1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. flavius a4

    flavius a4 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2009
    Locație:
    Brad
    Masina:
    Audi A4 berlină, 2.0 TDI CAGA, 2008 & Audi A4 avânt, 1.9 TDI ATJ Quattro, 2000
    Senzorul de temperatura interioara unde se afla?pt masina din semnatura.ms
     
  2. and3y 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 1600
    deasupra lcd-ului de la clima este o grila ca un defuzor acolo e
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ieri am facut si eu o diagnosticare la masina si mi-a gasit si mie eroare la ECT. E bun senzorul de la Febi? Am vazut ca e si mai accesibil la pret? Consumul este afectat daca acest senzor este defect?
     
  4. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    E posibil sa influneteze consumul, in sens negativ, bineinteles, ca daca da valori eronate ECU - ului, atunci motorul nu ca functiona in parametrii normali, poate sa primeasca amestec mai bogat, avans diferit la aprindere, etc...


    Si eu am patit la fel, insa am rezolvat problema fara senzor nou - la mine furtunul de recirculare a gazelor de carter era rupta si condensul de ulei s-a picurat fic pe senzor, acesta balacind in ulei, care a influentat probabil contactele electrice, am schimbat furtunul, am curatat contactele senzorului si nu a mai dat erori
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, acest senzor poate afecta consumul.
    Chiar daca este tarziu pentru unii dintre voi, cateva sfaturi:
    - inainte sa schimbati senzorul desfaci capacul vasului de expansiune
    - asigurati-va ca antigelul nu este foarte fierbinte
    - pregatiti senzorul nou si imediat ce il scoateti pe cel vechi fiti pregatiti sa il puneti pe cel nou pentru a pierde cat mai putin antigel
    - apoi puneti siguranta, mufa si completati cu antigel.



    flavius a4, la modelele pana in 1997 inclusiv exista 3 senzori de temp. interioara. La al tau din 1998, exista 5 senzori de temp interioara. Cel de deasupra climatronicului este doar unul din ei.
     
    Ultima editare: 25 Dec 2010
  6. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Salut baieti, Acum 2-3 saptamani am observat ca nu mi se mai ridica temperatura apei la 90,dupa cateva zile am fost la skoda si am bagat-o pe calculator iar baietii mi-au spus ca e de la senzorul de temperatura a apei. A doua zi am fost si am cumparat un senzor cu 4 pini cum e cel verde de mai sus, dar cand sa l inlocuiesc pe cel vechi am observat ca mai era un senzor cu o mufa albastra exact sub asta cu 4 pini...in fine l am inlocuit pe cel cu 4 pini si tot nu mi se ridica temperatura apei decat pana la 70 dar dupa 10 -15 minute de mers. Eu cred ca este termostatul si daca ma puteti ajuta sa mi spuneti unde se afla montat, pentru ca vreau sa l schimb eu. (A4 B5 '96 1.6 ADP) Multa bafta.
     
  7. Billy 32

    Billy 32 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B5 1.6 ADP 1997
    termostatu cred ca se afla langa pompa de apa
     
  8. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Billy 32 ...poti sa mi dai mai multe detalii cam pe unde se afla pompa de apa si termostatul, din ce am citit pana acum am inteles ca se da jos scutul si pe dedesubt se poate schimba. Multumesc astept raspuns.
     
  9. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Variatiile de turatie la relanti si in mers pot fi cauzate de acest senzor G62 ?
     
  10. Billy 32

    Billy 32 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B5 1.6 ADP 1997
    Incearca sa cureti clapeta de acceleratie Poate fi si de la senzoru de apa daca nu transmite bine la ce temperatura este apa el nu stie sa stea turat sau la relantiu si mie imi face cand ii rece asa ba urca la 1200 ba cade la 900 cateodata cand ii rece nici macar nu se tureaza la 1200 sta normal la relantiu dar mie mia dat eroare pe Vag com 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
    P0116 - 35-10 - - - Intermittent dar cand ii calda nu mai fluctueaza
     
  11. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Multumesc @Billy 32. Am facut o scanare cu Vag com pentru ca am aprins martorul check engine, erorile afisate sunt:
    16785 - EGR System: Insufficient Flow
    P0401 - 000 - -
    16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
    P0118 - 000 - - - Intermittent

    Masina trage si consuma bine zic eu.
    Clapeta de acceleratie te referi la EGR ? ca nu stiu care este si unde este pozitionata.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Razvan, tu nu ai clapata de acceleratie.
    EGR-ul da-l jos si curata-l. Si schimba senzorul de temp. antigel. Garantat masina o sa iti consume mai putin.

    Nu stii unde este EGR-ul? Da jos capacul de pe motor, fa o poza si posteaz-o aici.
     
  13. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Clapeta de acceleratie nu stiu care si unde este, dar EGR-ul stiu care este.
    Operatia de curataresi demontare se face la fel ca la motoarele de 1.9 tdi ? pentru ca gasisem cateva posturi cu aceasta operatie. Multumesc.
     
    Danutzii77 apreciază asta.
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Razvan, inca o data... masina ta NU are clapeta de acceleratie.
    Despre curatarea EGR-ului exista un topic intreg, si chiar daca contine poze cu motoare de 1.9, in linii mari la 2.0 e aceeasi treaba singura diferenta e ca la tibe comanda pe EGR se face electronic si nu pe vacuum... dar mizeria e aceeasi si trebuie curatata.
     
  15. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    @ovidiutm Merci, cand se face mai cald ma apuc de curatat :)
     
  16. Billy 32

    Billy 32 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B5 1.6 ADP 1997
  17. Billy 32

    Billy 32 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B5 1.6 ADP 1997
    scuze acum am vazut cum pot sa adaug o poza :) sper ca te lamureste unde este EGR
     
  18. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    ieri am schimbat senzorul de temeratura si motorul a inceput sa mearga mai bine,sa aiba demaraj. azi am facut un drum de 30 de km dus -30 km intors.acul de la tempertatura nu s-a ridicat de pe semnul de 50 de grade.am observat ca ventilatorul iar ramanea cuplat dupa ce opream motorul.
    am pus mana pe furtunul de sus de la radiator si era cald,cel de jos care venea din vasul cu antigel, era rece.am mers si cu aerul oprit si nimic ,decat ca mi s-au aburit geamurile.in masina era cam frig desi la un moment dat dadusem la H.I..noroc cu incalzirea in scaune.in garaj am tinut vreo 4-5 minute la 2000 de ture si nimic.acult tot culcat la 50 de grade.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ceva nu e in regula... in 30 km motorul trebuia sa fie cald. Mai mult, faptul ca ventilatorul inca merge o perioada dupa oprirea motorului indica faptul ca ai o problema. Te mai intreb cand ai schimbat termostatul ultima oara?
     
  20. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    niciodata..am luat masina la 68.000 de km din germania si am acum 126.000 km.
     

Distribuie pagina asta