Intr-o incercare total esuata de a urca o bordura, mi-a alunecat o roata si in "cadere" am dat cu scutul intr-un bolovan reusind sa il fac din doua bucati . Am fost acum la un service, am urcat-o pe elevator, si este singurul lucru stricat, scutul de la motor. Cel de la cutia de viteze este doar zgariat deci nici o problema acolo. Am nevoie de un sfat din partea voastra, sa cumpar scut metalic, (am gasit OEM, cost in jur de 800 de lei), sau nu are rost si sa merg pe varianta din fabrica (plastic). Deasemenea oare combinatia scut motor metalic + scut cutie viteze plastic este ok? Adica se sprijina cumva reciproc?
Salut. Bine ca nu a fost belea mai mare. La fostul Audi B8.5 am schimbat si eu scutul de plastic. Mi s-a spart pe autostrada din Grecia către România, făcea groaznic daca depășea 120 km/h... asa ca am avut un consum grozav Am pus tot de plastic..a fost vreo 100 lei Acum, la B9, partea de jos a cutiei DSG e din plastic, motiv pentru care iti recomand din toata inima sa faci orice ca sa o protejeze... daca asta înseamnă scut metalic de 800 lei, atunci asa sa fie Si daca tot e de schimbat, mai întâi cauta pe la dezmwmbrari, sau de la alti producatori. 800 lei mi se pare cam mult pentru o tabla
Nu stiu cum este la alte modele de Audi insa la acesta sunt 2 scuturi separate, unul pentru motor si unul pentru cutia de viteze. Atasez si o schema primita de la un prieten ca sa fie mai clar, scutul de motor este primul cel cu "aripioare" @marcelush da, cu siguranta voi shimba scutul crapat, pe langa a proteja la eventuale lovituri ma gandesc ca este bun sa protejese si de putin praf, noroi, apa etc. Cel de la cutia de viteze este intact, din acest motiv nu am de ce sa il schimb. La dezmembrari gasesc doar de plastic, aparent, din fabrica toate au venit doar cu protectia de plastic. Astfel ca de aici dilema mea: sa iau plastic din dezmembrari la 2-300 de lei sau metalic la 800. Nu spun ca banii chiar nu conteaza, insa nu am o problema sa platesc mai mult pentru o protectie suplimentara, pana la urma, masinile noastre sunt pasiunile noastre si consider normal sa le "rasfatam"
@bobalex18 sa stii ca m-am gandit la asta prima oara insa singura metoda ar fi fost sa dau gauri de ambele laterale si sa le prind cu “soricei” Totusi...nu fac chiar asa “romanisme”
Scutul se repara cu fasii/bucati de tabla si pocnituri, nu cu soricei. La ce pret are un scut OE nou (cele aftermarketsunt niste mizerii peste orice inchipuire), multa lume alege sa le repare.
Mă refeream o reparatie la un centru care se ocupa cu așa ceva, nu cu soricei. sau cum e vorba "e păcat să strici un șurub unde poți pune o sârmă".
Varianta de plastic OE, nou ma costa 270 de lei iar cea de tabla, OE, nou 700 de lei. Deci...ce sa aleg?
Asta chiar e alegerea ta. Vrei protectie in plus, platesti si pui de tabla. Vrei totul OE, cum a fost, pui de plastic.
Eu nu vad motivele pt care ai pune de tabla. Între teorie și practică este o diferență foarte mare. Nu iți oferă nicio protecție în uz in 99% din situații cel de tabla. Iar plasticul își revine la forma inițială, tabla mai greu...
Vad ce isi revine la forma initiala. Isi revine in mai multe bucati. )) Sunt foarte multe marci auto care la “pachet drumuri grele” vin cu scuturi metalice.
saionut iti doar atat: scutul metalic este o mizerie. Nu vreau sa vad comentarii la mesajul meu. Cumpara un scut normal din plastic. Sunt multi producatori de piese AM dar trebuie sa "sapi" putin pe net. Cauta modele facute/fabricate in Polonia.
Multumesc Cristi, era nevoie de o parere ferma Am gasit deja piesa “pe original”, noua. O voi comanda astazi. Revin cu impresii, TL-ul este minim 2 zile lucratoare
Salut, Am avut un eveniment usor pe fata-stanga si carenajul inferior s-a spart imi poate spune cineva codul exact (vinul este: WAUZZZF45HA049547)? Pe internet gasesc carenajul superior cel mare. Am atasat o poza cu piesa. LE: cred ca am gasit raspunsul :8W0853887A https://www.ebay.de/itm/Neu-Origina...684082&hash=item420c37c4c5:g:nNMAAOSw5SJbcVS3
Sau comanzi unul aftermarket de la un furnizor de piese. Probabil costa un sfert si eu cred ca este acelasi plastic ca ala original