1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor temperatura motor - G62 - la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Parasutistul, 9 Sep 2007.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Na, eu zic sa il schimbi si sa ii faci o diagnoza sa vezi cum sta treaba. Si nu scana doar masina, uita-te pe engine-measuring blocks cat e temperatura antigelului pe motor si vezi daca se apropie de ceea ce vezi pe bord.
     
  2. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    marti am schimbat senzorul de temperatura si motorul a inceput sa mearga mai bine,sa aiba demaraj. miercuri am facut un drum de 30 de km dus -30 km intors.acul de la temperatura nu s-a ridicat de pe semnul de 50 de grade.am observat ca ventilatorul iar ramanea cuplat dupa ce opream motorul.
    am pus mana pe furtunul de sus de la radiator si era cald,cel de jos care venea din vasul cu antigel, era rece.am mers si cu aerul oprit si nimic ,decat ca mi s-au aburit geamurile.in masina era cam frig desi la un moment dat dadusem la H.I..noroc cu incalzirea in scaune.in garaj am tinut vreo 4-5 minute la 2000 de ture si nimic.acul tot culcat la 50 de grade.
    azi dimineata trebuia sa ajung urgent undeva,ma duc la masina bag cheia in contact..a pornit ventilatorul..si nu a mai pornit.am scos bornele de la baterie le-am pus in scurt si am reusit sa o pornesc.
    am vrut sa comand termostat azi si termocupla dar se pare ca termostatu este capsulat si ma costa 4 mil si n-as da atat fara sa fiu sigur.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    CAT?
    Ieri ai zis ca era 240 ron, azi s-a facut 400?
    Nu stiu cum e la benzinar ca nu am schimbat dar la diesel am schimbat saptamana trecuta, pret 40 ron marca Behr.
    Ce D-zeu ai pus in scurt, bornele de la baterie? Sa nu mai faci asta cat traiesti...
     
  4. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    pai 240 lei a zis altcineva de aci de pe forum.asa am crezut si eu.cand am ajuns azi la magazin am aflat ca e unu de vreo 40 de lei vernet..am zis ca nu vreau asa ..cand ii zic sa caute dupa serie motor ..imi zice ca a gasit la 390 lei.am inceput sa am semne de intrebare si am dat tel unui prieten la brasov care s-a dus la tess la reprezentanta si mi- azis ca original e 440 de lei. ca e capsulat.
    problema este ca am scanta iar cu vag com si dupa ce schimbasem acu 2 zile senzorul de temprearuta a lichidului de racire, azi am avut aceleasi simptome si aceleasi erori adica g62 si ceva pe la clima..
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai nu ai schimbat G62 cu unul nou? Apoi ai sters eroarea? Ca daca nu ai sters-o da, apare in continuare.

    P.S. Astia la rerezentanta au preturi de parca ei au inventat gaura la covrig. O fi capsulat al tau, nu zic ca nu, dar nici 100 euro nu e un pret tocmai mic.
     
  6. laurentiucat

    laurentiucat 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    VLADENI/IALOMITA
    Masina:
    AUDI A 4 1,6-alz BENZINA A4 8E, B6 -2002
    am schimbat cu nou.am dat pe el 105 lei este hoffer.am sters eroarea dar a revenit iar.termostatul cam atat este peste tot plus/minus cateva sute de mii,depinde de producator.
     
  7. adryas 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 1.6 benzina 101 CP ADP
    scanare vag com..

    cine ma ajuta cu descifrarea erorilor??? plsss
     
    Ultima editare: 26 Ian 2011
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  9. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    unde este pozitionat senzorul de temperatura al antigelului?? si o marca buna de senzorul
     
  10. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Conform verificarii efectuate de un coleg de forum,senzorul costa aprox. 140 euro,iar in magazin l-am gasit cu aprox. 600 lei !
    Acesta este vinovat de informatia eronata trimisa catre ceasul de temperatura din bord,la mine pe vag indica 80* iar ceasul indica 50*!
    Culmea,nu apare nici o eroare la scanare!
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    am luat azi senzor de temperatura de la febi...37 de roni. singura mea nelamurire este ca ce am pe maisina(ce am vazut printre cabluri si furtune) este albastru iar mie mi-au adus unul verde. are vreo importanta?
     
  12. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Cred ca la tine sistemul e diferit iar daca nu , avem o problema.

    Mie pe bord imi indica bine temperatura, la fel si in VagCom...
    Spirala de la bujii sta aprinsa cateva secunde bune, atunci cand este cazul.

    Chiar nu stiu ce rol ar avea senzorul care lipseste la mine.
     
  13. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    La prima scanare mi-a dat eroare senzor temperatura antigel G 62...l-am schimbat si nu-mi statea spirala la bujii aprinsa decat 1 sec.,cel mult!
    L-am pus inapoi pe cel vechi(dupa ce o perioada,cat a fost rece,am stat cu mufa scoasa ca sa se incalzeasca bujiile),acum sta spirala din bord aprinsa,dar nu mai indica temperatura normal!
    Am scos mufa din acest senzor de care vorbeam noi si acul din ceas a ramas mort,nu mai indica nimic!
    Oricum,motorul meu se incalzeste foarte greu atunci cand afara sunt - 10*,iar daca a ajuns la 80* acolo sta daca merg cu masina...daca stationez cu motorul la relanti,scade imediat temperatura pe la ~ 60*.
    Nu mai stiu ce sa-i fac,am schimbat 2 termostate,2 senzori de temperatura,antigel la greu,bujiile de la sistemul de preincalzire sunt noi,toata instalatia este spalata/curatata in toamna asta,cand am schimbat distributia!
    Chiar am ajuns la capatul meseriei ( si eu si prietenii mei mecanicii) !
     
  14. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Eu nu am probleme de acest fel. Odata ajunsa temperatura la 90 acolo ramane, chiar daca masina sta la relanti 6 ore (s-a intamplat sa adorm in masina).

    Singura situatie in care temperatura scade este daca stau pe loc cu motorul pornit si caldura la maxim.Asta doar atunci cand este foarte frig afara.


    La tine e posibil sa fie vascocuplajul de vina sau daca ai avut ghinion, sa fi cumparat 2 termostate defecte. Incearca sa testezi termostatele intr-o oala cu apa si un termometru, sa vezi la cat deschid.
     
  15. El Greco

    El Greco Bronze Member

    Înscris:
    10 Apr 2010
    Locație:
    Undeva in Moldova...
    Masina:
    Din gama VW !
    Eu nu am vascocuplaj sau ventilator care sa mearga tot timpul,cele doua de pe radiator nu le-am vazut pornite decat o singura data!
    Ma gandesc sa nu fi incurcat furtunele de pe circuitul de racire al masinii si antigelul sa circule pe un traseu aiurea..:banghead:
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu conteaza culoarea. Verde, albastru sau negru tot aia e.
     
  17. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    unde este pozitia Engine Coolant Temp Sensor (G62) la mine??
    Eu cand am schimbat antigelul am scos un senzor din partea drepta jos de la radiator ( cum stau cu fata la masina) .....ala de la ce e??
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca era pe circuitul de racire atunci era tot un senzor de temp dar care masoara temp antigelului in radiator.
    G62/G02 este chiar la intrarea antigelului in chiuloasa, pe mijlocul lui, intre motor si baterie. Doar ca topicul de numeste 1Z iar tu ai AJM.
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    se pare ca a contat modelul. cel luat prima oara era verde dar era mai lung decat cel pe care il aveam pe masina. cel pe care mi la adus acum e tot verde dar e mai mic iar portiunea de plastic unde sunt pinii e patrata in comparatie cu cel anterior care avea o portiune rotunda. l-am pus azi, mi-a luat 5 minute sa il schimb:). acum sa vad daca se mai micsoreaza consumul.
     
  20. KNUSSPERONNE

    KNUSSPERONNE 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B5,1.6 ADP,1995
    Salut, se pare ca multa lume se confrunta cu acest senzor de temperatura a apei, printre care si eu. La fel am avut si eu probleme cu el si l-am schimbat, dar nimic nu se ridica mai mult de 70, apoi am schimbat termostatul si abea atunci a inceput sa se ridice la 90. Dupa o luna totul a mers ok acul se ridica foarte repede la 90 in maxim 5 km la -7,-8 grade; acum merg la fel 5 km si nu se ridica mai mult de 80 grade, afara fiind 1-2 grade. Nu inteleg de ce deodata face asa, poate stie cineva.
    P.S. cand am schimbat senzorul, doar pe cel de sus l-am schimbat, cu o mufa verde sau albastra parca, iar celalalt e negru e sub asta,fiind cap in cap.
     

Distribuie pagina asta