1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. stef 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4, 2.0TDI, 177CP, 2015, Automat
    multumesc, mi-ai fost de mare ajutor.Deoarece nu am gasit senzorul de culoare neagra am cumparat cel de culoare verde, l-am dus la mecanic, l-a montat si pare ok. Sper nu aiba ceva efecte secundare, mufa se pare ca a potrivit perfect.
    Merci inca o data
     
  2. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    frate`miu la WV Polo avea senzor negru original si facea figuri.
    Am luat unu de la un A3, verde, dar fara cod pe el (asta a fost si motivul pentru care respectivul nu l`a mai vrut) l`am pus la Polo si merge de 2 ani de "n`are aer".
    Ma bucur ca am putut fi de ajutor.
    Apropo de termostat, la benzinarele pana in `97 termostatul este langa pompa de apa.
     
  3. BogdanC.B.L 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2009
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    A6,2.0,2005
    Senzor Temperatura !!!

    Mi s-a aprins senzorul de la temperatura si imi spune sa verific nivelu lichidului de racire !!!ma ajuta si pe mine cineva!!!
     
  4. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    pai verifica nivelul de racire si vezi daca e ok sau nu.unele masini au senzor de nivel.
     
  5. COSMIN-A3

    COSMIN-A3 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2010
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A3, BKD, 2005
    ECTsenzor (G62)

    Salutare, cine e documentat sa imi spuna unde se afla senzorul de temperatura (G62) la motorul 2.0 TDI BKD la A3. Am cautat dar nu am dat de el. Am descoperit ca el ar fi de vina dupa ce mi s-a aprins engine check si am dat o scanare cu VAG-COM-ul la cineva - a aparut un mesaj de genul <too high coolant temperature G62 senzor>.Mentionez ca la bord temperatura se opreste la 90 grade adica e ok (senzorul G2 nu e de vina), dar am oscilatii mici la relanti (850-950 rpm) dupa ce trece de 40 grade, deci G62 ramane singurul vinovat chiar dak o sa fie schimbati amandoi (am gasit marca BERU culoare gri= 125 ron) deoarece sunt in aceeasi piesa. Singura problema ar fi gasirea lui si de mare ajutor mi-ar fi o poza. MULTUMESC anticipat:sos:
     
  6. teuleanu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.9TDI 2004-116cp cod motor bke
    senzor temperatura

    salut tuturor,de cand cu gerurile astea am o pornire greoaie, mai precis in momentul punerii contactului pentru preincalzirea bujiilor,nu-mi sta aprinsa iconita aferenta acestora mai mult de o secunda(maxim o secunda jumate-iar afara erau -21de grade).am pus contactul chiar de vreo3-4 ori dar porneste greu,la prima cheie dar greoi ! sunt posesorul si a unui golf 4 1.9tdi -90cp-alh(al sotiei)dar acesta preincazeste bujiile aproximativ 10 secunde,iar daca i-am pus contactul o data, cand i-am dat cheie porneste de rupe! Am schimbat senzorul de temperatura acum o luna(luat de la volksparts ) dar si la cel vechi tot o secunda tinea aprinsa iconita, singura diferenta ca sa schimbat un pic in bine mersul motorului ! multumesc !
     
  7. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    ti`am atasat print`urile din AutoData.
    Ai si valorile la diferite temperaturi.
    G62 ar trebui sa arate ca cel verde.
     
  8. COSMIN-A3

    COSMIN-A3 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2010
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A3, BKD, 2005
    senzor temperatura g62

    ms mult danutzu 2001 dar stii cumva dak e cu 2 pini sau cu 4 deoarece eu am gasit cu 2 pini si nu cu 4 pini cum sunt la 1.9 tdi. inca odata multumesc;)
     
  9. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    @ Cosmin: senzorul este cu 4 fire (este cel numerotat cu 10 prima poza);
    cel cu 2 fire este numarul 11(poza a 2a) si este montat pe radiator, iar in poza 3 ai si rezistentele la diferite temperaturi.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Aug 2012
  10. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Nu ii dau de cap ce se intampla cu acest senzor de temp( motor).
    Acum ceva timp,vreo 3 luni,numi indica apa deloc,am schimbat senzorul de langa galeria de admisie(cel verde ),a mers,dupa 1 luna,imi arata temp.mai mica decat cea din instalatia de racire,l-am schimbat si pe ala cu altul nou iar acesta indica la fel(gresit),dar dupa cateva zile a inceput sa oscileze..ba 60*,80*,60*,90*,l-am schimbat cu altul,au incetat aceste oscilatii dar temp. la fel o indica(gresit)-dupa cateva minute de mers(tot timpul face asa)acul se duce la 69-70* si tot timpul sta acolo(la mers regulat-daca o calc si mai este si in sarcina,temp.creste,dar putin..oricum nu ajunge la 90*).

    am gasit un alt senzor,bagat in racordul de plastic care ese in radiator,situat in partea stanga jos(cel neagra-este de la elt model de audi,dar pastila cre citeste ii la fel). l-am demontat,am vazut ca la dimensiunea care intra ele is la fel,mufa la fel..si am zis sa il inlocuies cu unul de asta verde care mi-a ramas,dar a inceput sa invarta si ventilatorul de clima,ea fiind inchisa.am sa cumpar maine altu la fel cu acesta din partea stanga,ca oricum is diferite la infatisare si unul ii din cupru si asta de jos ii din aluminiu. dar nu stiu sigur daca el contribuie la indicarea temp. corecte a apei in bord.
     
  11. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    are cineva idee despre ce se intampla la mine? senzorul cu partea de aluminiu are si el leg.cu temp.din bord?
     
  12. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    dupa cum ai spus, ventilatorul de clima este controlat de cel de aluminiu;
    cel verde, avand 4 pini, 2 se duc in bord la InstrumentCluster unde iti afiseaza temperatura la bord si 2 merg la ECU.
     
  13. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    ok,ms mult.credeam ca si asta de aluminiu ajuta la indicarea temp. in bord,inafara de a cupla la o temp. mai mare ventilatorul de clima.

    Din ce am mai cercetat intre timp,nu senzorul este de vina ca nu se ridica acul mai mult de 70*...vinovatul fiind termostatul..blocat pe deschis.
     
  14. COSMIN-A3

    COSMIN-A3 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2010
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A3, BKD, 2005
    senzor temperatura G62

    ms frumos danut azi am desfacut mufa de la senzorul de temperatura deoarece peste tot la piese auto am gasit numai cu 2 pini si surpriza chiar are 2 pini la motorul asta si e de culoare gri "cel putin la mine". acum pot sa comand piesa.
     
  15. smarius80

    smarius80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 Avant S line 2010
    Salutare

    Am facut un test cu Vag-ul si mi-a dat senzor de temperatura defect ,
    cu toate astea indicatorul de la bord nu trece de 90 grade.
    ai putea sa-mi spui unde se afla acest senzor ,as putea sa-l schimb eu? E scump?
     
  16. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Indicatorul de bord foloseste un alt senzor. Senzorul de temperatura e in jur de 100 RON. Cred ca se poate schimba si acasa, dar eu am dus la un service, si bine am facut: sunt doua senzoare, iar eu as fi schimbar cel bun. Astfel, cand am observat ca tot nu e OK, la service mi-au schimbat celalalt, am platit numai diferenta. Senzorul se afla undeva in spatele motorului, undeva aici e un tutorial, cred ca pentru A3.
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Senzorul este la intrare in blocul motor in partea din spate si are o mufa de culoare verde sau albastra.

    Nu e inginerie sa il schimbi singur, trebuie doar sa iei in considerare faptul ca atunci cand vei scoate senzorul vechi trebuie sa te misti repede si sa il pui pe cel nou, astfel vei pierde doar putin lichid de racire. Si daca nu s-a subinteles, motorul ar trebui sa fie rece ca sa nu te arzi cu antigelul care iti va curge pe degete.
     
  18. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Identificare senzor de pe circuitul de racire la motorul 1Z

    De mult ma framanta o mufa care sta in aer, undeva in spatele blocului motor.

    Asadar, atasez pozele cu mufa respectiva si cu locul unde cred ca ar fi trebuit sa fie un senzor.

    Mentionez ca nu am probleme cu indicatorul de temperatura din bord si nici nu am VAGCom cu ajutorul caruia sa verific diferentele dintre valoarea de pe bord si cea din Vag Com.

    Banuiesc ca este un senzor de temperatura ptr lichidul de racire, dar in acest caz indicatorul de bord de unde isi ia informatia ?
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pot doar sa iti confirm ca mufa aceea seamana cu mufa de pe senzorul de temperatura (coolant temperature), care la tine pare sa fie blocat cu un blank.
     
  20. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Nu inteleg de ce am blank acolo . Indicatorul temperaturii din bord functioneaza bine (cred eu).
    Am avut termostatul blocat pe deschis si atunci acul nu trecea de 60 de grade.Dupa ce l-am schimbat, odata ajuns acul la 90 de grade ramane acolo fara nici un fel de fluctuatii .

    Din ce am mai citit, in acel ansamblu sunt practic 2 senzori, G62 si G2. Unul trimite info la ECU si unul trimite info la ceasurile de bord.

    Sa am oare o rezistenta in mufa ?! :))

    Sa inteleg ca ar trebui sa cumpar un senzor de temperatura, sa scot blankul , sa-l montez si sa vad ce se intampla.
     
    Ultima editare: 25 Mai 2010
    nututl apreciază asta.

Distribuie pagina asta