1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzorul G71 din centrala motorului A4 B5 eroare si remediere

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de blajandutu, 23 Dec 2010.

  1. blajandutu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    llerida,Spania
    Masina:
    audi,1.9 tdi AFN ,110cai,1997
    Salut,am o problema cu sensorul G71 din centrala motorului,motorul est un TDI 1,9 AFN din1997 ,am suflato cu aer,am spalato cu alcool si suflato dar tot nu merge cum trebuie,can ajung la 100km/h cade turbo si nu mai intra decat daca iau contactul,iar daca pun contactul imediat functioneaza.Poate cineva sa ma ajute,sa-mi zica cum se poate repara,am inteles ca are niste placi de ceramica.Am vazut ca sensorul are un capac pe lateral,cred ca se poate deschide si curata pe acolo,dar nu sunt sigur si nu vreau sa gresesc
     
  2. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    aceasi problema o am si eu. La diagnoza imi da 2 erori pe senzorul de presiune G71 si nu stiu ce sa fac. help us! :P
     
  3. TM77AVI 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Golf , AJM, 2000
    Verificari:
    1. furtunele de vacuum
    2. supapa de reglare a presiunii de pe turbo(sa nu fie blocata)
    3. ventil n75
    4. scapari de presiune pe furtunele de admisie
     
  4. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    verificarile sunt facute cat de cat. acum am uitat eu sa mentionez ca aceste simptome descrise de -blajandutu- eu le am doar intamplatori (scade puterea etc) si cum sa zic de ex: acum pornesc motoru parca il simt deja ca face fitze - merg ma conving ca ii fitzos (probabil tot atunci dau si erorile alea 2) il opresc scot cheia, pornesc iara, si trage de rupe normal fara nici un simptom. ma gandesc ca daca era ceva la furtune scapari etc facea permanent oricand, ceea ce nu se intampla la mine, alte idei?
     
  5. blajandutu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    llerida,Spania
    Masina:
    audi,1.9 tdi AFN ,110cai,1997
    A4 probleme cu sensorul G71

    Hola,vreau sa adaug ca eu stiu ce defect am deoarece am pus turbo nou,am verificat electrovalvulele , am verificat AGRul,furtunele sunt toate noi.Am avut o problema cu vapori de ulei in instalatia de aer,dar am pus un filtru si am rezolvat problema,numai ca a intrat deja ulei in G71.L-am curatat cu acool si suflat,a mers o perioada iar acuma nu vrea sa mai revina.Sensorul este montat pe placa in pozitie verticala si are un capac pe lateral sigilat.As vrea sa-l scot dar cum nu cunosc nu sunt sigur ca nu stric ceva,de acea intreb,poate stie cineva
     
  6. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    eu nici nu stiu unde e senzoru asta de presiune G71, pe cel de temperatura l-am ocalizat iasa undeva din admisie pe la mijloc spre in spate cu capu in jos sta, dar asta nu stiu unde-i, eventual daca ai pune o poza sa vad si eu undei senzoru G71. 10x
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Prin amabiliatea colegului ASHIHARA am aflat ca cel putin la motoarele de 90 cai, anii 95-96, senzorul de presiune este pozitionat in ECU. Astfel se explica si furtunasul de vacuum de care spuneai tu, M@h3R. Posibil si la AFN-ul tau sa fie la fel, la al meu din 98 nu e asa (am desfacut eu ECU).
     
  8. blajandutu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    llerida,Spania
    Masina:
    audi,1.9 tdi AFN ,110cai,1997
    Nu stiu daca la celelalte modele sunt la fel,dar cel din "97 are pozitionat sensorulG71 in ECU ,si nu au filtru pe furtunul de la blocul motor la respiratorul de pe capacul chiuloasei
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ce filtru? Ce respirator la chiulasa?
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Citesc niste ,,enormitati" pe aici de nu mai inteleg nimic :)
     
  11. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    ovidiutm, cand desfacem ECU si la mine? ca de acolo provin problemele toate, de la eroarea cu modul comanda pana la eroarea cu G71. Vedem de furtunase si altele si stabilim un plan de bataie :P
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cumpara-ti g71 si atunci macar stim ca nu il desfacem degeaba. Cu ochiul liber nu se vad lipiturile reci si sincer, nu cred ca scapi fara alt ecu.
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu cumpara nimic,nici macar nu este clar de unde provine problema;posteaza erorile aparute si fa un log in mers,sa vedem exact care e problema.
     
  14. stomaher

    stomaher 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant, 1.9TDI Quattro AFN 81kw, 1997
    ASHIHARA, am scanato in lung si in lat. Imi da 3 erori (modul comanda defect intermitent, presiune galerie admisie, senzor presiune galerie admisie scurt la plus G71) prima eroare apare imediat dupa prima cheie dupa ce sterg toate erorile si candva oricand poate se opreste motoru in sarcina, iar urmatoarele 2 apar aleatoriu dupa ce simt o pierdere oarecare sau o plafonare in mers. Log-ul din mers l-am facut si rasfacut cu OvidiuTM si nu zice mare lucru, pare in regula. As avea o poza cu cele 3 erori da nu gasiesc sa o atasez, nu gasiesc, toate pozele sa apele la mine)
     
    Ultima editare: 26 Dec 2010
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La scanare ii iasa eroare la presiune galerie admisie si senzor presiune g71.
    I-am facut si log, uite mai jos cata presiune are:
     
  16. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ovi,aceeasi problema ca la tine la 1Z,dar varianta "soft".Verifica-i colegului N75,furtunele de vaccum,eventual inlocuieste-o cu valva ta si vezi ce se intampla.
    Mai jos atasez un pdf cu motorul 1,9tdi de 90cp si nu vad nici un senzor G71;nu inteleg cum pot fi 2 senzori de presiune-"La scanare ii iasa eroare la presiune galerie admisie si senzor presiune g71.",cand este unul singur,senzorul MAP care citeste presiunea absoluta care intra in motor(presiunea absoluta_presiunea furnizata de turbo).
    Ovi uita-te la tine unde e situat MAP,e pe tubulatura intercooler-ului,dupa acesta si verifica si la colegul nostru daca e tot acolo;sincer,nu stiu daca AFN are senzorul in ECU,cum e la 1Z si AHU de 90cp primele modele,ci cred ca e pe tubulatura,dar e usor de verificat.
    http://www.haywood-sullivan.com/vanagon/TDI/tdi-technik-eng.pdf
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La el pe AFN din 1997 e diferit fata de AFN-ul meu din 1998. E un senzor care e pus cu sus-ul in jos si cand i-am scos mufa mi-a dat eroare de senzor temperatura galerie admisie (G72 parca) asadar are altundeva MAP, pe tubulatura nu este sigur.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Daca nu e in acelasi loc ca la tine senzorul MAP,inseamna ca e in ECU;intr-adevar,senzorul pozitionat in jos,e de temperatura galerie admisie G72.
    Totusi nu inteleg ce e cu acest senzor G71 care eu nu stiu nimic despre existenta lui(a se vedea fisierul atasat) si cum sa existe 2senzori cu aceeasi functie-"La scanare ii iasa eroare la presiune galerie admisie si senzor presiune g71."
    Ceva e gresit aici...
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu vad de ce sa fie gresit, eroare de presiune inseamna ca presiunea nu e cea corecta, pana aici e bine, presiunea e mult prea mare. A doua eroare se refera la senzor care probabil are intermitente si nu masoara tot timpul corect. Suplimentar pot sa iti spun ca afn-ul colegului nu trage prea bine.

    In fisierul atasat am gasit G71 tot in ECU. G72 de pe tubulatura este sensor temperatura.
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Inseamna ca am inteles eu gresit cu presiunea;totusi MAP=G71?,in fisierul atasat nu scrie ca e numit G71.
     

Distribuie pagina asta