1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzori presiune roti - TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) la A3 8P - probleme diverse

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de bamse, 17 Sep 2008.

  1. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Un auto-scan iti spune codul.
     
  2. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    paul_e88 daca e bun pentru ce anume ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2012
  3. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Daca e compatibil cu TPMS-ul.
    In primul post e un link cu un retrofit realizat si cu modulele compatibile.
    Eu am masina 2004, deci la inceput de generatie, nu stiu daca se potriveste.

    Era bine daca puteam afla fara interfata, pentru ca nu am asa ceva, dar probabil o sa trec pe la tine sa aflu, odata ce pun si luminile la picioare in curand. (Al Bundy)
     
  4. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Din scheme vad ca TPMS s-a montat incepand cu MY 2005, daca masina ta e dupa iulie 2004 ai sanse sa mearga. Vedem la fata locului.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Un document interesant:
     
  6. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Salut,

    Am încercat și eu azi sa activez TPMS pe Audi A3 8P an 2009 facelift.

    Modul abs : 1K0 907 379 AN ( în lista de compatibilități nu apare dar am zis sa încerc)

    Când am întrat pe modul ABS sa bifez opțiunea (nu a mai fost nevoie sa modific eu bit din 0 în 1 pentru ca face automat când am bifă cu "văzut") îmi da o eroare la final când dau "do it", mai exact : coding rejected Error 31:Request out of range. De la ce sa fie, sa nu suporte mașina modificarea sau nu fac ceva bine ?

    Mulțumesc

    Am urmat pași din acest tutorial :
    https://www.google.ro/amp/s/www.audi.homeradiatorsreview.com/tpms.html

    Am atașat și poze.

    IMG_20190721_141303.jpg IMG_20190721_140251.jpg
     
  7. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Cel mai probabil nu este compatibila centrala de ABS.

    Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florian inainte sa te apuci sa faci ceva stii sa faci difenta intre codurile centralelor ABS adica intre 1AT si 1AN pentru ca sa stii exact ce fel de centrala ABS ai si daca suporta activarea TPMS ? De ce nu te documentezi inainte de a face ceva cu VCDS si mai ales de ce te joci tu in Long Coding asta ca si utilizator ocazional de VCDS. De ce nu mergi la un profesionist ii dai 50 lei si face el ce trebuie fara ca tu sa faci o prostie ?
     
  9. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Salut Cristi,

    Diferența între 1AT și 1AN sincer nu o cunosc, am încercat sa ma documentez strict ca și activare dacă se poate.

    Am văzut in tutorial o lista în care codul centralei mele nu se regăsește, mai exact ultimele doua litere de la final AN, totusi am zis sa încerc, bănuiesc ca de aici și eroarea respectiva.

    Înainte de orice modificare am făcut poze la tot ce am schimbat în ideea de a reveni la normal în caz ca fac ceva greșit.

    Nu este vorba de 50 lei, este strict satisfacția de a reuși singur.
    Cunoștințele nu îmi permit sa fac modificări și altor persoane și nici nu îmi doresc sa câștig bani din asta.

    Cele spuse de tine le iau ca pe un sfat și o sa încerc sa evit sa ma mai "joc" periculos.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand umbli cu VCDS si nu stapanesti bine modalitati de codare mai ales in Long Coding este bine sa eviti sa te "joci" pe acolo pentru ca risti aiurea si inutil sa faci o nefacuta. Asculta sfatul asta de la cineva care stie bine ce spune. In Bucuresti sunt destui colegi profesionisti care doar asta fac (printre altele) codari cu interfete originale si fac asta unii din ei la masini din grupul VAG de zeci de ani. Bafta.
     
  11. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Și după ce ai văzut mai sus legat de TPMS, se merita sa mai deranjez pe cineva priceput sa își bage degetele sau o las asa nefiind compatibila?

    Mulțumesc!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nefiind compatibila centrala ABS nu te mai complica. Nu pierzi nimic daca nu ai TMPS. Este o functie inutila. Bafta.
     

Distribuie pagina asta