1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor de temperatura motor - G 62 si G 83 la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Cornholio, 20 Sep 2010.

  1. smiley32

    smiley32 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 1,9 TDI 2002
    Nici la mine nu arata temperatura corect, adica nu am vazut ceasul la 90 grade de 3 ani de cand am masina, tot pe la 60 70 sta. Daca scanez nu da nici o eroare.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Dec 2011
  2. eu_ez 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A4 2.0 ALT 2001
    Am si eu o problema imi da eroare la senzorule G62 si cand e motorul rece imi porneste termocupla si mi se opreste motorul. Am schimbat senzorul temperatura motor de 3 ori de la reprezentanta cumparat si tot degeaba. Daca ma poate ajutasi pe mine cineva cu un sfat.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2012
  3. oltik 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6-1.9.2002
    termocupla e mecanica si nu are treaba cu senzorul de temperatura.trebuie inlocuita si vezi ce se intampla dupa
     
  4. eu_ez 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A4 2.0 ALT 2001
    am facut o scanare cu vag si imi da aceeasi eroare ori cu senzorul de temperatura ori fara el.
     
  5. oltik 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6-1.9.2002
    Daca ai sters eroarea si tot apare, inseamna ca ai fire intrerupte sau desprinse din mufa care duce la senzor,sau mufa din calculatorul masinii.
     
  6. eu_ez 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A4 2.0 ALT 2001
    Am rezolvat problema, termostatul are un senzor pe el si era rupt probabil a incercat cineva sa il schimbe un "mecanic bun".am schimbat termostatul si sa rezolvat problema.
     
  7. sebastian.durac 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2010
    Locație:
    spania
    Masina:
    audi a4 s-line 2.0 benzina 2002
    am o pierdere de lichid de racire a motorului si am verificat sa vad unde este problema si am gasit senzorul de temperatura motor tot timpul umed. este foarte greu sa spun exact daca acolo este problema. voi ce credeti ?.merci frumos.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2012
  8. sebastian.durac 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2010
    Locație:
    spania
    Masina:
    audi a4 s-line 2.0 benzina 2002
    Stie cineva cum se poate inlocui in spatele motorului conexiunea dintre motor si conducta de la clima care are pe ea si senzorul de temperatura a apei ? Imi pierde apa chiar pe unde se imbina furtunul de la clima cu motorul. Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2012
  9. radu1004

    radu1004 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4`1.9`AVF`131 CP/A2 1.4 16v AUA
    senzor

    Un coleg poate sa imi puna niste poze sau sa imi explice concret unde se afla acest senzor g62?Masina merge ok,sta la relanti la vreo 890 de turatii...se simte in schimb o mica variatie la relanti din 3 in 3 secunde sa zic face un tremur scurt.Erroarea apare pe vag si nu imi indica bine nici temperatura pe bord.RespectPS:masina din semnatura Cod AVF
     
  10. Andrei BM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Baia Mare, jud. Maramures
    Masina:
    Audi A4 b6, 1.9 tdi (AVB) 101 cp, an 2003
    Readuc la viata topicul acesta cu o intrebare.
    Inainte sa merg la tester, va cer parerea, sa fiu eu mai linistit.
    Cand pornesc masina, indiferent daca e la rece sau cald, se tureaza motorul pana la 2000, pe urma se opreste turatia la 1100. E foarte enervent, turatia ramane la 1100 si la temperatura de 90 grade.
    Sa fie tot senzorul G62 de care s-a vorbit mai sus?
    Masina e un b6, 1.9 tdi (AVB) 101 cp, an 2003

    Senzorul e pozitionat cum arata in imaginea de mai jos, si am gasit pe original la 60 de lei.
    https://www.google.ro/search?q=059+...iw=1366&bih=667#facrc=_&imgrc=Ydz2ztrpc4A_eM:
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iul 2014
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu faci intai o diagnoza pentru ca la diagnoza apare imediat daca este senzorul defect. Poate este de vina, pentru problemele care le ai si senzorul temperatura combustibil ? Sunt multe cauze pentru problema care o ai si ne dam cu presupusul inutil si fara nici un rost. Bafta.
     
  12. Andrei BM 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Baia Mare, jud. Maramures
    Masina:
    Audi A4 b6, 1.9 tdi (AVB) 101 cp, an 2003
    D-le Cristi, sincer nu prea am incredere in mecanicii din service-urile de prin zona, am preferat mai intai sa aud parerea unui cunoscator/impatimit/detinator mai vechi de audi.
    Am fost azi la diagnoza si mi-a dar eroare la acel senzor, l-am schimbat si motorul merge foarte rotund si frumos, nu mai sta accelerat la turatie mare, iar la pornire sta foarte putin pe bujii.
    Pentru mine au fost de ajutor si parerile celor care s-au mai lovit de aceeasi problema in trecut, oricum cel cu testerul a stat un pic nedumerit cand a citit eroarea.
    Va salut
     
  13. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    despre senzori

    salut,

    Eu am un A4 1.6 ALZ benzina si in interval de 4 luni mi-au picat ambii senzori de temperatura.

    1 - Primul senzor a fost cel care dadea informatii ceasului din bord, are 4 pini si la mine se afla intre motor si compartiment pasageri sub furtunul ala mare de admisie. Simptome: ceasul din bord avea fluctuatii bruste si mergea cand vroia el dar nu urca mai mult de 60 grade, motorul mergea perfect iar iarna baga cald dupa maxim 2 minute.

    2 - Cand a picat al doilea senzor (g62- cel cu doi pini) am avut probleme la pornirea la rece - motorul pornea, se balbaia putin dupa care se oprea si pornea ok abia dupa 6-7 chei....iar cand il opream ramanea ventilatorul blocat pe pornit.Asta se intampla deoarece senzorul spunea la ecu, ca motorul ar fi supraincalzit si trimitea putina benzina si dadea si comanda de pornire la ventilator.

    Sper sa va ajute
     
  14. nrtek 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    Salut, vreau si eu sa va intreb daca aveti idee de la ce sa fie problema mea si anume, nu mi se ridica apa decat atunci cand este foarte cald afara, in rest imi sta acul la 0. Mentionez ca am schimbat termostatul si la fel face. Cineva mi-a zis .ca e posibil ca de la sonda sau de la bord, ceea ce ma cam sperie.
     
    Laurentiulaly1989 apreciază asta.
  15. mihay_viss 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2014
    Locație:
    Ramnicul Valcea
    Masina:
    audi a4 2001 2.0 benzina ALT
    salut

    cat ai dat pe termostat?
     
  16. mugurel1984 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4 b6 1.6 ALZ, 2001
    Va salut.Sarbatori fericite! Astazi am avut o noua problema cu masina (ma dezamageste:(...).Am plecat cu masina 15 km si la oprirea motorului ,cularul de racire (cel mare) nu s-a mai oprit.I-am luat borna s-l opresc.Am pus borna ,am pornit ...nu mai tinea relantiul,murea motorul.Am pus vcds pe ea si am urmatoarea eroare:Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Controller: 8E0 906 018 AF
    Component: 1,6l/2V SIMOS3 0001
    Coding: 0006271
    Shop #: WSC 63351
    VCID: 6CAB47B30F93
    1 Fault Found:
    16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
    P0116 - 008 - Implausible Signal
    Readiness: N/A
    Am sters eroarea si acum este ok.
    Mentionez ca noaptea trecuta au fost -20 Grade C ,si cand am patit,,beleaua,, -15 grade C. Multumesc mult.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu schimbi acel senzor ?
     
  18. mugurel1984 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4 b6 1.6 ALZ, 2001
    Eream curios daca eroarea a aparut pe senzor din cauza frigului extrem sau chiar acel senzor s-a defectat. M-a disperat ,zilnic da cate o eroare ...este cineva din SLatina Olt ,(priceput in audi)sa luam legatura,ca m-am saturat de mecanicii mei de dau din umeri nestiutori...multumesc mult .
    Un an mai bun va doresc si fara erori...:)
     
  19. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Mugurel, senzorul G62 trimite semnalul in climatronic, respectiv in IC. Vezi ce temperaturi iti arata si schimba-l pur si simplu. In plus, din cauza frigului extrem, se mai poate intampla ca gheata acumulata pe anumite mufe sa se topeasca odata cu functionarea motorului si sa iti faca figuri diverse componente. Dar G62 trebuie schimbat, asta e clar.
     
  20. mugurel1984 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4 b6 1.6 ALZ, 2001
    Multumesc.il schimb garantat.revin....:)))
     

Distribuie pagina asta