1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor EPC aprins in bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gabarea, 10 Mar 2011.

  1. Stanciu Andreea 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2019
    Locație:
    Topoloveni
    Masina:
    Audi a4 b6, 2000 benzina, 2001
    Buna,

    Am si eu aceeasi problema cu un Audi A4 B6 motor 2.0 benzina, din 2001. Daca am inteles eu corect martorul EPC se aprindea in momentul in care apa ajungea la 90g si pierdeai si puterea, corect?
    Am schimbat deja senzorul de la axa cu came, senzorul de temperatura. Ambele apareau eroare la diagnoza si apar si acum dupa inlocuire. Ar urma senzorul de turatie si ECU dar inainte de astea as vrea sa verific mufa de la ECU, poate este acceasi problema ca la tine. Ce zici sa fac?

    Merci frumos,
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa cauti un profesionist in electrica pentru ca userul caruia i-ai adresat intrebarea nu te mai poate ajuta. Nu a mai accesat forumul de peste 1 an.
     
  3. Stanciu Andreea 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2019
    Locație:
    Topoloveni
    Masina:
    Audi a4 b6, 2000 benzina, 2001
    Multumesc Cristi.

    Toate cele bune,
     
  4. nick68de

    nick68de 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2016
    Locație:
    München - Germania / Cugir - Romania
    Masina:
    Audi A6,3.0 tdi Quattro,2005/Audi A4 b6 1.9 TDI (AWX)/ AUDI A7 (facelift) Competition.
    Și eu am aceeași problema, se aprinde ESP-ul și motorul nu mai trage iar la fiecare schimb de treapta de viteză vrea sa moară, iar dacă trebuie sa stau la vreo intersecţie moare imediat ce am eliberat cutia. La fel cu motorul cald pornește foarte greu. La o diagnoza mi s-a spus ca-i senzorul de pe coloana de direcție din cauza căreia ECU crede ca am rotile virate, adică am derapat și vrea sa oprească motorul. Așadar sunt mulți factori care aprind ESP-ul.
    Sper sa nu ajung și eu ca alții, sa schimb jumătate din mașină pentru ca să-i dau de cap.
     

Distribuie pagina asta