1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. raimund22 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Locație:
    Gjøvik,Norvegia
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7TDI Qattro 180CP 2007
    Va multumesc mult la toti ptr sfaturi si ptr informatia unde pot gasi tutoriale.Vreau sa incerc sa imi fac singur sa schimb asta din cauza ca la service ma costa aproape de 200 euro munca,termostat si antigel.Sper sa reusesc ,credeti ca doar lucrand de jos il pot da si pune la loc sau merge si de sus?Am cumparat termostatul ma costat aici ca 25 euro si am luat antigel gata preparat.
    Prima data ar trebui sa scot tot antigelu afara din instalatie inainte sa ma apuc sa il schimb sa imi fie mai usor sa nu ma trezesc ca el in cap daca lucru de jos.Oricum sunteti de un mare ajutor ptr multe persoane .
    https://plus.google.com/101663464298538775387/posts/bHReMwGAcnH
     
    Ultima editare: 12 Feb 2014
  2. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Schimba-l de jos, e mai comod, crede-ma! Daca o faci cu grija, nu iti cade nimic in cap, nici nu trebuie sa intri tot sub masina. Lasa capacul de la vas pus, abia dupa ce scoti termostatul da-l jos. Eu nu am scos niciodata antigelul inainte sa schimb termostatul.
     
  3. raimund22 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Locație:
    Gjøvik,Norvegia
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7TDI Qattro 180CP 2007
    Bun atunci asa am sa fac cum zici tu ca sigurat sti ce zici si ai mai multa experienta ca mine care nu a mai facut asta niciodata.Am sa incerc sa ma apuc sa fac cu toate ca pe jos ii zapada la mine :) Are vreo pozitie anume termostatul acolo cum sta sa stiu si acest amanunt ,oricum sunt atent cum il scot si la fel il bag si pe cel nou doar sa nu desfac si sa vina si el jos deodata cu capacul ala de plastic.Mersi mult mikaela4
     
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Raimund,ai cumparat un termostat Gates din ce am vazut in filmuletul ala de pe youtube,parerea mea care este strict personala,este o firma slaba care nu-si merita cei 25 de euro care zici ca ai platit pentru el,in fine,fiecare face dupa cum crede ca este mai bine pentru el.Dupa cum a specifica si colegul Mikaela,operatiunea de schimbare este mai lesne pe jos sa o faci.Legat de antigel,nu are rost sa il dai afara pentru ca oricum va curge in momentul cand vei schimba termostatul.Atentie! in momentul schimbarii te sfatuiesc ca motorul sa fie rece,nu cald pentru ca risti sa te frigi cu antigel.Spor la treaba!
     
  5. raimund22 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Locație:
    Gjøvik,Norvegia
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7TDI Qattro 180CP 2007
    Bun asa am sa fac ,respect ! mersi
    ce mi sa dat aia am luat ca nu am stiut ce firma sa iau ptr ca atunci cand tu ai postat aici ce firma sa fie eu deja eram in oras la magazin sa iau :| speram sa lucre si asta ,da 200 koroane am dat pe el,si asa sunt preturile si la alte magazine la termostate,acuma ca ce firma sunt nu stiu ca nu scrie .
     
    Ultima editare: 12 Feb 2014
  6. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Raimund, poziţia termostatului trebuie să fie cu arcul in interiorul blocului motor. Dealtfel nici nu poţi să il pui in altă poziţie. Ai grijă cum pui garnitura să nu se prindă rău pe poziţie. In locul tău i-aș pune un pic, da' numai un pic de vaselină in două puncte diametral opuse dacă este de tip öring, adică din aia cu profil rotund.
    Stiu că este destul de urât să schimbi pe jos, dar crede-mă că e cel mai comod, chiar dacă pare ciudat. Vezi că ai si o bară că de tablă, prinsă cu şuruburi la capete pe care va trebui să o dai jos că să lucri cum trebuie. In principiu, operaţia nu iti ia mai mult de 30 min. cu tot cu scurgerea antigelului si reumplerea circuitului( vreo 6 litri). Cumpără,totusi 2 litri de antigel G12, o să ai nevoie, dacă nu cumva trebuie schimbat, asta in cazul in care e murdar.
    Mult noroc să ai!
     
  7. raimund22 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Locație:
    Gjøvik,Norvegia
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7TDI Qattro 180CP 2007
    Am auzit ca ar fii indicat sa desfac si unul sau cele 2 furtune care merg inauntru in masina ptr airisire ,si am vazut unu ce merge in spatele motorului in bloc si altu jos unde este termostatul.Ce ziceti trebuiesc desfacute si alea ,sau unu dintre ele ?
     
  8. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Nu e nevoie. Aerisirea se face automat.
     
  9. raimund22 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Locație:
    Gjøvik,Norvegia
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7TDI Qattro 180CP 2007
    Deci ajung la concluzia fara a pune masina pe comp sa vad ce zice ala ,k este problema la ceasul din bord care arata gradele.A fost destul de usor sa schimb acel termostat.A iesit tot antigelu nu am vrut sa salvez un gram ca am luat si asa 10 litri gata preparati si am bagat cat a trebuit.Am sa incerc sa o pun pe comp sa vad ce zice acolo ca dupa acul ala nu ma pot lua.
     
  10. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Raimund, daca ai un laptop, te sfatuiesc sa iti cumperi un cablu Vagcom, in felul asta o sa poti sa iti scanezi si eventual sa remediezi erorile care pot aparea. Ai vazut ca n-a fost greu cu termostatul ? ;)
     
  11. raimund22 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Locație:
    Gjøvik,Norvegia
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7TDI Qattro 180CP 2007
    Da sa sti ca a fost usor nu ma gandeam sincer ca merge asa de repede si de jos merge cel mai bine schimbat termostatul.Scoti capacul ala de pe termostat curge ceva dar nu mult pana ce nu tragi putin de el sa curga calumea si apoi cu o surubelnita tragi putin de garnitura aia care tine termostatul inauntru si atunci incepe sa curga antigelu calumea si incepe tornada :)) dar te ridic de jos si lasi sa curga pana se opreste pe urma dai de tot jos garnitura si termostatul :) eu zic ca au intrat cam 6 litri nu stiu sincer exact ca nu ma interesat aia ,am pus cat a fost nevoie.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2014
  12. Bernand

    Bernand 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2012
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 110ponei AFN
    Salut baietii,
    Am si eu o problema cu masina A4 B5 an 1996 cod motor AFN. Nu pornesc bujiile de preincalzire motor numai daca scot mufa de pe senzorul G62. Pe climatronic la temperatura antigel imi indica 0 tot timpul iar temperatura motor 50-80 grade oscileaza sus jos pe cand in bord imi arata corect cum urca temperatura treptat si se opreste la 90. Nu stiu care senzor este defect si de unde citeste. Ma puteti ajuta si pe mine va rog ? As putea umbla cu mufa scoasa de la G62, nu calesc motorul, stie ECU cand sa raceasca la supraincalzire ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Oct 2014
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Schimba senzorul de temperatura,nu este foarte scump.Se gaseste pe distribuitorul de apa,la motorul tau,daca nu ma insel,este albastru cu 4 pini.Vezi foto.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2015
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Si ca o completare pentru mine,am verificat astazi pe climatronic,pe canalul 49,temperatua lichidului de racire indica 78 grade,pe ceasul ddin bord ersu aproape 90 grade.Ceva nu se pupa,posibil senzor defect/decalibrat?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cel mai bine fa verificarea pe Engine si pe Instruments. Daca diferenta intre temperatura citita pe ambele module este de 2-5 grC, totul e ok. Daca pe unul dintre module citesti diferenta mai mare, G2/62 e decalibrat.
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Climatronicul de pe care senzor citeste temperatura,mai exact? Am mai verificat o data in trafic fiind cu masina,pe IC acul era la 90 grade fix si teapan,pe canalul 49 de la climatronic,era 80.Ma gandesc ca ceva nu este in regula cu senzorul.
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu neaparat. Acul din bord e facut sa stea la 90 teapan si cand exista fructuatii. Citeste temperaturacu vag, asa cum ti-a zis nucu. Senzorul ala oricum e un consumabil care o data la 2-3 ani te lasa.
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cand am schimbat termostatul am observat un senzor care este pe o conducta care vine de la pompa e apa in jos,de culoare albastra nu mai retin cati pini avea.Nu stiu ce senzor este ala.Senzorul G62,cel verde cu patru pini l-am schimbat,care este amplasat in spatele motorului pe distribuitorul e apa.Recent mi-am amintit de lucrul asta si eram curios ce senzor este acela,daca a schimbat cineva piesa respectiva.Oricum,ma gandesc,ca este tot un senzor de temperatura ceva,din moment ce este amplasat pe o conducta prin care circula antigel.
     
  19. thunder 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    2003 Allroad
    Sa va spun si eu cu G62-ul meu. La un moment dat a inceput sa-mi porneasca electroventilatorul dupa ce opream masina. Nimic anormal dar incet, incet a inceput sa porneasca de fiecare data cand scoteam cheia din contact chiar si daca motorul era rece. Am bagat mufa si mi-a dat eroarea : 17663 engine coolant temp sensor g62. Am schimbat senzorul care, negru fiind, cred ca era cel original (asa zice ross-tech : The default G2/G62 is black and all replacements are green) cu unul verde dar surpriza, iar porneste electroventilatorul. Bag iar mufa si acu zice : 17663 engine coolant temp sensor g62, P1255 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent. Sa inteleg ca am cumparat un senzor bulit?..sau am alta problema care mi-a bulit si senzorul nou? Sau am alta problema si am schimbat senzorul degeaba? :))
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzorul nou l-ai pus OE sau aftermarket ? Daca este nou si original, verifica cablajul si/sau mufa care intra in el.
     

Distribuie pagina asta