1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor de temperatura motor - G 62 si G 83 la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Cornholio, 20 Sep 2010.

  1. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salutare. Am si eu o problema. De ceva vreme nu este indicata corect temperatura antigelului, in sensul ca se ridica greu la 90C, sta cat sta la 90 si scade deodata la 70C si tot asa. Indica haotic. Odata cu fenomenul asta nici relantiul nu e rotund, mai ales cand motorul e rece, zvacneste asa cam din 5 in 5 secunde. Problema e ca pe tester nu imi da nimic, nicio eroare, iar termostatul l-am schimbat acu un an (era blocat la 70C, pe deschis). Ce sa aiba oare?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Inlocuieste senzorul de temperatura lichid racire. Acesta nu da eroare decat daca sunt probleme pe partea de cablaj/mufa, in schimb se decalibreaza, cazul tau. Cumpara-l pe original.
     
  3. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Multumesc Nucu, daca nu-l iau pe original exista vreun risc major? Si la inlocuire pierd antigel?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il cumperi original nu altfel. Daca ti-am spus sa-l iei original de ce mai intrebi inutil ? Stim noi de ce ti-am spus sa-l iei original.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Riscul e sa mai cumperi unul original dupa 1-2 luni. Sunt colegi care au schimbat AM si n-au fost ce trebuie.
    Da, pierzi si putin antigel, depinde cat esti de rapid. Sa-l schimbi cand motorul e rece.
     
  6. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Am inteles, mersi de sfaturi. Sincer eram un pic stresat ma gandeam ca poate e vreun injector ceva, dar arata bine valorile pe VCDS.
     
  7. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    ca un sfat, dupa ce scoti siguranta care retine senzorul, leag-o cu o ata. O sa devina alunecoasa de la antigel si risti sa-ti scape prin scut la montaj.
     
    lowlife apreciază asta.
  8. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Aha, OK mersi de pont.
     
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Am si eu o nelamurire, ce diferenta este intre g62 si g83, ambii fiind senzori temperatura motor, in afara de faptul ca g83 este gri cu 2 fire iar g62 este verde cu 4 fire. De ce au pus 2 senzori care fac acelasi lucru ?
     
  10. Lucian Birsan

    Lucian Birsan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4,19tdi,2002
    Salut,
    Am si eu o problema care persista de ceva vreme si ma cam enerveaza: imi urca acul pe 90grade cand e motorul cald si din senin pica de tot acul, urca dupa cateva minute iar pe 70-80 si iar cade. Mai mentionez ca la cald masina din cand in cand nu porneste din prima sau porneste, moare ii dau cheie iar si porneste apoi fara probleme. Ce ar putea fi ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si ai pus VCDS-ul pe ea sa faci un Output Test pe ceasuri ? Poate ai ceasul decalibrat sau defect si problema cu pornirea greoaie este o coincidenta.
    Evident ca fara o scanare nu ii dai de cap, asa verifici si ce erori ai stocate si senzorul G62.
     
  12. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare! Am citit acest topic, intampin o problema. Am eroare pe senzorul G2. Ce nu am inteles eu foarte clar din acest topic, se poate schimba separat sau trebuie luat tot adica e corp comun cu G62.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E corp comun.
     
  14. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Oki! Multumesc pt raspuns o sa merg sa comand unul pe original.
     
  15. alex_alex

    alex_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi A6 1.9tdi 130cp AWX
    Va salut, in mod normal la prima pornire motorul ar trebuie sa stea putin mai turat? la mine de cand am masina (2013) relantiul este la aprox. 900 nu conteaza ce tempuratur este afara, porneste normal, mici escilatii la relanti iar pe vag nu imi da nici o eroare si as vrea sa stiu daca este necesar sa.l schimb? ma gandesc sa nu incerc sa repar ceva ce merge....astept pareri. Multumesc! masina din semnatura!
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica in grup 010 ce temp.iti afiseaza senzorii inainte de a porni fata de temp.mediului ambiant/ar trebui sa fie egala.
     
  17. George Ioan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Sebes
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 131hp, AVF, 2003
    Salut baieti. Anul trecut am schimbat senzorul G2/G62 stantat cu sigla VW/Audi, cu un senzor de culoare verde marca "HELLA". Problema este ca de aproximativ doua luni de cand s-a facut frig, au inceput sa apara niste vibratii foarte urate la ralanti cand motorul este rece. Rezistenta bujiilor am verificat-o si e ok, de asemenea am verificat curentul la fisele acestora. Eu suspectez tot senzorul G62 pe care o sa-l verific mai amanuntit in zilele urmatoare. Senzorul l-al primit intr-o cutie cu sigla HELLA, made in italy si a costat 90ron. Ciudat este faptul ca pe senzor nu e stantat nimic, nici marca, nici part number. Oare sa fie acest senzor original HELLA, chiar daca nu scrie nimic legat de marca?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu montezi unul nou original ?
     
  19. George Ioan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2016
    Locație:
    Sebes
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 131hp, AVF, 2003
    Anul trecut nu am facut asta din motive financiare, dar si datorita faptului ca am citit ca Hella sunt bune si ei le fac pentru fabrica. Acum o sa cumpar original, dar vreau sa fiu sigur ca senzorul este problema.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    De ce te gandesti la senzor si nu la injectoare ?

    Si valoarea injectoarelor cat si a senzorului se pot verifica dimineata la prima pornire cu vdcs apoi vezi ce ai de facut.
     

Distribuie pagina asta