Sal am si eu o problema:imi poate spune si mie cineva unde se afla senzor turatie motor audi a3 8L 2002 daca se poate cu niste imagini ,porneste greu la cald, am fost la nu amic care are test si mi-a dat 16705 un cod care zice ca este senzor turatie motor .....si ma gandeam sa-l schim eu .....
salut! nu stiu unde se afla, dar aceasi problema am avut-o si eu...cand se incalzea motorul nu tragea la fel de bine...m-a costat 180 la service!
@wauzzz....din cauza senzorului de turatie nu iti mai tragea cand era motorul cald? si la mine se simte o pierdere de putere cand se incalzeste motorul, dar nu imi da nici o eroare.
andrei.c...da, din cauza senzorului de turatie nu imi tragea motorul cand se incalzea...cand porneam masina dimineata mergea ok iar dupa ce se incalzea isi pierdea din putere! nici mie nu mi-a dat nici o eroare...am mers la service sa intreb care e problema, de ce nu trage motorul! a conectat-o la tester si mi-a spus exact care e eroarea: senzorul de la turometru!
Buna seara! Ma imi poate explica cineva si mie unde se afla senzorul de turatie (g28) la Audi A3 1.6 BFQ? Cateodata mai moare motorul in mers si imi da eroarea: 16706 Engine Speed sensor g28 no signal p0322 inttermitent Am inteles ca se poate da jos si se curata. Daca nu merge cumpar altul. Va multumesc!
salut Ca sa vezi exact `vinovatul`, descarca-ti autodata 3.18. Il gasesti crack-uit, si in ele vezi exact ce te intereseaza la `components location`. din pacate eu nu il mai am, ca ti-as scrie exact ce te intereseaza. spor
Multumesc pentru raspunsuri. In Autodata am cautat (am versiune 3.24),imi da vehicle speed sensor insa nu imi arata locatia lui. Daca vreun coleg are o poza ceva sau stie exact locatia ar fi foarte bine sa posteze. P.S: cum ce solutii as putea curata senzorul? Am inteles ca se pune pilitura de fier pe el si de aceea mai face figuri. Va multumesc!
Am gasit unde este. Exact in spatele filtrului de ulei, este prins cu un hex de 10 iar mufa este undeva in partea stanga (cea de curent) sus
Buna seara! Ieri masinuta mea cred ca s-a imbolnavit Mergeam frumos cu 80km/h si dintr-o data masina da in nas pt putin(acul de la turometru s-a dus in jos si si-a revenit imediat) iar pe urma isi revine. Am mai mers putin iar motorul s-a oprit de tot. Am tras pe dreapta si am incercat sa o pornesc dar am dat mai mult la automat pana a pornit,iar cand a pornit a ramas aprins senzorul de la ESP si se simtea o lipsa de putere. Am oprit-o, am lasat-o putin si pe urma am pornit iar si senzorul s-a stins si masina a mers normal. Ajuns acasa am pus vag-comul pe ea si mi-a dat eroarea: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent Am sters-o si pe urma masina a pornit frumos. Lasandu-o la relanti mi-a murit iar motorul si a aparut aceasi eroare. Acum parca merge mai urat,chiar daca sterg eroare cand porneste parca tremura putin,se accelereaza inecat iar cateodata porneste si imediat in 3-4 secunde moare. Oare de la ce ar putea fi? Trebuie sa schimb acest senzor de viteza? Precizez ca zilelel trecute am curatat clapeta de acceleratie insa nu stiu daca am adaptat-o corect. [01-Engine]>[10-Adaptation]>[canal-00]>[save val. 00] [01-Engine]>[Mens. Bl.]>[Grup 060]>[Basic settings] Cand am intrat la basic settings a aparut ADP RUN si imediat ADP OK si am dat done pt a revenii dar nu am lasat-o foarte mult. Am inteles ca in basic settings trebuie sa o las pana termina de "suierat" insa la mine cand a aparut ADP OK eu am dat done chiar daca mai "suiera", trebuia sa o mai las? Sper sa gasesc un raspuns la intrebarile mele deoarece ma simt foarte rau cand imi stiu masinuta "bolnava".
Dragi colegi, Revin cu noutati. Am schimbat senzorul de turatii cu unul nou nout. O perioada masina s-a comportat excelent,pornea la sfert nicio problema. Insa de vreo 2 zile doar dimineata masina porneste mai greu si se aprinde martorul de ESP. Daca o opresc si pornesc iar masina porneste la sfert si martorul dispare. Am pus-o pe vag si imi da codul: 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent Tin sa precizez ca acest fenomen se petrece doar dimineata cand pornesc masina. In cursul zilei porneste foarte bine, nicio problema. De la ce oare poate fi? Ce trebuie sa verific? Este normal sa se intample asa? Multumesc!
salut 99% probleme pe cablaj. chestia cu bec esp si abs este o problema comuna, in general pe a4, si o face pentru ca e defecta pompa de abs. la tine poate e doar ceva cablaj, sau pompa de abs e pe cale sa se `duca`
Pai martorul de abs nu sta aprins. Am avut un trecut un soricel prin masina care mi-a ros cablul de la senzorul spate de abs dar s-a rezolvat. Acum am schimbat senzorul de turatii cu unul nou, dar dimineata imi da eroarea de mai sus. Repet doar dimineata la prima pornire, pe urma merge totul perfect normal fara nicio problema.... Ciudat nu?
Dragi colegi, Astazi inainte sa pornesc masina, am desfacut mufa de la senzor, am pus contactul si am masurat pinii 1-2,1-3 si am o valoare de 2.43V , este normala aceasta valoare? Pe urma am incercat sa pornesc masina si aceeasi figura, invarte de mai multe ori, porneste, apare semnul de la ESP si merge intrerupt; o las putin, o opresc iar pe urma porneste "la sfert" martor stins si merge super frumos masina.... Nu stiu ce sa ma mai fac.... ceva sfaturi va rog.... P.S: In mers pot masura cu vcds-ul cum masoara acel senzor si daca masoara? Multumesc!
Imi puteti spune si mie va rog pe ce canal in VCDS pot vedea valorile senzorului de turatii (G28) ? Multumesc!
Problema mea pare rezolvata. Am inlocuit senzorul "nou" cu unul OEM si problema a disparut, masina se comporta bine, porneste frumos si nicio eroare. Ca sfat, nu va zgarciti la cativa lei in plus pentru o piesa aftermarket si cumparati piese OEM pentru ca la urma o sa iesiti tot in pierdere (asa cum am facut eu).
Salut, Am un A3 Ll 1.6 din 2001 si am si eu o problema asemanatoare cu a lui razvanvl. Cand pornesc motorul atunci cand e cald turomentrul urca la valoarea lui 8 de aproximativ 800 rpm o secunda dupa care coboara undeva la 500 rpm urca la 1100 rpm si se stabilizeaza la 7-800 rpm. Dupa stabilizare are mici oscilatii, nu stiu sa spun exact de cat sunt dar se observa. Tin sa precizez ca atunci cand pornesc motorul si e rece nu face asa si parca nu porneste la sfert.
Am facut ieri testul cu VAG-ul si nu mi-a aparut nici o eroare. Ma poate indruma si pe mine cineva, cam ce ar trebui sa verific sa scap de problema ?. Multumesc mult!