1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Semnalizare - Releu semnalizari si avarii la A3 8L - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de CIPRIOTTU, 28 Oct 2007.

  1. robocopu

    robocopu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 Sportback S-Line 1,9 TDI-PD 170CP
    Am rezolvat, multumesc pentru sprijinul acordat !

    Problema era becul de la semnalizare, era "pe jumate ars" si mergea cand avea el chef, mi s-a parut ciudata chestia asta si chiar m-am uitat la el si o parte era neagra si o parte era culoarea galben normala,am luat alt bec si l-am schimbat si acum totul este in regula, a durat mai mult timp pana am facut treaba pentru ca nu am avut ce imi trebuia , avand in vedere ca becul era pe partea stanga iar acolo este si subwooferul masinii si amplificarea lui, imi trebuia o cheie mai lunga ca sa desurubez trei piulite pentru a avea acces sa fac operatia, astazi am gasit cheia si am facut treaba care a durat in total maxim 15 minute de la cap la coada !

    Inca o data va multumesc pentru sprijinul acordat !
     
  2. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    am avut si eu problema cu releul de semnalizare. La inceput bazaia aleator, dupa care o inceput sa nu mai semnalizeze de loc. Avariile mergeau perfect. L-am desfacut frumusel si am curatzat releul din stanga (contactul). Pus la loc, merge brici. Is curios cat ma tzine.

    Audi a6 avant, 2000, quattro, tiptronic, ake.
     
  3. boxer79 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5TDI 1999 Avant
    Salutare.Imi poti spune te rog cum se scoate releul din bord?
    Am tot un A6 din 1999 si acceasi problema:crying:
     
  4. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    pima data scoti masca din juru lui si din juru butoanelor esp si suportu de pahar. Cu ceva surubelnitza si cu grija. Iese destul de greu. Dup-aia suportu de pahar (are cleme pe margine parca, nu stiu sigur) si butonu de la esp cu tot cu celelalte capace de butoane.
    Dup-aia bagi mana prin stanga si dreapta si apesi pe tablele laterale de la butonu de avarii, si ar trebui sa iasa. Daca nu, cu surubelnitza dreapta sau ceva de genu. Tablele alea is in lateral.
    Dupa ce l-ai scos il desfaci (iarasi is cleme) si releul din stanga e pentru semnalizare si ala din dreapta pt avarii. Vezi contactele.
     
  5. alin geo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Drobeta Tr Severin
    Masina:
    audi A6, 1.9 TDI, 1998
    Salut! cu 2 sapt in urma, releul de semnalizare scotea un clicait haotic atunci cand semnalizam si chiar si dupa ce semnalizarea se oprea (avariile mergeau OK - zgomotul clic, clic era ok), in cateva zile problema s-a remediat de la sine. Acum totul s-a agravat: semnalizarea nu mai merge deloc atunci cand motorul este pornit. Cand motorul este oprit si contactul pus in treapta I, semnalizarea functioneaza normal. In aceeasi zi am observat ca nici claxonul nu mai functioneaza, nici luminile de drum nu mai pornesc (functioneaza doar pozitiile) in schimb functioneaza faza lunga atunci cand dau blitzuri de la maneta. Cu cateva zile in urma a inceput sa dea semne ca nu mai merge semnalizarea dar opream motorul si il porneam iarasi iar semnalizarea isi revenea. Acum nu mai merge deloc nici semnalizarea (decat cand este motorul oprit), nici luminile de drum, nici claxonul. Oare ce legatura au lucrurile astea intre ele? Am uitat sa va spun ca acum 1 luna am intrat cu masina in apa iar apa a intrat pana peste scaune, dar dupa ce s-a uscat parea ca si-a revenit.
     
  6. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    cauta un electrician , e ceva problema daca spui ca a ajuns la scaune .. sigur a ajuns si la relee care sunt mai sus de pedale.
     
  7. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    vezi ca e destul de nasol daca o ajuns apa peste scaune, pentru ca sub scaunul pasagerului sunt calculatoarele de la cutia de viteze, abs, esp and so on. Ar trebui sa verifici sa fie tot in regula pe acolo, ca din cate imi aduc aminte conectorii nu sunt protejati la apa. Cu avariile/semnalizarea nu ar trebui sa ai probleme pentru ca releul e chiar in butonul de avarii.
     
  8. alin geo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Drobeta Tr Severin
    Masina:
    audi A6, 1.9 TDI, 1998
    semnalizari defecte

    Am rezolvat! semnalizarile, claxonul , luminile nu mergeau pentru ca dupa ce roteam cheia in contact ca sa pornesc motorul, se pierdea contactul pentru partea electrica. Rezolvarea a fost ca imediat dupa ce pornesc motorul sa rotesc foarte putin cheia in sens invers pornirii si atunci se face si contactul pentru partea electrica. In final o sa trebuiasca sa schimb contactul dar pe moment m-am obisnuit cu el si asa. Multumesc :)
     
  9. tilvas 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 1.9 TDI, 2002
    Salut.
    Indicatiile au fost foarte bune. Multumesc.
    Ce as dorii sa adaug totusi, este ca nu atat curatatul contactelor cat modificarea pozitiei lamelei releului a ajutat la repararea defectului. Ramane de vazut cat va dura.
    Multumesc inca o data.
     
  10. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    :( DIn pacate am niste simptome ciudate la masina referitor la semnalizare. Am gasit masina cu pozitia pe partea stanga aprinsa asa din senin, orice as face nu se opresc chiar daca scot comutatorul bloc de lumini din mufa, singura varianta e sa deconectez bateria :(. Am intrat in masina am pus contactul si incepea sa semnalizeze stanga din senin desi maneta semnalizare era pe mijloc. Am dat maneta in jos pt semnalizare stinga dar in realitate semnaliza dreapta, dadeam sa semnalizez dreapta se oprea semnalizarea. Orice as face semnalizeaza singura masina cu contactul pus iar cu masina inchisa ramane pozitia stanga aprinsa . Problema principala e ca nici nu mai porneste masina :( invart de cheie in gol dar nu se aude nimic/nu se intampla nimic. O fi din releu de semnalizare(buton avarii) sau maneta semnalizare?
     
  11. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    destul de posibil sa fie releul blocat. (butonul de avarii)
     
  12. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Desi avariile merg perfect . Azi am facut iara o diagnoza, am mai dat la cheie sa vad daca porneste ....si in acelasi timp monitorizam tensiunea bateriei :)) dupa 3 chei a scazut la 5 V :scared2: . Nici macar acele din bord nu se mai lumineaza. Dupa codu bateriei pare a fi din 2001 :D. Cred ca atit i a fost . Sper ca asta sa fie toata cauza.......
     
  13. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Se pare ca m am inselat, bateria este din 2007:blink: , densitatea lichidului era perfecta doar ca este descarcata. A pornit din 1 cheie cu alta baterie. Ramane in continuare problema cu semnalizarea care se manifesta astfel:

    pt semnalizeaza dreapta trebuie sa pun maneta in jos (este opusul)
    pt semnalizeaza stanga trebuie sa pun maneta pe mijloc ( pe neutru)
    pt oprire semnalizare trebuie sa pun maneta in sus


    Am desfacut butonu de avarii am deconectat cablul cu mufa dar din pacate aceleasi simptome. Teoretic ar fi trebuit sa nu mai mearga semnalizarile fara releu.

    Problema este daca opresc masina/ intrerupator lumini/contact/ etc.......ramane aprinsa pozitia pe partea stanga sau dreapta depinde de pozitia manetei de semnalizare si asfel i-mi termin bateria intr-o zi. Ba chiar am scos si intrerupatorul de lumini din bord dar aceeasi problema. Eu stiam ca atunci cand scot cheia din contact, se opreste curentul pe toata masina (cu unele exceptii alarma......). Singura modalitate este sa scot bateria in fiecare seara :anbet:. Avariile, faza scurta / lunga, pozitia, lumina din plafoniera functioneaza bine deci nu ar fi calculatorul cu probleme ......ar ramane doar maneta de semnalizare. Voi ce ziceti? Mi-o fi virusat careva masina in parcare? sau astia de la peco ?
     
    Ultima editare: 29 Oct 2010
  14. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    :) vad ca nu se inghesuie nimeni cu pareri. AM desfacut si butonul de avarii sa nu fie vre un scurt ceva dar pare totul in regula. Si referitor de relee in butonul de avarii........ cel putin la audi dupa 2001 nu exita dupa cum se vede in poze, cred ca totul se comanda din calculator.


    Un film interesant pt Audi B5
    http://www.youtube.com/watch?v=QN-tNDB7DpE
     
    Ultima editare: 31 Oct 2010
  15. alex.dum 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    a 4 b5. 1.6B, 1995
    eu parca am alt tip de releu decat cel din imaginii .se poate oare?
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    da este posibil sa ai alt tip de releu, sunt mai multe modele dar nu foarte multe :) trebuie desfacut si vazut ce este acolo, daca se poate curata cumva pe acele contacte ale releelor.
     
  17. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    pcmarius incearca sa scoti maneta de semnalizare sa vezi ce se intampla in momentul cand scori cheia din contact si lasi maneta de semnalizare pe partea stanga se aprinde pozitia pe partea stanga daca lasi pe dreapta pe dreapta indiferent daca cheia este sau nu in contact incearca sa vezi maneta poate face contact aiurea ma gandesc ca este singura problema plauzibila so good luck:)
     
  18. Danku

    Danku 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3 1.9 TDI 110hp - 2000
    M-a lovit si pe mine cu releul de semnalizare. Semnalizarea face clic-clic si apoi se opreste. Avariile merg. Citit topic, desfacut in spate la buton, curatat, a mai mers o zi si acum deloc :D cred ca ma paste unul nou, dar mai incerc o data sa-l mai bibilesc, poate cine stie.
     
  19. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    eu l-am desfacut si l-am curatat si acum merge perfect nu stiu insa pentru cat timp
     
  20. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    pai vezi cat iti mai mere faci poza la mufa ca sunt 2 modele imi trimiti si iti trm eu unul bun MOCA
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mar 2011

Distribuie pagina asta