1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Semnalizare - Releu semnalizari si avarii la A3 8L - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de CIPRIOTTU, 28 Oct 2007.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    La B6 butonul de avarii nu contine si releul.Acesta este separat si se afla sub bord.La tine problema provine de la maneta de semnalizare.Aceasta are un contact alunecator controlat de o tija metalica.Daca acea tija a sarit din contactul alunecator(ceea ce cred ca s-a intamplat la tine) maneta nu mai raspunde corespunzator la comenzi.
     
  2. BV19MAX Guest

    Si eu am aceiasi problema. Uneori semnalizarea functioneaza impecabil, alteori functioneaza o putin dupa care ramane blocata, sai ramane blocata din prima.
    Se rezolva doar cu curatare sau trebuie inlocuit? Daca are cineva codul de releu folosit as fi recunoscator, sa il achizitionez inainte sa ma apuc de desfacut.
     
  3. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    eu l-am curatzat si de atunci merge impecabil. Acuma nu stiu cat o sa tzina.
    Oricum, daca ai umpic de simtz tehnic nu ai ce strica :)
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Aug 2011
  4. BV19MAX Guest

    Pai avand in vedere ca vreo 3 ani m-am ocupat doar de electronica (o veche pasiune), pot sa il curat fara probleme, dar ma gandeam daca tot desfac butonul sa schimb releul cu unul nou sa nu mai faca probleme pe viitor.

    Care dintre ele este cel de semnalizare? cel din stanga sau din dreapta cum te uiti dinspre mufa?
     
  5. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    Nu mai stiu care cum. Da nu strica sa le curetzi pe amandoua :D
    De inlocuit nu cred ca gasesti, numai modulul intreg.
     
  6. BV19MAX Guest

    Eh, romanul improvizeaza :) am ceva relee micute pe acasa. Voi incerca mai intai cu o curatare, daca nu rezolva problema trecem la ceva mai "radical"
     
  7. BV19MAX Guest

    Releul din stanga cum te uiti dinspre buton la mine e VARZA (se vede pe contact cum s-a tot "lipit")
    Clipboard01.jpg
    Nu cred ca un tratament cu glaspapir ii mai reda viata, din pacate nici relee asa mici nu am prin casa.. am doar ceva mai inalte, care nu incap in buton.
     
  8. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    eventual dupa ce le curetzi poate ar ajuta sa schimbi becurile de la semnalizare cu becuri cu LED. Alea ar trebui sa consume mult mai putzin => uzura mai mica la contacte.


    Te rog nu mai folosi TZ, K, SH sau limbaj de mess sau chat si/sau prescurtari ale cuvintelor pentru ca nu ai voie conform regulamentului. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Aug 2011
  9. BV19MAX Guest

    L-am curatat, l-am montat si ciuciu, se aprinde foarte putin becul dupa care se stinge dar releul ramane anclansat. Am reusit intr-un final sa-i gasesc o pozitie buna a lamelei incat sa functioneze, acum sa vedem pentru cat timp :)

    Daca pun becuri cu led (home made sau cumparate, nu are importanta) nu o sa clipeasca foarte repede, cum o face in cazul in care un bec este ars?
     
  10. KillerOPS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
    is unele care au rezistentza in paralel care ar trebui sa clipeasca normal.

    Ar fi interesant un mod ca si la astea noi, sa aiba drl albe pe semnalizare si cand merge semnalizarea sa se stinga albele si sa porneasca ledurile galbene :D.
     
  11. BV19MAX Guest

    Pai daca au rezistenta paralel vor consuma aproape cat un bec normal, deci tot nu am facut nimic :)

    Eu am alarma pe masina si faruri aftermarket (asa am luat-o). Cand pun contactul pozitiile se aprind singure (am vazut si eu in seara asta, desi am masina de mai bine de o saptamana, imediat face 2 saptamani :d ).
    chestia cu becurile albe in semnalizari nu mi se pare ceva wow... este simplu de facut cu 2 tranzistori, un condensator si cateva rezistente. Condensatorul este incarcat printr-o rezistenta cu ceva delay, iar cand semnalizezi printr-o alta rezistenta se comanda un al 2-lea tranzistor aflat intre baza si emitorul primului. in felul asta se sting led-urile albe cat timp functioneaza semnalizarea si raman stinse cateva secunde dupa (pana se incarca din nou condensatorul astfel incat sa deschida tranzistorul ce comanda led-urile albe).
     
  12. BV19MAX Guest

    Azi a crapat din nou releul, asa ca am trecut la actiune. Releul dintr-un corp dinala negru se potrivea perfect ca dimensiune, dar nu puteam sa adaptez pinii din cauza pieselor SMD de sub releu, asa ca am ales varianta "romaneasca". Am lipit frumos 4 fire si am pus releul extern, izolat cu termocontractil si acum functioneaza perfect.
     
  13. valikick 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A3, 1.9 tdi, 2002
    Salut, am o mica problema , mi-sa desfacut semnalul de pe aripa probabil s-au rupt clemele cu care era prins de aripa. imi poate spune cineva cu ce pot sa prind sau sa lipesc semnalul acela la loc. multumesc frumos
     
  14. dinu 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Nu stiu daca este o solutie foarte buna , dar eu l-am lipit cu superglue. A trecut un an si tot acolo este...
     
  15. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Vad ca e o problema comuna cu releul de la semnalizare/avarie.

    Am si eu o problema. Dupa ce am semnalizat stanga cu maneta in pozitia neutra (fara sa semnalizeze) a inceput sa ticaie de nebun releul din spatele butonului de avarie. M-am uitat doar ticaie fara sa semnalizeze sau sa cupleze avariile. Se opreste cateva momente dupa iar face si tot asa. Ce e de facut ?
     
  16. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Rezolvarea pentru problema de mai sus : spray de contacte sau wd-40 bagat la maneta de semnalizare (Fara sa demontezi nimic ). Acum a trecut pe silentios releul :X
     
  17. ioio_viola

    ioio_viola 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6, 1.9TDI 131HP AVF, 2002
    Tracto si mie imi face din cand in cand asa. unde ai dat cu spray ? peste tot sau intr-un anumit loc ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2012
  18. ioio_viola

    ioio_viola 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6, 1.9TDI 131HP AVF, 2002
    Am incercat cam tot ce am putut sa scot releul de semnalizare si nu am reusit. Am urmat si pasii din Elsa, s-a rupt o bucata din partea superioara unde arata ca trebuie pusa surubelnita si tot nu vrea sa iasa. Am scos si suportul de pahar, dar tot nu am acces la releu. Ce altceva trebuie sa fac ?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2012
  19. ioio_viola

    ioio_viola 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6, 1.9TDI 131HP AVF, 2002
    am rezolvat. greu s-a lasat scos. acum urmeaza reparatia sau inlocuirea.
     
  20. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Daca si tie iti ticaia releul de nebun si nu semnaliza masina tare imi e ca l-ai scos degeaba. Trebuia sa faci cum am scris eu : sa dai cu spray de contacte chiar la intrarea menetei de semnalizare in volan (acel ansamblu) apoi sa misti de maneta in toate directiile.
     

Distribuie pagina asta