intri in zone cu bolovani nu ii vad rostul si in plus daca nu este montat bine ai o sursa de zdranganeli pentru ca sistemul de prindere nu prea se pupa / vine la gaurile de pe sasiu si trebuie uneori facute unele improvizatii.
    Iti spun asta din experienta de a monta aceste scuturi la destule masini si mai mult creeaza dezavantaje decat avantaje.

    Pentru restul de scuturi citesti acest topic integral.
     
  7. simi_id 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant 2013, 2.0 Diesel TDIe 100kw/136CP, cod motor CJCB
    Buna ziua,

    Are cineva idee daca la un A4 B8 2013 facelift se potriveste scutul deflector de la varianta fara facelift ?
    Adica acesta care e de la varianta anterioara fara facelift fata: https://www.picclickimg.com/00/s/MT...B8-Genuine-New-Front-Bumper-Undertray-_57.jpg spate: https://picclick.co.uk/Audi-A4-B8-Genuine-New-Front-Bumper-Undertray-322767828393.html#&gid=1&pid=4 - 8K0 807 233
    in loc de acesta care e de la facelift fata: https://www.picclickimg.com/00/s/Mz...-Audi-A4-B8-Facelift-Se-Technik-Front-_57.jpg spate: https://www.picclickimg.com/d/w1600...uine-Audi-A4-B8-Facelift-Se-Technik-Front.jpg - 8K0 807 611

    Multumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E mai scump pe eBay decat in reprezentanta. Ia-l nou, compatibil cu masina ta si ai terminat balciul cu maxim 200 ron.
     
  9. Epuras Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A4 s 2.0 2009
    Salut ! Am un A4 B8 S line 2009 destul de joasa masina ! Merita investitia si daca ar fi vreo problema sa pun scuturi metalice cele de Odorhei ata tpt cutie cat si pt motor? Risc in timp sa trepideze ceva? se coboara garda la sol cu aceste scuturi? a mai monntat cineva? sapt trecuta cel de la cutie era gata sa zboare din cauza bolovanilor de gheta !
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu la prima intrebare si Da la urmatoarele 2 intrebari. Iti spun eu, din proprie experienta, ca nu se merita montat scut metalic decat daca ai sistem de suspensie pentru drumuri grele. Adica sa fie masina ridicata si sa umbli preponderent in teren cu macadam. In Bucuresti nu se merita asa ceva sub nici o forma din multe motive. Bafta.
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pt WAUZZZ8K79A161036 imi spuneti si mie va rog cate saibe de cauciuc imi trebuie pt scutul de motor? pe schema zice ca 1 singura, eu am gasit vreo 3 pe masina. Nu cumva se pune saiba la toate prinderile de scut? 2 fata, 3 spate si eventual si cele 3+3 de pe margini?

    upload_2018-8-22_20-44-5.png
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am pus la toate "suruburile" (care defapt nu sunt chiar suruburi), ca ramane mai tensionat dupa strangere si nu e risc de desfacere de la trepidatii.

    Poftim.
     
    lowlife apreciază asta.
  13. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Saibele de cauciuc se pun numai la cele 3 suruburi din spatele scutului pentru motor (care fixeaza totodata si partea fata a scutului pentru cutia de viteze).
     
  14. eugenr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCA) - 143 CP, 2013
    Va salut,
    La masina mea din profil un Audi A4 B8 an 2013 stiti daca piulitele de plastic cod WHT000713 de la scutul care acopera zona filtrului de motorina pot fi inlocuite cu ceva metalic ? Ati incercat ? Azi la trecerea peste un drum inundat le-am pierdut pe toate de pe partea exterioara a masinii, fiind uzate datorita faptului ca acolo umbli de fiecare data cand faci revizia la masina.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @eugenr piulitele alea de plastic sunt prinse intr-un bolt metalic sudat de caroserie ce are un filet cu pas rar (ai prima poza atasata).
    Adica filetul de pe acele cuie = bolturi are un pas rar atipic prinderii si folosirii unei piulite metalice clasice.
    NU poti monta piulite metalice clasice pentru ca toate piulitele metalice au filet metric sau in cel mai rau caz imperial adica in toli sau filet gaz (UNF sau BSF).

    Tu le-ai pierdut pentru ca cine le-a strans, dupa ce au fost desfacute, a fost un ghiolban care le-a strans pana a distrus filetul interior al piulitelor adica ele nu au mai avut filet si logic nu mai aveau cum sa stea prinse avand joc. "Mai mergi" la meseriasii aia care au umblat pe acolo si poate iti mai fac si alte "bucurii".
    Eu desfac la masina mea piulite din alea din plastic de cel putin 2 ori pe an tot sub masina (fa tu socoteala, in 15 ani de cate ori s-au desfacut) si sunt cele originale de pe masina si perfecte la filet.

    Cumpara piulite din alea noi si le strangi la cuplul din ELSA sau la simtul mainii fara sa dai peste cap momentul strangerii si sa distrugi din nou filetul ala din plastic.

    Pas filet bolt prindere piulite plastic scut Audi A4 B8.jpg

    Mai poti incerca cu acest tip de piulite metalice (poza atasata) care se folosesc tot in domeniul auto (eu le am montate pe alta marca de masina) dar nu stiu cat de bine rezista, in timp, la strangere pe acel bolt = cui metalic tu avand la baza o piulita din plastic cu un anume tip de filet.
    Poza este cu titlu de informare adica ce sa cauti si cred/banuiesc ca piulita din poza este pe un Golf 7.

    Piulita metalica scut sau panou foc.jpg
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cristi Piulitele din ultima poza chiar sunt folosite si pe tot grupul VAG. :)
    Eu am asa ceva la scuturile laterale posterioare.
    Au cap de 10mm si tin foarte bine in timp, pe masina mea fiind inca cele originale din 2010.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @audi66 cred ca tu, de fapt, pe cele metalice la ai pe astea cod N 907 088 02 la masina ta. Eu le am la Toyota pe cele metalice. :) Adica astea:

    N90708802 piulita metalica pentru scut auto si panou foc auto.jpg

    La Audi, la modelul meu din profil, am doar piulite din plastic la scuturile de sub masina si la pasajele de la roti. Sunt de 2 feluri: negre si gri.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N 907 088 03 - 1 ron / buc.

    upload_2023-6-12_14-13-20.png
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu am atasat alt cod :) dar cred ca sunt aceleasi deoarece difera doar ultima cifra. :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ok si codul ala doar ca a fost eliminat acum 7-8 ani si inlocuit cu ce am pus eu.
     

Distribuie pagina asta