1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu e G62,ala e in dreapta(cum te uiti la motor cu capota deschisa) blocului motor incorporat intr-un T(pe acolo intra antigelu in motor).Chestia e ca din poze nu-ni dau seama de locatie...
     
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sonda de temperatura pentru lichid de racire.
    1.Incepand cu 02/1996 arata ca in prima poza pana in 12/1998.Cod AUDI :025906041A
    2.Pana la seria de sasiu 8D-T-300 000 anul 08/1996 arata ca in poza a 2-a cod AUDI :058919501A
    Pentru siguranta totusi verificati mufa cum este la voi.
     
    Ultima editare: 26 Mai 2010
  3. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Cornel, ai dreptate . Am fost la masina si am dat jos capacul de plasticul .
    Pe furtunul care vine din partea de sus a radiatorului, aproape de blocul motor, este prezent un T in care intra un senzor (G62 banuiesc) .

    Problema in schimb e , ce senzor ar trebui sa fie in celalalt T (poze din primul post) ? Acel T intra in blocul motor si in el intra un furtun ce vine de la calorifer din masina .
    Am atasat si o poza mai "detaliata" cu mufa singuratica .


    @Iulian - Ma bucur ca n-am avut timp azi ca altfel as fi mers sa iau senzorul :)) . Multumesc mult de info, va fi de folos pe viitor.
     
  4. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Rog un moderator sa adauge in titlu " Motor 1Z" . Poate, poate cineva cu acelasi motor ma poate lamuri ce senzor ar/nu ar trebui sa fie acolo.
    Multumesc anticipat !
     
  5. olivianf

    olivianf 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4, 1.9TDI
    am verificat si eu acuma seara si e un senzor in locasul indicat de tine, acea mufa care e in aer la tine e conectata la acel senzor. cred ca am ceva manual acasa si o sa caut sa vad daca o sa gasesc ceva.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am adaugat tipul tau de motor in titlu.
    Totusi, mufa aia zic eu ca nu e modelul ei asa atarnata.
     
  7. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Multumesc mult, Ovidiu.

    M-am uitat in manual de cateva ori si nu inteleg.
    In manual zice ca acolo unde eu am blank ar trebui sa fie "coolant temperature sender" dar nu pomeneste de celalalt senzor de pe circuitul de racire.

    Evident, trebuie neaparat sa pun mana pe un VagCom ca sa elucidez misterul.
     
  8. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Sa reinviem acest topic :) .
    Am achizitionat Vag Com si evident, nu am nici o eroare.
    Senzorul (G62) indica bine, instrument clusterul indica bine. Astea au fost verificate cu Vag-ul.

    Asadar, astept un coleg de suferinta ( cu 1Z) sa-mi spuna cum e la el.

    M-am mai gandit la o varianta, ca nu cumva sa fie un senzor care este montat doar pe masinile echipate cu A/C, ceea ce masina mea nu are .
     
  9. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Pai si eu am aceeasi dilema ,asta vara mergeam la drum intins cu apa la 70-75de grade si cand ajungeam in oras ajungea la 90.acum cand e frig apa nu sare de 60 de grade.Am schimbat termostatul acum vreau sa vad maine cand ies din oras cat are apa.ACUM PUN INTREBAREA SI EUcare e ala de la ECU si care de la ceasuri eu la mot 1,8t am unul albastru cu 2 pini si unul verde cu 4 pini ...VAG-ul zice g62 implausibile signal.Am sters eroarea si vad ce urmeaza
     
  10. smarius80

    smarius80 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 Avant S line 2010
    buna

    ma intereseaza si pe mine unde se gaseste acest senzor la motoarele de 1.9 TDI model 2003 .cred ca se poate schimba si in garaj si nu e nevoie de mers la service pentru asta
    Multumesc frumos
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    scrie mai sus unde se gaseste, e valabil si la 2003.
     
  12. and3y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 1600
    Senzor temperatura motor la A4 B5 - probleme si rezolvari

    cine poate sa-mi spuna care este Senzorul de temperatura (G62) SI UNDE E MAI EXACT PE MASINA
     
  13. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Masina ta e A4 din '95-'96 cu motorul ADP?
     
  14. and3y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 1600
    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
    Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 8D0 907 557 B
    Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08
    Coding: 04001
    Shop #: WSC 00000
    1 Fault Found:
    16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
    P0116 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: N/A

    Address 03 -------------------------------------------------------
    Controller: 4D0 907 379 D
    Component: ABS BOSCH 5 7402
    Coding: 0265108005
    Shop #: BB 37402
    No fault code found.

    Address 08 -------------------------------------------------------
    Controller: 8D0 820 043 
    Note: Excessive Comm Errors

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 8D0 919 033 C
    Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D03
    Coding: 00142
    Shop #: WSC 74136
    No fault code found.

    asta este testerul
     
  15. and3y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 1600
    da motor ADP 95
     
  16. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Uite aici un tutorial foarte detaliat despre cum se schimba, mie mi-a luat cam 30-40 de minute pana am terminat operatiunea.

    http://audi-diy.blogspot.com/2007/10/audi-a4-b5-replacing-engine-coolant.html

    O sa vezi in tutorial o clema care tine senzorul, aia e greu de scos cu mana goala, cel mai bine e sa ai o surubelnita pe care sa o bagi intre clema si senzor si apoi sa impingi spre senzor, sa scoti clema. Ai grija sa fie motorul rece, altfel o sa te frigi.

    Daca nu reusesti sa iti dai seama din tutorial, da-mi un pm si o sa iti explic eu mai in detaliu unde e senzorul.

    Bafta.
     
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    vezi nu pierde sau scapa clema pe la motor, greu de gasit dinalea. Cand scoti senzorul motorul rece cum a spus Cristisor, la mine era caldut si sub presiune, a tasnit. Vezi cu firele ce intra in mufa sa fie ok neintrerupte si sa nu tragi de cablu ci de plastic.
     
  18. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Hai sa reinviem topicul,pentru ca am si eu o nelamurire...

    Senzorul pe care l-ai notat cu G62,la mine arata ca in pozele 1,este negru si l-am schimbat nou,pentru ca nu-mi statea aprinsa spira de la bujii in bord ( se aprinde doar 1 sec.,dupa care se stinge).Cat timp a fost cald afara,am inteles ca este normal ca spira sa nu stea aprinsa,dar odata cu venirea frigului am intrat la banuieli!
    L-am schimbat,dar degeaba,spira tot nu statea aprinsa mai mult de 1 sec.!
    Am facut scurt la cei 2 pini de pe senzor si nimic,nici o reactie ,nici la ceasul de temperatura si nici la spira pentru bujii!
    Fotografii-0004.jpg
    Fotografii-0002.jpg
    In locasul care este obturat la tine eu am un senzor mai mare,cu plasticul negru si metalul de culoarea bronzului!
    Ca forma exterioara este la fel cu primul,dar partea care este in interior nu am vazut-o si nu stiu cum arata.Mufa care intra in acest senzor are vre-o 6-7 pini dispusi neregular-pe un rand 2,dupa care mai multi( 3-4 parca).Am facut scurt intre cei 2 pini singuri,iar acul ceasului de temperatura din bord a urcat la 120* imediat!
    Fotografii-0007.jpg
    Senzor.jpg
    Sper sa se inteleaga ceva din aceste poze,daca nu,maine fac altele mai clare cu localizarea exacta a celor 2 senzori!
    Din cate am inteles de pe forum si ce am mai cautat si in alte parti,primul senzor ( G 62 ) este responsabil cu trimiterea informatiei in ECU,iar acesta comanda timpul de cuplare a bujiilor( printre altele),iar al 2-lea este responsabil cu trimiterea informatiilor la ceasul de temperatura din bord-aici am o nelamurire,ce alt rol mai are acest senzor?

    Fac mentiunea ca am schimbat din nou senzorul G 62,l-am pus pe cel vechi dar nu am mai cuplat mufa,iar spirala de bujii din bord sta aprinsa cam 8-9 sec.,dupa care se stinge!

    Poate cineva sa ne lumineze cu acest al 2-lea senzor,ce rol are si un cod,ceva?
    Daca se ridica temperatura apei pe ceasul din bord foarte greu la 90*,poate fi vinovat si acest senzor?
    Scuze pentru ~povestea~mea,dar nu puteam fi explicit in 2-3 cuvinte!
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 10 Dec 2010
  19. and3y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 1600
    multumesc tuturor.am rezolvat senzoru l-am schimbat dar am gasit si un furtun crapat acm merge ok dar sincer cred ca furtunul era problema
     
  20. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Revin cu poze la senzor,locasul de amplasare si codurile gasite de mine!

    Poate dupa coduri poate cineva sa lamureasca dilema?
    Rectificare... mufa este prevazuta cu 6 pini,dispusi2 cate 2 si numerotati
    1 2 3
    4 5 6
    senzorul este mult mai mare decat G 62,iar la mine una din functii(banuiesc ca are mai multe dupa nr. de pini) este trimiterea informatiei catre ceasul din bord ce indica temperatura lichidului de racire!

    Pe corpul senzorului am gasit codul PA 66-GF 30,iar pe o aripioara din plastic in care se fixeaza mufa este scris 028 919 369.

    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta