1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor de temperatura motor - G 62 si G 83 la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Cornholio, 20 Sep 2010.

  1. mugurel1984 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4 b6 1.6 ALZ, 2001
    Salut,
    L-am schimbat astazi. Am pornit prin oras sa testez masina si cand a urcat apa la 70 grade a pornit cooler-ul ramanand blocat pana am pus vag com-ul. Aceeasi eroare ca inainte de schimbarea sondei:
    16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
    P0116 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent .
    Dupa ce am sters eroarea, am pornit motorul si apa a urcat la 70, am oprit masina si am vrut sa repornesc dar nu mai porneste. Baterie da curent dar nu mai porneste. Ma dispera, este putin spus. Am verificat firele, nu sunt roase, rupte. Azi credeam ca scap de probleme dar au venit altele. Ceva idei ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Ian 2015
  2. mugurel1984 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4 b6 1.6 ALZ, 2001
    Am rezolvat problema.Senzorul G62 (nou pe original ) erea defect.O rezistenta erea moarta.Am pus alt senzor si functioneaza,indica temperatura ,relantiu constant .Ideea este ca apa urca la 90 cu masina pe loc,dar in mers scade la 50.Cred ca este termostatul blocat pe deschis. O noua zi ,o alta problema. Multumesc .
     
  3. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Sa dea D-zeu ca atunci cand ai probleme, sa ai parte tot de probleme "grave" ca astea...
     
  4. mugurel1984 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Slatina Olt
    Masina:
    Audi A4 b6 1.6 ALZ, 2001
    Multumesc pentru sfaturi.Am schimbat si termostatul.Erea rupt.Merge foarte bine acum.
     
  5. rusuvictor 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a 4 b6 2001
    salut am probleme cu senzorul g 62 as vrea sa il inlocuiesc nu stiu care este se poate o poza cu el unde e situat la motor
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    rusuvictor se pare ca nu ai citit acest topic si mai ales mesajul #30 din pagina 3.
     
  7. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Salutare. Am si eu aceeasi problema: pornesc masina si dupa putin timp se tureaza singura pina la 1200 tur/min, apoi revine. Voi schimba senzorul de temperatura al lichidului de racire - G62. Mai enervant e faptul ca uneori cand pun contactul porneste ventilatorul (mai des in ultima perioada). Sa fie tot de la G62 ? Sau o fi termocupla ?
    Multumesc mult.
     
  8. Adrenaline92 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 , 1.9TDI BLS ,2008
    Salut,i-ai dat de cap?la mine se manifesta asa cand scot mufa senzorului.Vad ca nu a mai raspund nimeni de ceva vreme dar poate ma poate ajuta cineva cu un raspuns la problema mea respectiv nu imi da curent pe bujii,pun contactul dar releul nu cupleaza si am inteles ca poate fii devina g62 dar nu imi da nici o eroare si nici nu se manifesta cum am citit mai sus
     
  9. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Nu sunt sigur de informație dar bujiile pornesc atunci cind acel senzor indica o temperatura negativa, aveam și eu odată problema cu pornitul și credeam ca e de la acel senzor ca nu pornesc bujiile.
    Am luat alt senzor și făcea la fel, după asta am luat un stingător de incendiu și am dat peste senzor de lam înghețat, apoi conectat la mufa cind puneam contactul începea sa funcționeze bujiile.
    Sau dacă scoți mufa de la senzor motorul intra în regim de avarie și pornește ventilatorul.
     
  10. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Bun, de acord, dar nu vad solutia finala. Cand martorul de bujii sta mai mult aprins ca de obicei, la punerea contactului porneste ventilatorul, atunci doar un senzor poate fi de vina. Chiar daca pe vagcom nu apare eroarea pentru g62, tot poate determina probleme. De exemplu, chiar ieri am fcut un drum mai lung ca de obicei si totul parea a fi revenit la normal. totusi nu e ceva obisnuit, in sensul ca o vreme ai problema, apoi dispare temporar. In cazul meu, voi incerca si cu mufa scoasa de la termocupla sa vad fenomenul. Dar trebuie sa identific mai intai unde il gasesc pe respectivul ... O idee, un sfat de orientare ? Mersi mult,
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La ce te referi, la G62, ca nu am inteles:uhm:
     
  12. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    G62 din cate stiu, se afla in partea stanga cum te uiti la motor, langa / sub pompa de inalta. Nu stiu unde se afla termocupla de la ventilatorul care porneste cand pun contactul ...
     
  13. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Ventilatorul cind pornește în neștire și bujiile stau aprinse mai mult timp asta înseamnă că motorul intra în regim de protecție, senzorul g62 nu vede temperatura corecta sau e defect, aceiași situație se intimpla cind scoți mufa din senzor g62. Schimba senzorul ca nu e o avere și vezi cum se comporta. Sau verifica sa nu ai fire întrerupte.
    Senzorul g62 îl găsești cum deschizi capota pe partea stingă în spatele motorului, e un senzor cu patru fire,o să-l vezi dacă te uiți.
    Bafta.
     
  14. pisti19

    pisti19 Bronze Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Baia Mare, Maramures
    Masina:
    A4, b6, 1.9 tdi, 2003, 131 cp, AWX
    Am reusit in sfarsit sa schimb azi senzorul g62. Un pic de furca am avut pana am scos siguranta. Trebuie lucrat cu atentie deoarece acea siguranta este din PLASTIC, nu din metal cum ma asteptam.Totul a revenit la normal acum. Toate cele bune, cat mai multi km fara probleme si un an nou cu multa sanatate tuturor !
     
  15. deepr 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,B6,2004,AVF, 130cp
    Salut,

    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea acestei erori ?

    --------------------------------------------------------------------------------


    Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7
    Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
    69 75 76 77
    VIN: WAUZZZ8E94A24xxx Mileage: 251210km/156094miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
    Part No: 038 906 019 LJ
    Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5934
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 63351
    VCID: 6AD1DC711664C89
    WAUZZZ8E94A24xxx AUZ6Z0D0070104

    1 Fault Found:
    17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
    P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Readiness: 0 1 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    Cum pot remedia defectul ?

    Multumesc anticipat.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    deepr din tot forumul asta nu ai gasit ce inseamna senzor G62 ? Din 2012, de cand esti membru, nu ai citit toate topicurile din aria tipului tau de masina ? Topicul asta unde a fost mutat mesajul tau initial si unde trebuia sa scrii l-ai citit integral ?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifici mufa/cablajul senzorului de temperatura lichid racire. In functie de ce gasesti, actionezi in consecinta.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe langa faptul ca daca scriai "G62" pe Goagal iti apareau 100 de tutoriale, mai scrie si mare "Engine Coolant Temp Sensor".
    Sunt sigur ca mai mult a durat sa scrii postul asta si sa astepti un raspuns decat daca foloseai Google Translate. :)

    Una peste alta, G62 este senzorul de temperatura antigel. Daca ne onorezi si cu un cod motor in profil, te-am ajuta un pic mai mult.
    Pana una alta, citeste topicul asta.
     
  19. deepr 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,B6,2004,AVF, 130cp
    Va multumesc pentru timpul acordat.
    Masina nu prezenta simtomele celor descrise in topicul prezentat la pozitia #4216.
    Am sters eroarea, nu a mai reaparut.
    Masina nu a mai mers de foarte mult timp ~4 luni si am decis sa ii fac cu un prieren la fel de priceput ca mine o interogare deoarece in bord am vazut (prin decembrie) aprins martorul de motor "Sistemul de control al gazelor evacuate", si asta a disparut la prima pornire cu prietenul de fata.. asa ca nu am aflat mare lucru nici despre asta (la interogare nu a aparut nimic).
    Intre timp aseara am cautat pe google.

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17664/P1256
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scoate mufa senzorului si dai cu putin spray de contacte.
    Era normal sa se stearga eroarea, la scanare aparea "Intermittent", dar asta nu inseamna ca ai scapat de problema.
     

Distribuie pagina asta