1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa nu il scoti cu motorul cald ca iti sare antigel mult. Lasa motorul sa se raceasca, desfa capacul vasului de expansiune si abia dupa aceea poti scoate senzorul.
     
    LuryAudiA4 apreciază asta.
  2. DFS15 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Codlea
    Masina:
    Audi A4.B5. 1.6.2001 ALZ.
    Salut.
    Am si eu o intrebare.
    Este chiar necesar sa incerc schimbarea senzorului de temperatura daca dupa doua bobarnace in ceas scade temperatura de la 110-->90 sau demontez bord-ul sa verific ceasul ?
    Am verificat apa si nu fierbea (desfacut buson si fass). Msina este cea din profil. Multumesc.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si este chiar asa un capat de tara sa ai o piesa noua pe masina care costa "nimic" mai ales raportata la vechimea masinii ?
     
  4. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Dar eu cred ca bordul ar fii de vina daca spui ca dupa doua bobarnace revine :-??
     
  5. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Salut. La masina din semnatura , nu imi indica apa deloc. Cand pun contactul se aseaza pe 60 grade si atat . S-a facut output test pe instruments, si ceasuriile sunt in stare buna. Senzorul g62 a fost schimbat si degeaba. Pe climatronic la canalul 49 , care imi corespunde g62 , am mereu 30 grade C indiferenta ca e vara iarna , motor cald sau rece . Mai exista inca un senzor de apa pentru bord??( am vazut pe un site ca sunt 3 tipuri de senzori de temp lichid. verde semirotund cu 4 pini , albastru cu 4 pini patrat, si dreptunghiular cu 2 pini ) Treaba de electrician , sa imi verifice cablajele?
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ce treaba are cati senzori sunt daca tu ai fi pus acelasi senzor? Hella sau Oem. Verifici cablajele. Eu am pus oem la 170 ron. Poate iti faci o idee ce senzor ai pus.
     
  7. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Pai ma gandeam ca poate este alt senzor care este responsabil cu indicatorul apei in bord. Nu stiu, intrebam doar pentru ca ceilalti senzori de temperatura lichid racire nu stiu ce rol au si unde vin montati Voi sunteti specialisti . S-a pus Hella... Mai stiu ca la ECU ajunge informatia corecta legata de temperatura apei doar ca pe bord si pe climatronic, vin informatii eronate . Mersi de raspuns !
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Senzor temp lichid racire g62. Dupa nume doar acesta ar raspunde de ceasuri. Cauta problema pe cablaje , ajunge curent la senzor , e montat corect? Verifica si de erori cu vcds poate intre timp au aparut. Eu am avut eroare pe g62 am sterso si n-a mai aparut dar preventiv am schimbat senzorul. Eroarea aia nu o da cu una cu doua. Candva o fi facut el figuri..
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Senzorul de temperatura la AJM este 2 in 1, adica G62 si G2 intr-un singur corp, cu 4 pini. De acolo se transmite informatia si la motor si la ceasuri.
    Verifica cu VCDS temperatura pe ambele module, Engine si Instruments. Daca diferenta intre citiri este de maxim 3 grade senzorul e bun.
    Daca diferenta este mai mare, schimba-l.
     
    Pas Alexandru apreciază asta.
  10. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Multumesc frumos pentru raspuns.
     
  11. oprea dan

    oprea dan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2012
    Locație:
    gherla
    Masina:
    a4,b5/96
    salut,am schimbat senzorii de temperatura si nu mai porneste masina.cine ma poate ajuta va rog.am traso si sta la 1000 de turatii dar nu se accelereaza si daca apas ambreiajul moare la loc.cine imi poate da un sfat?multumesc
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fii mai exact ca nu suntem la ghicitoare. Ce anume ai schimbat, ce ai pus, ce ai demontat, unde ai umblat ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oprea voi ati facut o prostie pe la ceasuri pe acolo. Fa diagnoza si vezi ce zice la diagnoza cu privire la pornire. Scrie mai inteligibil ca nu stam sa ghicim ce vrei sa spui.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Alex, nu m-as agita prea tare cu cablajul intrucat daca nu moare sonda (senzorul) la masina ta e ceva comun sa moara ceasurile. Cablajul poate avea probleme de contact maxim la mufa din spatele motorului unde intra in sonda. In rest cablajul e fix, matisat, si nu are cum sa se intrerupa.
    Asadar, iti sugerez sa faci verificarea pe care ti-a sugerat-o nucu, si daca constati diferente de citiri ale G02 fata de G62, schimbi senzorul. Apoi, daca tot sunt probleme, schimbi ceasurile. Poate ti se pare radical, insa daca ai citit forumul asa cum spui ca ai facut-o, stii ca nu e absurd ceea ce iti recomand.

    oprea dan, pune-i la loc pe cei vechi. Daca porneste, inseamna ca nu sunt buni senzorii noi.
     
  15. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Ovidiu multumesc frumos in primul rand pentru felul cum mi-ai oferit raspunsul . S-a facut test cu vag-com pe instrumente, totul e perfect in legatura cu ceasuriile , intrucat in timpul testului ,acele nu se decaleaza sau ceva. Valoarea citita cu vag pe intruments e de 30°C indiferent ca e cald sau rece motorul, lucru care l-am observat si pe climatronic, pe canalul 49. Iar pe Engine , consider ca imi arata o valoare credibila 50-60 grade , valoare care , se modifica normal in functie de starea motorului.
    De aceea am insistat pe cablaj. Multumesc inca o data pentru raspuns.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca te ajuta cu ceva, uite si schema electrica, ilustratia 21/7. Si eu inclin sa cred ca ti s-au dus ceasurile.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    El nu vrea sa inteleaga ceva elementar, adica sa citeasca, asa ca degeaba va bateti capul.
    PasAlexandru te sfatuiesc sa nu raspunzi la acest mesaj si sa treci mai departe, ca sa nu stai sa privesti forumul o perioada mai lunga de timp.
     
  18. oprea dan

    oprea dan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2012
    Locație:
    gherla
    Masina:
    a4,b5/96
    nu pot face diagnoza ca ii dat imobilizatorul jos.am schimbat cei doi senzori de temperatura unul negru si unul verde.unul cu 2 si altul cu 4 pini.am mai schimbat termostat.masina a pornit dupa operatiune dar dupa cateva zile nu a mai pornit
     
  19. SPX922

    SPX922 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, B5, 1.6L, 2001
    Salutari colegi.

    Nu s-a scris de aproape 3 ani pe acest subiect, dar imi incerc norocul.

    Am remarcat, acum vreo doua saptamani, ca dupa ce opream motorul si scoteam cheia din contact, indicatorul de temperatura din bord avea o miscare haotica: sarea de la 60 la 70-80 grade si inapoi, iar asta cu cheia scoasa din contact. Dat fiind faptul ca se oprea la un minut-doua, am zis ca nu am de ce sa ma ingrijorez. Ce-i drept am mai observat o alta chestiune: cu motorul rece, acul sare direct la 70 grade. Am apelat la un prieten si am facut un test in mers, iar temperatura lichidului de racire era constanta, undeva la 90-92 grade, deci termostatul nu este o problema. Ei bine, cateva zile nu am pornit masina, iar azi supriza: bateria moarta.

    In speranta ca cineva imi va raspunde am si eu cateva nedumeriri:

    1. Este posibil ca un eventual senzor defect sa imi omoare bateria, avand in vedere "jocul" din bord?
    2. Bateria are 3 ani, la ITP-ul trecuta recent a fost testata, iar tensiunea si amperajul erau bune. Este posibil ca o baterie pe duca sa imi dea aceste fluctuatii in bord?
    3. Nu am erori in bord, totul e curat ca in prima zi din septembrie 2001 :)). Sa incerc sa pun tester-ul daca vad acolo daca e ceva? Pentru asta trebuie sa apelez la acelasi prieten, bineinteles.

    Multumesc anticipat.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    99% problema ta e din ceasuri.
     
    ovidiutm apreciază asta.

Distribuie pagina asta