1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    la motorul 1.9 tdi AVF este imediat sub furtunul care iese din EGR.Nu stiu exact unde este la motorul tau,dar se poate sa fie tot in zona aceea.Daca iti apare din cand in cand eroare,ori este un contact imperfect,ori este senzorul pe duca si are momente cand nu indica(al meu asa face,iar pana la urma a murit de tot)
     
  2. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Astazi m-am hotarat sa il schimb am fost si la magazin si m-am interesat cat e si l-am localizat si la masina dar i-am facut iarasi cateva teste si nu mia mai aparut eroarea asa ca am renuntat o sa il schimb cand imi apare tot timpu. are patru pini si da este situat dupa imediat dupa supapa egr mai jos putin, la reprezentanta costa 121 ron iar la magazine de piese auto import 72 ron
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2013
  3. MICU COSMIN

    MICU COSMIN 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2013-WV GOLF 1.2 TSI 2015
    temperatura oscilanta

    salutare!am si eu o problema cu masinuta mea(audi a4,131 cp,6+1,2004).zilele trecute am schimbat filtrele si uleiul.dupa vreo 2 zile am observat ca temperatura antigelului are anumite fructuatii":ajunge la 90grade si apoi scade la 88-85-80,iarasi urca la 90.am mers la service,am pus-o pe calculator si mi-au spus ca trebuie schimbata sonda de apa(senzorul de apa)care se defectase si emitea valori gresite catre afisajul analogic din bord.problema e ca si dupa ce am schimbat acest senzor-sonda fructuatiile au reaparut,ce e drept nu cu aceeiasi intensitate.multam pentru tot o zi buna!
     
  4. HOTBOYDINU 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 2.5 TDI 180 CP ,2002
    salut si eu am o problema asemanatoare si cred ca nu mai inchide termostatul cred nu ma pricep

    azii frig afara ploua in buc merg cu masina militari-berceni NU A AJUNS LA 90 GRADE DE LOC inumai la 80 , 75 acolo la intoarcere am mers mai turat 3500 rpm si mai in forta sper casa acul imediat a sarit la 90 fix nu mai mult iar aproape de casa am mers economic sa vad daca scade si in 3 km 85 grade pana ac la 80 grade adica inca 2 km .

    eu zic ca nu e bine pt ca motoru consuma mai mult cand e rece si nu e la temperatura optima . am dreptatate ??

    ce sa fac sa schimb termostatul sa schimb senzoriul ????


    am vb azi cu un vecin si m-a si ca si e sa dus cu masina a4 2.0 bezina b6 pana la tara 30km de buc si amers incet a -5 - cu 70 ,80 km/h

    si a incepus sa bage frig acu era la 50. 50 grade a inceput sa merga turat sa fie mai cald in masina :P

    ce sa fac
    ??? hellp
     
  5. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    HOTBOYDINU ..si eu am aceeasi problema,exact ca tine..daca merg normal,acul temp. apa nu urca mai mult de 80 grade..daca o alerg putin,depasiri etc, acul imediat creste la 90 de gradesi sta acolo pana in momentul in care o las usor,atunci acul scade iar la 80 de grade...iti spun ca senzorul l-am schimbat si nu s-a schimbat nimic,tot asa face! mai ramane sa schimb termostatul,sigur de la el se trage..apropos,cine stie unde e situat termostatul la A4 B5 1.9 TDI AJM? :hi:
     
  6. HOTBOYDINU 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B6 2.5 TDI 180 CP ,2002
    sal eu am fost la intanlire asara si am vb cu baieti acolo deci daca senzorul nu e si nu eroare pe vag com e termostatul care a ramas deschis si mereu baga apa in motor .

    cat ai dat pe senzor ??
     
  7. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Senzorul acesta de temperatura(ptr. ceasul din bord) daca este dus,nu se vede cu vag-com-ul.
    Va intreb ptr. ca si eu am unele oscilatii intre 70 si 90 grade.Ma gindesc ca daca e termostatul nu ar mai urca apa, in mers, spre 90 grade(citeodata).
    Se schimba usor?
     
  8. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    senzorul,se schimba foarte usor,este o mufa care se scoate si o clema de plastic care tine senzorul pe traseul de racire.sigur este senzorul.(poti verifica,cand apa crezi tu ca are 90*,adica sa fi mers ceva timp cu masina,bagi degetul usor in vasul cu lichid de racire si sa simti daca are 90*..ar trebui sa friga putin,in conditiile in care apa fierbe la 100*)daca apa ii calda,atunci termostatul ii blocat pe deschis si circula apa in continu.de regula acest senzor se duce.eu lam gasit si la 50..70lei,mai multe preturi,nu neaparat 100 si ceva de lei.
     
  9. D807 Guest

    senzor temp. g62

    salut, va rog daca ma puteti ajuta si pe mine , am un audi a4b5 din 1997 1,6. si am observat ca de 2 zile face ceva figuri cu indicarea de temperatuta a apei, am observat pe ceas, ca nu se mai ridica temperatura decat 2 lini, si scade iar.am facut un tester, si imi arata ca e o problema cu senzorul temperatura g62, dar nu stiu un se afla, ca vreau sa-l schimb, ca ma gandesc canumai de la asta e ,din moment ce mi-a indicat pe tester.va rog sa ma ajutati cu o schema ceva sa vad unde e.
    merci
     
  10. razvanrai

    razvanrai 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bistrita & Cluj
    Masina:
    A4 1.9TDI, Cod AVB 101CP si A4 Cod AWX 131CP
    Salut, am si eu o problema care cred ca s-ar incadra aici daca nu imi pare rau ca postez gresit ...

    Sa incep cu inceputul. Anul acesta cand mergeam la mare, in luna august...dupa vreo 300 de km parcursi am vazut pur si simplu cum acul ce indica temperatura lichidului de racire(cel din stanga) s-a lasat usor pe temperatura de 50 de grade.... si de atunci nu a mai urcat.... pe tester am verificat-o din cap pana in picioare si am gasit un Mare Nimic.
    Care ar fi problema sau ce altceva ar putea sa nu mai functioneze corect din cauza aceasta?
    (pana acum nu am sesizat nimic ca fiind in neregula)
     
  11. revenger2

    revenger2 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1.8T
    salutare saptamana trecuta am avut probleme cu cotetzul meu si anume nu urca temperatura la 90 de grade ( am dus la service ) si au schimbat termostatul si senzorul de temperatura si e ok acuma .Acum nu mai indica temperatura pe ecran corect adica afara sunt 26 de grade si mie imi arata 14 chestii de genu asta !!! la serviceul respectiv nu mai merg nici daca imi dau ei bani intrebarea mea e :stie careva ce poate sa aiba ?
     
  12. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    astazi am sesizat si eu ca nu-mi mai indica 90 de grade ceasul de la bord ...
    inainte la 5 min de la pornire urca imediat la 90 si acolo intepenea!
    nu am apucat sa faca inca o diagnoza, sa fie oare termostatul?
     
  13. revenger2

    revenger2 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 1.8T
    La mine a mers treaba asta am schimbat senzor temperatura motor cu 4 picioare ( 40 ron ), termostat ( 60 ron Behr ) si s-a rezolvat treaba. Eeu zic ca cel mai bine mergi la un service.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Aug 2012
  14. stef 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 177CP, 2015, Automat
    salutare tuturor..., Dupa ce pornesc motorul si rulez o vreme, indicatorul de la temperatura apei ramane jos iar apoi brusc sare si-mi indica 70-80gr, dupa care cade brusc din nou si iarasi revine indicandu-mi temperatura apei. O tine asa tot asa o vreme urmand ca apoi sa se stabilizeze (indicand temp. apei corect, sau ramanand definitiv jos).
    E posibil sa fie senzorul sau ceasul de pe bord?
    In Cluj imi recomanda si mie un service ok?
    Masina : A4, 1.9TDI, 131CP, 2004
     
  15. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    ceasul de bord nu are cum sa fie..daca era stricat nu mai functiona deloc( nu mai urca sau cobora limba aceea deloc)..senzorul de temperatura poate fi sau cel mai sigur termostatul daca ai acele oscilatii :hi:
     
  16. stef 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 177CP, 2015, Automat
    ...sunt de acord cu tine doar ca oscilatiile sunt f. rapide; indicatorul urca sau coboara cu o viteza mult prea mare
    Merci
     
  17. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Este sigur sonda de temperatura.
    Daca ar fi fost termostatul se ridica apa pina pe la 75-80 grade dar nu mai oscila deloc.Eu am avut termostatul dar am schimbat si sonda. Se schimba destul de usor.Vezi ca daca e sonda iti da eroare pe vag-com.
    Ceasul din bord nu este sigur.
     
  18. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    senzorul de temperatura este, aceasi problema am avut-o si eu, cand era la 90 cand cadea la zero si tot timpul oscila, nu statea fix niciodata. La un test cu VAG o sa-ti dea exact defectul. O sa vezi ca daca motorul e cald tie iti da o temperatura gresita, la mine arata minus 100 grade si el avea 90. Asta face ca sa ai si un consum mai mare. Dupa schimbarea senzorului totul o sa functioneaza bine. ;)
     
  19. stef 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 177CP, 2015, Automat
    Senzorul de temperatura de pe masina se pare ca e de culoare neagra, iar cei de la piese auto dupa toate cataloagele imi recomanda pe cel de culoare verde. Stie cineva care e diferenta si de ce?
    PS. Senzor de culoare neagra in magazin nu am gasit decat cu 2 picioruse. Care o fi cel bun?
     
  20. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    senzorul este si de culoare verde si de culoare neagra.
    Important este sa aiba 4 pini, plus ca difera si soclul in care intra mufa.
    Cel cu 2 pini este de EGR temperature sensor.
    Cel mai bine ar fi sa il desfaci cand e motorul rece, caci nu mai este sub presiune, si nici nu exista riscul sa te frigi cu antigel.
    Dupa ce desfaci si vezi ce tip de conector ai, poti sa iei si seria de pe el si sa cauti pe la magazinele de profil.
     

Distribuie pagina asta