1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura apa - G 62 - la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de zak2005, 4 Oct 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In prima faza fa o verificare a firelor/mufei senzorului, masoara daca ai valorile din pdf ul atasat. Daca toate sint ok, atunci schimba senzorul, sa iei neaparat de culoare verde. Bafta.
     
  2. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Multumesc.
    O sa ' ma bag eu' .
    Intrebare - mai trebuie demontat ceva ca sa pot ajunge la senzor?
    Salut.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi si tu ce pozitie ai acolo si daca e necesar sa mai dai ceva jos, la fata locului. Vezi ca are o siguranta care trebuie scoasa in exterior, apoi iese senzorul. Sa ai grija la oring sa nu cada pe sub masina. Daca il desfaci dupa ce ai circulat cu masina, prima data slabeste capacul de la vasul de expansiune antigel, sa nu ai presiune acolo la senzor. Succes.
     
  4. Chefa6

    Chefa6 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5 2001 2.5 TDI 180cp quattro
    sa-mi fac si eu griji in legatura cu senzorul?, zilele astea, doar prin oras (buc) nu mi-a crescut temp mai mult de 63g, chiar si dupa 15-20km...
     
  5. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Teoretic si practic masina are o 'problema' deci nu lucreaza in parametrii.
    Daca este doar senzorul insarcinat cu afisarea ( nu cred ca este cazul la tine deoarece afiseaza o valoare) nu este nici o problema.
    Daca este senzorul responsabil cu ' temperatura' si pe urma se transmite catre 'calculator' o sa ai o crestere a consumului datorita turatiei(mai ridicate - deoarece 'simte' ca motorul este rece si o tine mai ridicata), posibil si fluctatii necontrolate ale turatiei (la masina mea G62 are 2 senzori in capsula ' cel responsabil cu ceasul de bord si cel responsabil cu ecu)
    EU CRED (parere personala) ca la tine termocupla a ramas blocata pe deschis. ( deci nu senzorul G62 ).
    Nu ai precizat daca check- engenul este sau nu aprins. Daca nu este aprins, atunci cu siguranta este vorba de termocupla si nu de senzor. Motorul tau nu va ajunge niciodata la 90C, poate doar in condiitii extreme de exploatare adica forja :). Daca era vara posibil sa nu sesizezi aceasta problema fiind sub capota 60 C la umbra :) iar in trafic urca leje/imediat la 90 C( vara oricum termocupla este deschisa 95% din timp )
    Totodata, fiind iarna, daca te deplasezi 15- 20 km asta inseamna poate 10- 20 min cu masina, iar nu apuca sa se incalzeasca deoarece este foarte frig -5C - 6 C. Ai observat acest fapt presupun si la un drum mai lung? sau doar deplasari scurte?.
    Bafta.
     
    Ultima editare: 22 Dec 2012
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu zic sa iei in calcul si termostatul, daca temperatura nu creste, a ramas pe deschis si lichidul de racire isi face tot circuitul, de asta nu se incalzeste mai mult.
     
  7. Chefa6

    Chefa6 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5 2001 2.5 TDI 180cp quattro
    multumesc de sfaturi, am mers doar in oras, astazi fac un drum mai lung si vad cum se comporta, nu am martorul aprins...
    o sa verific ce ati mentionat
     
  8. Chefa6

    Chefa6 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5 2001 2.5 TDI 180cp quattro
    Deci, dupa un drum de 150km afara, temperatura nu a crescut mai mult de 70, la relanti am variatii de turatie, tot ce s-a mentionat mai sus , (i-am pus si un carton in fata sa fie cat de cat), in concluzie ma pregatesc sa-i dau botul jos :))), mai mult ca sigur e termocupla blocata pe deschis. sa ma mai pregatesc de ceva daca tot fac operatiunea?
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La modelul tau (si la altele la care trebuie dat botul jos) schimbarea termostatului se face odata cu schimbul distributiei, tocmai din acest motiv. Acuma nu stiu la tine daca a fost facuta aceasta operatiune, dar termostatul sa-l iei Behr sau cel putin Wahler. Bafta.
     
  10. valybarbieru

    valybarbieru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    p.nt
    Masina:
    a6 2002 v6 tdi (AYM) 2,5L
    salutare la toti!
    -mie i-mi porneste greu la cald! si am citit pe forum ca senzorul G62 ar fi problema, totusi in bord i-mi indica corect temperatura!
    dupa 3ore de stationare la -1 grade afara si bujiile incadescente (spirala )se aprinde si se stinge imediat.(de la ce temp. lucreaza bujiile?)
    dar dimineata la prima pornire i-mi sta normal pe bujie si porneste le sfert.
    -rog un cod oem ptr g62 , la masina din semnatura!si al meu e verde si are 4 pini.
    ce pret ar ajunge ?daca stie careva?

    ms. anticipat!
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    059 919 501 A
     
  12. valybarbieru

    valybarbieru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    p.nt
    Masina:
    a6 2002 v6 tdi (AYM) 2,5L
    mersi!
     
    Alexandru^^□ apreciază asta.
  13. valybarbieru

    valybarbieru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    p.nt
    Masina:
    a6 2002 v6 tdi (AYM) 2,5L
    Azi dimineata inainte de a porni masina am citit cu vag-ul temperaturile :
    pe 01 motor arata +2grade (ok zic eu , afara era cam tot atat)
    dar pe 17 instumente bord arata +30 grade.
    e diferenta foarte mare zic eu si de accea i-mi porneste greu la cald.
    sa fie dus senzorul!
    stiam ca diferenta dintre cele 2 masuratori nu trb. sa fie mai mare de +-2grade.
    totusi dupa ce am pornit masina si apa ajunge peste 30grade se pastreaza acesta diferenta de 2 grade dintre cele doua masuratori!
    dar Ecu care valoare o citeste ?
    daca o citeste pe cea de pe 01 motor atunci senzorul e ok zic eu .
    dar daca o citeste si pe cea din 17 instrumente bord, atunci ar fi o problema cu g62.
    rog un coleg care a masurat temperaturile dimineata inainte de pornire sa-mi spuna valorile masurate ca sa nu cumpar senzorul g 62 degeaba!
    am citit pe forum ca multi au inlocuit senzorul degeaba ca nu au rezolvat cu pornirea la cald.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2013
  14. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Dupa schema electrica, acel senzor de temperatura este de fapt 2 senzori in 1. Senzorul are 4 fire: 2 merg la ecu ( valoarea rezistentei + masa) si 2 la bord (valoarea rezistentei + masa).

    Evident, partea mai importanta este cea care merge la ECU,dar ECU poate sesiza diferente mari intre cele 2 valori, si cand este in afara limitelor, iti va da o eroare la senzorul de temperatura a apei. Pana nu iti apare acea eroare, poti sta linistit.
     
  15. valybarbieru

    valybarbieru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    p.nt
    Masina:
    a6 2002 v6 tdi (AYM) 2,5L
    -am inteles ,acum senzorul g62 nu da nici o eroare pe vag , am avut o eroare anul trecut cu g62 aceea cu scurt la +, contact imperfect , dar am curatat mufa si am sters eroare si gata, nu a mai am nici o eroare!
    @myth la tine cat indica cu vag-ul pe 17 -instrumente bord ,dimineata inainte de a o porni?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vali, acuma am masurat la mine, masina nepornita de la 6.30 azi dimineata, in garaj, temperatura aprox 10-15 grade.
    Pe Engine am 20,7 gr iar pe Instruments am 30 gr.
    Asta daca te ajuta cu ceva. Precizez ca nu am erori, toate functioneaza "ceas cu cuc". Sanatate.
     
  17. valybarbieru

    valybarbieru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    p.nt
    Masina:
    a6 2002 v6 tdi (AYM) 2,5L
    mersi @nucugheri !
    acum m-am lamurit! deci e la fel ca la mine! 30gr. e pragul minim pe instruments.
    deci senzorul meu e ok (mai ales ca e original vw audi).
    pentru astfel de lucruri e util forumul ,sa discutam , sa comparam , si cand m-am convins 100% ca piesa e defecta atunci o cumpar!
    era cat pe ce sa cumpar senzorul , dar nu eram 100% convins ca e defect deoarece
    1-relantiul nu avea fluctuatii.
    2- nu aveam eroare.
    3-pe ces la bord i-mi arata 90 gr. fix cu motorul cald.
    un sfat tuturor prezenti pe forum ,nu cumparati pana nu va convingeti!
    ms. inca odata !
    bafta!
     
    Ultima editare: 27 Feb 2013
  18. cata a 6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2013
    Locație:
    husi
    Masina:
    audi a 6, 2.5tdi, 2000
    Salut,
    Am schimbat si eu senzorul de temperatura G 62 si tot nu-mi indica apa in mod corect iar bujiile mi se sting greu si la cald si la rece. Stie cineva trebuie stearsa eroarea din tester sau nu e bun senzorul care l-am luat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2013
  19. valybarbieru

    valybarbieru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    p.nt
    Masina:
    a6 2002 v6 tdi (AYM) 2,5L
    -mai incearca unul!
    -explica "nu-mi indica in mod corect" ca sa te putem ajuta cu ceva!
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    cata a 6, cauta pe cineva sa iti scaneze masina de erori, iar cand crezi tu ca motorul a ajuns la temperatura de 90gr sa citeasca temperatura din IC si de pe Engine, sa vedem daca sint diferente.
     

Distribuie pagina asta