1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service auto - specializat AUDI

Discuție în 'Servicii din domeniul auto' creată de packard, 15 Noi 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iulian_18

    iulian_18 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, 1.6 (101 Cp ), 1995
    Buna ziua,

    As dori sa-mi spuneti si mie va rog un pret pentru recodarea modulului de climatronic - basic settings la un A4 1.6 '95 .

    Multumesc !
     
  2. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @ iulian - nu stiu daca se poate . treci pe la noi si vedem, undeva in jur de 50 de ron.
     
  3. raavi

    raavi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2012
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A6 C7 2017 3.0 TDI
    Am facut si eu revizia la Marian (ulei+filtre) + o problema cu eroare la senzorul de ulei.. a carei cauza nu se stie inca. Cert este ca dupa refacerea unui circuit , masina merge iar si nu am mai intampinat problema

    Mersi!
     
  4. Theseus

    Theseus 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 quattro, 3.0TDI CDYA, 2009
    "Rapid, Rentabil, Remarcabil" intr-adevar "La Service". Am apelat la Marian pentru urmatoarele: schimbare volanta + kit ambreiaj, reconditionat turbina, schimbat valva egr, reparatie timonerie cutie si reglarea farurilor. Totul a fost minunat, un service nemtesc la preturi romanesti. Multumesc "La Service", cu siguranta o sa mai apelez pe viitor.
     
  5. Ares2020 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.6 tdi, 2010
    Salut, ma intereseaza ptr un Audi A3 1.6 tdi 105 cp, sasiu WAUZZZ8P6AA095174 cu functie Start-Stop urmatoarele piese : - volanta, - kit ambreiaj
    Cat costa manopera ptr schimbare si cat timp dureaza. Multumesc
     
  6. gaby-audi

    gaby-audi 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 2,5 TDI V6 BDG 2005
    Salut , astazi am apelat si eu la serviciile domnului Marian pentru revizie , multumit pe deplin din toate punctele de vedere , baietii lucreaza in cunostinta de cauza , totul transparent si profesional, tin sa precizez cand sa inlocuit filtrul de motorina supapa de sens sa dezmembrat , si fiind in ajunul craciunului distribuitorii nu mai livrau piesele , si din dorinta de a ajuta dl Marian a gasit-o la un distribuitor din zona giurgiului , s-a urcat in masina personala si a adus-o personal.
    Multumesc din nou si pe aceasta cale d-lui Marian un om de nota 10+ care vrea cu tot dinadinsul sa-si multumeasca clientii si nu in ultimul rand baietilor din service.
     
  7. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Poate pe viitor va ganditi si pe la CENTRUL TARII , de ce nu o reprezentanta si pe aici pe la Brasov . La cate laude primiti deja sunt invidios !!! Multa bafta
     
  8. TYS Junior Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 1.9 TDI 8P 105 CP-2005
    Stergatoarele fata la masina din semnatura au murit subit. Pompa de lichid fata functioneaza. Stergatorul si pompa lichid spate merg deasemenea. Va rog o estimare de cost piese/manopera de la cel mai simplu scenariu la cel mai complicat.
    Deasemenea un cost si manopera pentru schimb rulmenti fata si verificare instalatie climatizare.
    Multumesc.
     
  9. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    Buna ziua,

    Pentru cereri de oferta sau alte informatii am rugamintea sa ma contactati telefonic la numarul 0747099009.

    Multumesc
     
  10. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    Am fost ieri la Marian si Co. pentru inlocuire filtre si ulei.E a 2-a oara cand trec pe la "La service",cu siguranta nu va fi ultima oara.Foarte multumit de servicile prestate.
     
  11. bgcnet 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 TDI BPW, 2006
    Am fost si eu la ei pt. a schimba senzorul MAP, EGR-ul (nu mai inchidea bine) si regenerare filtru particule si am fost multumit. Urmeaza revizia de 120.000 km pe care o voi face la ei.
     
  12. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Salut.O verificarea a compresorului si a instalației de aer,se poate?Am un Allroad,care nu mai vrea sa se ridice.Am codul cu eroarea,care-mi spune ca are scurgere/scapare si alta eroare care spune ca nu primeste destul curent.
    Mă interesează daca vin la voi,aflu unde-i buba?Reparați compresoare?
    Va multumesc
     
  13. bgcnet 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 TDI BPW, 2006
    Revin cu impresii despre acest service, in care am investit 1500 Roni in manopera si EGR nou (cel vechi mergea si merge inca bine) si dupa ce am plecat de la ei intr-o luna de zile mi s-a aprins de 3 ori martorul de filtru de particule infundat/neregenerat; am rezolvat ulterior problema la un alt service mai competent si cu costuri mai mici evident (pot da eventual numele service-ului pe PM nu vreau sa fac reclama). Nu neg ca nu ar fi oameni priceputi acolo, in schimb mie mi-au rezolvat o problema minora initial (senzor MAP de pe galerie intercooler) apoi din pacate am iesit cu probleme mai mari de la ei, puteau sa aiba decenta sa afirme de la inceput ca nu se pricep. Cel putin la capitolul de a schimba o piesa perfect functionala cu una noua, nonsens.
    Nu vreau sa supar pe cineva, dar nu mi se pare corect sa fiu mintit pe banii/munca mea.
     
  14. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @ bgcnet

    Apreciem feedback-ul tau si ne onoreaza chiar si complimentele negative. Trebuie mentionat ca nu ne-ai comunicat nimic referitor la problemele ulterioare reparatiei, nu ai menionat faptul ca ai beneficiat de tot suportul nostru si peste program si fara bani, ca masina atunci cand ai adus-o la noi tocmai suferise o reparatie facuta de tine dupa clipuri de pe internet si ca ai omis sau ai montat gresit unele piese. Asta ar fi fost de mentionat ca toate lucrurile sa fie fair.

    In rest te astept pe la noi sa ne explici si noua ce si cum pentru ca probabil pe forum ar fi cam complicat si de asemenea ii rog si pe cei care au fost cu masinile la noi si au plecat cu ele nereparate sa ma anunte si pe mine si sa scrie si aici pentru ca la noi GARANTIA DE BANI INAPOI functioneaza si este de actualitate.

    P.S. Daca imi aduc bine aminte cand s-a inlocuit EGR-ul ai venit impreuna cu tatal tau si colegul meu v-a aratat foarte clar diferenta dintre EGR-ul vostru de pe masina si cel nou. Daca imi aduc aminte cel vechi nu inchidea complet. Asta legat de piese schimbate ele fiind "perfect" functionale. :)
     
    Ultima editare: 13 Iun 2014
  15. bgcnet 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 TDI BPW, 2006
    Da, @packard, revin cu doua informatii clare: acea curatare de galerie si de EGR facuta de mine a fost fara sa afectez in vreun fel buna functionare a masinii, este indicat sa faci asa ceva, chiar voi ati confirmat ca este un lucru bun ce am facut. Desigur, greseala mea a fost in momentul in care am montat acea garnitura de la preincalzitorul de sub galerie. Insa nu de la aceasta garnitura au aparut celelalte probleme.

    Al doilea punct, atat timp cat dupa schimbarea EGR-ului masina a avut aceleasi simptome ca si inainte de schimbarea lui (!!!!!!!!!), nu vad unde este problema la EGR-ul vechi, valorile citite pe VAG pt. ambele piese sunt identice in proportie de 95%, mai ales ca o simpla curatare a acestuia cu spray nu a mai permis blocarea axului iar acesta culiseaza acum ca unul nou.

    Eu am venit la voi initial cu o problema care da s-a rezolvat, insa a aparut alta nevoia de regenerare la fiecare 300 - 400 km, facand 3 regenerari fortate la voi si probabil as mai fi continuat in stilul asta si puneam masina de tot pe butuci. Sa nu uitam ca prima regenerare am facut-o la voi la inceputul lunii aprilie si nu stiu daca era necesara, pe vag-com nu aparuse nici o eroare legata strict de filtrul de particule sau regenerari esuate.

    Am beneficiat de suportul vostru si off working hours si no cost dintr-un simplu motiv: am platit initial pt. ceva iar apoi au aparut alte belele, deci?
    Ca sa nu mai zic de schimbarea EGR-ului...
     
  16. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @bgcnet

    ok, te asteptam sa ne contactezi pentru a discuta rezolvarea situatiei, ce s-a reparat, unde, cat a costat, eventual returul egr-ului daca tu zici ca e la fel ca cel vechi cu toate ca cel vechi a fost curatat de vreo 2 ori si de fiecare data nu a mers cum trebuie post curatare.
     
  17. dgsene

    dgsene 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2011
    Locație:
    buc
    Masina:
    a3,1900,2001
    Surpriza neplacuta La service .
    In 2011 am fost la ei cu masina din semnatura pentru revizie. Cu aceasta ocazie au mai fost facute si alte lucrari la masina (inlocuire EGR si curatare admisie). La momentul respectiv am platit si pentru inlocuirea actuatorului turbo (masina nu tragea). Lucrarea apare in caietul de service de la ei. Am fost fraier si nu am cerut factura .
    La ultima revizie i-am spus mecanicului ca masina iarasi nu trage. Mi a aratat actuatorul turbo si era ruginit vai mama lui - de parca l-as fi tinut in pamant. Nu arata a piesa inlocuita in urma cu 3 ani.

    Din punctul meu de vedere nu au inlocuit piesa respectiva (actuator turbo) si mi-au luat banii pentru piesa respectiva ; cel mult l-au curatat, l-au suflat cu aer si au dat cu wd 40.

    Multumesc
     
  18. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @ dgsene

    E amuzant ce zici... timp de 3 ani masina a mers....piesa respectiva in mod normal nu se gaseste pentru ca producatorul nu o vinde decat acompaniata de o turbina, la o piesa noua de fabrica garantia este de maxim 2 ani iar a ta a mers 3. Daca mai vede cineva o problema sa imi zica si mie :) si inca ceva metalul sub actinuea timpului si a mediului exterior rugineste. e ceva normal. lasa tu masina afara 2 zile fara sa o misti si uitat-te la discurile de frana :)

    Posibil daca imi dai numarul de inmatriculare al masinii sa gasesc si pozele de la reparatie.

    Si inca un aspect important la noi nu ai facut nici o sesizare in acest sens. Multumim totusi ca ti-ai facut timp sa ne scrii pe forum. :)
     
    Ultima editare: 7 Iul 2014
  19. dgsene

    dgsene 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2011
    Locație:
    buc
    Masina:
    a3,1900,2001
    @packard

    In caietul de service scrie "inlocuire actuator turbo". Piesa respectiva este plina de rugina si nu functioneaza normal. Nu pot sa cred ca asa trebuie sa arate o piesa veche de 3 ani. Eu consider ca nu a fost inlocuita desi pe hartie scrie altceva, iar comparatia cu discurile de frana nu are sens.

    Multumesc
     
  20. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    Am inteles. Multumim frumos pentru opinia personala exprimata si va dorim mult succes in remedierea problemei.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta