1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzori presiune roti - TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) la Audi A8 D4

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - prezent)' creată de K.T.L., 5 Dec 2018.

  1. K.T.L.

    K.T.L. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 250cp 2012
    Buna seara,
    De o saptamana si nu stiu cum sa i dau de cap. Cineva care a mai trecut prin asa ceva mi-ar fi de mare ajutor. Este vorba despre un A8 D4 4H 2012 3.0d 250cp
    Problema mea a inceput asa: acum doua saptamani am pus rotile de iarna care sunt 235/55/18 am mers fara probleme o saptamana iar dupa aceasta saptamana a inceput distractia si anume, plec de pe loc merg cativa metri si imi apar urmatoarele erori in bord una dupa alta TPMS fault, Parking brake, Air suspenson fault, Start stop system fault, Stabillisation program and ABS fault, hill hold assist fault, ACC and Audi braking guard not available iar suspensia masini devine rigida si toate optiunile masini enumerate mai sus nefunctionale.
    Nu stiu da a este coincidenta sau are legatura cu rotile de iarna pe care le-am schimbat de curand. Mentionez ca cele de vara erau pe 21”.
    Am sa postez mai jos si erorile respective
     

    Fișiere atașate:

  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai scris dgeaba pe forum. Alea nu sunt erori postate ci doar niste imagini pe care le ai pe CB. Erori postate sunt cele interogate cu VCDS care tu nu le-ai atasat. Pentru problema ta mergi la reprezentanta sau la cei mai buni electricieni din gama VAG care ii gasesti in aria de prestari servicii, mai ales ca esti in Bucuresti si aici are cine sa te ajute. Fara diagnoza si niste verificari problema nu se rezolva din tastatura, din pacate. Ai deschis topic nou aiurea si inutil.

    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  3. Cain

    Cain 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 2015 Sport Exec 3.0 TDI 254 BHP
    Salut.

    NU incerc sa creez o polemica cu tine @Cristi , dar chestia asta am patit-o si eu cand am pus roata de rezerva, dupa o explozie la un cauciuc pe autostrada. O sa crezi ca nu e aceasi chestie, dar este.

    @K.T.L. Senzorii masinii detecteaza neregularitati in formatul ales de tine la roti,nefiind cele cu care e obisnuita si pentru asta o sa iti apara toate minunile in bord.Masina trebuie configurata pe marimea cauciucurilor si jantelor respective si cel mai probabil trebuie facut prin VAG. Pentru asta da, trebuie sa vezi pe cineva care stie cu ce se mananca VAG.O sa fii restrictionat la viteza, suspensia se lasa, eroare airbag, etc etc. Daca o sa pui inapoi rotile pe 21" , ai sa vezi ca martorii dispar, cu exceptia martorului pentru airbag( care trebuie resetat cu vag). Iti sugerez totusi, daca ai condus cativa kilometrii cu jantele pe 18" sa ii faci echilibratul rotilor(aliament daca nu gresesc), deoarece s-a schimbat total dupa schimbarea facuta de tine, Iti spun astea, pentru ca si la mine a fost la fel. Bafta
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cain cu mine nu intri in polemica pentru ca nu ai de ce. K.T.L. a atasat niste imagini de pe CB nu niste erori vazute cu VCDS-ul. Sunt termeni diferiti si discutam de lucruri diferite. Eu cunosc foarte bine proprietatea termenilor si imi asum ceea ce spun si mentionez iar tot ce i-am spus eu trebuia sa faca fara sa scrie pe forum. Ulterior trebuia sa scrie si sa spuna cum a rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci pe cum am rezolvat o problema. Adica fix asa cum ai scris tu mesajul anterior. Dar asta, 90 % din utilizatorii unui forum mai au de invatat, din pacate.
     
    Cain apreciază asta.
  5. K.T.L.

    K.T.L. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 250cp 2012
    Multumesc frumos Cain sunt sigur ca asta este problema. Nu am avut timp de masina si am lasat-o la un prieten la service sa mi curete toti senzorii ABS si apoi daca nu se rezolva nimic am sa pun rotile de vara si o sa dau o tura. Sunt sigur ca se va rezolva problema pentru ca masina a functionat in parametri normali 100% pana la schimbarea rotilor de iarna.
     
    Cain apreciază asta.
  6. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8L D4 3.0 TDI si Audi Q3 2.0 TDI
    Banuiesc ca ai setat noile valori in TPMS pe MMI, cand ai facut schimbul de roti.
     

Distribuie pagina asta