1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service la Reprezentanta Audi in Bucuresti - garantii - reparatii diverse

Discuție în 'Service' creată de jacobson, 8 Ian 2008.

  1. cristi11 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 140 2007 s-line
    salut

    sa va zic cum s-a terminat la mine.am sunat la audi germania si i-am intrebat daca este normal ca in romania cei de la porche sa ma oblige sa fac service-ul din 15000 in 15000 mii ca sa nu imi pierd garantia.ei mi-au luat numele ,numarul de telefon,adresa de mail si datele despre masina si au zis ca au sa ma contacteze.nu trece 2 ore si ma suna cei de la porche romania un anume domn cu care am inceput o discutie : mi-au spus ca am sunat la audi germania si ca am ceva nelamuriri .pai eu l-am intrebat de ce sunt obligat sa fac revizia la 15000 mii de km si nu la 30000 cum mi s-a spus inafara.raspunsul a fost ca din cauza conditiilor de la noi si ca ei respecta ceea ce le-au spus cei din germania.eu l-am mai intrebat ca daca merg sa imi fac revizia long life inafara si vin cu masina si circul cu ea in tara si imi pica ceva ce este pe garantie atunci cei de la audi de aici imi recunosc garantia?raspunsul lui a fost ca atata timp cat cei de la audi din germania iti pun stampila de service long life pe cartea de service ei sunt obligati sa iti repare pe garantie chiar daca nu ai facut-o la audi in tara din 15mii in 15mii pt ca garantia o ofera audi germania.el mi-a mai zis ca daca merg sa fac numai revizii long life in afara si circul cu ea in tara o sa scurtez durata de viata a motorului.a mai zis si ceva de genul ca garantia este oferita in conditiile contractuale de aici desi ce am vrut eu sa aud de la el s fost ceea ce am scris mai sus (fac revizia LL inafara si ei sa imi recunoasca garantia aici).
    LA APROXIMATIV 3-4 ORE MA SUNA SI CEI DE LA AUDI GERMANIA SI IMI SPUN CA IN ROMANIA SERVICE-UL NU ESTE LONG LIFE SI CA SE FACE DIN15MII IN 15MII DE KM .DECI COCLUZIA ESTE CA CEI DE ACOLO RECOMANDA SA SE FACA SERVICE-UL AICI LA 15000 DE KM. DECI AM VORBIT CU EI AZI.
     
  2. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    multumim pentru lamuriri....in concluzie neo fa reviziile din 15 in 15 ca traiesti si tu in romania.
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Sincer nici nu vad de ce va agitati sa faceti revizia LL la 30 de mii in Romania.Eu fac revizia la 10 mii si am filtrele negre(aer si polen)cand am ajuns la service.La cat praf avem noi in 30 de mii nu mai ai ulei in motor,ai o zeama abraziva clar.Cand vom avea si noi strazi curate si nu vom mai fi nevoiti sa spalam masinile zi de zi sa fie curate atunci mai speram la service LL.E urat,stiu sa stai toata ziua cu masina in service(la 10 mii cand schimb eu uleiul in 2-3 luni iar ajung in service),dar asta este.Din punctul asta de vedere sunt de acord cu politica PR.Nu sunt de acord cu maniera in care esti tratat,cu furaciunile si cu lipsa de pricepere.Mie mi-au pus BC la 8 mii sa fac revizia(tot intentionat bine inteles)cat a fost masina in garantie.L-am dat eu acum la 10 mii macar sa fie folositor,sa ma anunte la timp.Si service-urile particulare tot cam draq-ul ala sunt.Majoritatea care au plecat de la reprezentante si lucreaza in service-uri particulare,au plecat de acolo cu meseria invatata(furaciuni,lucru de mantuiala,tarife ca la romani).Nu exista un service in orasul asta unde sa te duci,sa spui ce problema ai(sau sa zici domne masina asta nu merge bine)si ei sa se descurce singuri de la cap la coada.Schimbam componente(de multe ori scumpe)pentru ca o luam prin eliminare,ca altfel nu stim.Tester-ul este un ozn pentru ei,in afara de un Auto scan nu stiu altceva.Garantia este iar fix pix de multe ori,pentru ca problemele mari nu apar in perioada de garantie(e data si ea cu cap)ci dupa si atunci incepi sa-ti bati capul(a mea pana la 100 de mii n-a vezut decat motorina,ulei si talpa cat cuprinde si n-a avut nici pe draq pana la 100 mii),dar este bine sa o ai si deasta te chinui si dai zeci de milioane la PB pe revizii.Cu salariul asa este,au un salariu de mizerie,dar sa-i fure pe ei,pe angajatori,nu pe noi ca si clienti.Pana atunci spaga(eu nu dau si nici nu am de gand.Se uita urat pe mine la prima revizie,dat dupa le trece).Prefer sa fiu ars la "nota de plata" decat sa dau spaga(ca ce chestie,sa isi bata joc de mine platiti de 2 ori?).Oricum multumesc ca nu am garantie la masina ca imi blestemam zilele.
     
  4. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    A8-ul este in garantie? Ca daca este si nu se poate schimba motorasul, trebuie sa iti schimbe farul cu totul.
     
  5. TEFF

    TEFF 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S3, 2.0T, 2007
    nu mai este in garantie
     
  6. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    eu sunt multumit de PBV2

    mi-am reparat masina la pbv2
    nu am ce sa le reprosez la partea de vopsitorie... mi-au schimbat bara desi eu nu credeam ca va fi necesar si mi-au reparat si o zgarietura pe usa din spate si putin aripa spate + bandourile care au fost inlocuite;

    o singura problema am avut cu ei, mergeam pe 2 asigurari si mi-au facturat de 2 ori vopsit bara pe cele 2 facturi; n-am observat pe loc ci la 2-3 zile
    Dupa ce am ajuns acasa la cateva zile am primit un mesaj de multumire (pe adresa de mail) ca am fost clientul lor; am facut reply ca totul este oki dar am aceasta problema.
    A doua zi am fost sunat de asistenta managerului sa ma anunte ca pot sa ma duc cu facturile si se va face stornare... ceea ce am facut sambata trecuta;
    m-am prezentat acolo si dupa ce au vazut problema si dupa vreo 2 telefoane mi-au facut stornare la vopsit bara (inlcusiv materialele folosite... pentru ca atunci cand au stornat bara s-a stornat automat si materialele) si am primti inapoi PE LOC toata suma : 670 ron

    Va spun sunt f multumit de lucrare si de modul cum m-au tratat (e adevarat ca masina a stat 3 sapt la ei dar in prima saptamana nu puteau sa comande bara ca cei la care aveam asigurarea - o faceam pe a idiotului care s-a proptit in bara mea - ABC asigurari - nu raspundeau = dadusera reparatie si cei de la Porsche spuneau ca trebuie schimbata... apoi a trebuit cateva zile sa vina , in rest totul a decurs normal).

    deci se poate - nu stiu - o fi criza, o fi audi... eu momentan sunt multumit si prima revizie mi-am facut-o la ei; si inca o chestie - o fi putin mai scumpa manopera decat la un service no-name - dar pretul la bara era mai mic decat ce-mi oferise augsburg; deci e oki
     
  7. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Criza !!!

    Nici nu a venit bine criza ca au si inceput sa apara pareri pro reprezentante.
    Acum sa vezi campanii de imagine pe capul lor, piese date bonus, reparatii nesolicitate, cam tot ce au furat pana acum vor restitui pe timp de criza.
    Dupa ce trece criza, isi revin ei.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  8. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    boresque pai sa ne uram atat sa dureze criza cat mai mult si pe noi sa nu ne afecteze;
    oricum de cand a venit criza chiar simt o schimbare in tot ceea ce inseamna servicii: de la auto pana la servire la restaurant
    si uneori fac si 25 min pana la munca: de obicei faceam minim 50

    deci nu-mi vine sa cred: traiasca criza... :)

    cristimate
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2015
  9. TEFF

    TEFF 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S3, 2.0T, 2007
    ai dreptate cristi, long live the crisis
     
  10. Mihai88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Cabriolet 2004
    Una noua de la Porsche Buc Nord

    Salut,

    Am un A4 cabrio din 2004. Am bagat-o saptamana trecuta in service la PBN pentru repararea unor zgarieturi si inlocuirea barei spate si a unui senzor (masina gasita lovita in parcare). Toate bune si furumoase, iau masina ieri (pe ploaie), devizul putin peste 100 mil (noroc cu Casco).
    Astazi plec de la servici pe soare, incerc sa decapotez masina=>teapa. Acoperisul nu intra complet in locasul special din portbagaj. Se pare ca desteptii au umbat la portbagaj (au revopsit si capacul de la portbagaj) si din prostie nu au verificat reasamblarea unei cuve in care se strange acoperisul. Il sun pe baiatul de la service (un tip care s-a purtat super OK pana acum), imi spune ca ei nu au umblat la cuva respectiva dar sa vin totusi maine sa se uite la ea. Nu imi venea sa cred ce aud.
    Oricum maine ma duc si daca cumva incearca sa o dea pe mine jur ca ma opresc direct in Austria si imi fac expertiza tehnica acolo iar dupa ii dau in judecata.
    Va tin la curent...oricum mi-e greata si sincer ii dau dreptate lui cumnata-miu care a vandut A8-ul si a renuntat la Audi din cauza marlanilor de la PBN.
     
  11. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    sincer ramai socat
    nu iti vine sa crezi sa ajungi sa renunti la masina pentru ca o "adunatura" de necalificati care iti distrug masina:scared2:
     
  12. Mihai88 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Cabriolet 2004
    Revin cu continuarea: am fost dimineta la ei. Bineinteles ca nu recunosc ca ei ar fi stricat-o. Imbecilii au tras de tapiteria din interior a acoperisului, au descusut-o intr-un loc si acum nu se inchide corect. Evident ca au inceput sa sustina ca asa am adus-o, am inceput sa urlu pe acolo, etc.
    Concluzia: merg din nou dupa Paste la ei si in acelasi timp m-am programat in Austria la revizie in luna mai a.i. sa nu mai am de-a face cu aceste mizerii. In tot cazul, o sa cer daca se poate experiza tehnica in Austria ma intorc cu ANPC-ul la ei. O sa scriu si o scrisoare in Germania ca macar sa stie si ei ce necalificati ii reprezinta aici.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cred ca asta e cea mai buna varianta ca sa aducem reprezentantele la nivelul calitativ din UE, ca la preturi vad ca suntem peste ei.
     
  14. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Imi cer scuze dar nu am gasit comasate informatii despre unde s-ar putea face service la Audi in Bucuresti in conditiile in care se cere pastrarea garantiei.
    Voi care ati mai fost prin stanga si prin dreapta, unde v-ati duce sa fiti tratati cum trebuie ( atat voi cat si masina ) sa faceti lucrari pe garantie ?
     
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    din ce am vazut la baietii din bucuresti pentru a fi siguri de o treaba buna prefera sa mearga la nurvil ramnicu valcea
     
  16. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Stiu ca sunt recomandati, am zis de Bucuresti pt ca am mai multe chestii care vreau sa le fac la masina ( pe garantie, de genul un etrier putin blocat, tremurat care inseamna tampon sau injectoare sau.. ma rog ) in afara de cea mai mare revizie , adica aia cu schimbatul de distributie.
    Ideea e ca nu cred ca toate acestea se pot rezolva in aceeasi zi. Si parca n-as sta peste noapte acolo.
     
  17. catalix 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 1.9TDI, 2009
    In primul rand Servus la toata lumea si bine v-am gasit.

    Am luat luna aceasta de la PBN masina din descriere. Am ales sa o cumpar din ro pentru ca am zis sa platesc tva statului roman si sa incurajez si dealerii locali. Proasta idee!

    Am luat masina de la PBN deoarece cativa prieteni mi-au zis sa ma feresc de Midocar (in urma experientelor persoanale) si orice al dealer imi era peste mana ca locatie.

    Am mers si am luat masina. Am cerut sa o iau in ziua in care am si platit-o si mi s-a zis sa vin in cca 4-5h ca sa aiba timp sa o pregateasca. Zis si facut.

    Imediat ce am plecat cu ea din showroom am constatat ca se aude un troncanit puternic pe spate, la ambele roti. Nu m-am mai intors pentru ca nu stiam daca asa e normal sa faca cand e noua si in plus eram in pauza de masa si trebuia sa ma intorc la job.

    Am mers cateva zile cu masina si intrucat zgomotul nu avea de gand sa inceteze am sunat la PBN sa fac o programare sa vad despre ce e vorba. Domnul cu care am vb a fost foarte amabil, ba chiar a zis ca ma programeaza cand vreau eu. A notat "zgomote la trenul de rulare spate" si a zis ca problema nu se rezolva pe loc, tre sa le las masina macar jumate de zi.

    Citind acest topic si altele pe forum am decis sa ma uit personal la masina inainte sa merg in service. Mai ales ca nu ma incanta ideea sa le las masina juma' de zi si nici nu aveam timp sa stau cu ea acolo (de parca mi-ar fi folosit la ceva).

    Am rezolvat problema singur scotand suportii aceia galbeni pentru limitarea cursei amortizoarelor la transportul masinii pe trailer.
    Am atasat pozele ca nu cred ca sunt nici primul nici ultimul care pateste asta si poate mai foloseste cuiva.

    CONCLUZIE si RECOMANDARE: NUcalcati pragul PBN nici macar la CUMPARAREA unei masini, cu atat mai putin la service!

    PS: daca stie cineva o adresa de mail la Audi AG, imi va face o desebita placere sa le trimit dovada profesionalismului de la PBN. Evident ca am si foaia de livrare in care spune ca "masina a fost pregatita de livrare conform standardelor Audi AG". Daca nu, le voi trimite prin posta suportii, poate mai au nevoie de ei, evident, impreuna cu toata povestea.
     
  18. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Citeste primul meu post din thread-ul asta,exact la fel mi-au facut si mie...numai ca mie mi le uitasera pe fata...d-aia am si deschis thread-ul asta,ca sa nu o mai pateasca si altii...tu ai avut noroc ca se auzea tare zgomotul,la mine era insesizabil,se auzea doar la o balansare mai mare a masinii.Eu am mai si mers vreo 7000 de km cu ele...si cand m-am dus la ei au zis ca nu au gasit nimic,nici macar nu s-au uitat. L-am sunat pe un prieten care e consilier la pbv si imediat cum au ridicat cei de acolo masina pe rampa au inceput sa rada si ei de incompetenta celor de la Nord. De cand ma duc la PBV pe centura pot sa spun ca am numai cuvinte de lauda pentru consilierii de acolo.M-au ajutat chiar la revizii spunandu-mi ca nu trebuiesc neaparat schimbate placutele la a 2a revizie si ca pot sa mai merg asa cu ele. Isi fac bine treaba,iar rezervarile in ultima perioada le fac dupa o zi pe alta...Daca nimeriti vreodata la PBV2 incercati la consilierul Antonio Daros,e super ok tipul
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iul 2009
  19. bonsai 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro
    Dezastru Vopsitorie Midocar Vitan

    Salut! Voi incepe cu o trista concluzie : FUGITI CAT PUTETI DE INCAPABILII DE LA MIDOCAR VITAN.
    O sa va explic imediat de ce: am un A6, 3.0 TDI quattro. Tinuta fiind in Bucuresti, masina s-a ales cu diverse injurii, mici zgarieturi, infundaturi...nimic neobisnuit pt felul bucurestenilor de a avea grija si de masinile langa care parcheaza :sos::sos::sos::aggressive:. Am decis sa le rezolv pe CASCO, am dat de un super agent, am facut constatarea si m-am dus cu ea in dinti pt o programare la MIDOCAR VITAN. O programez, o :banghead::banghead::banghead::redface::redface:predau..toate bune si frumoase. Cer o data probabila pt ridicarea ei. Mi se spune ca dureaza o saptamana. OK. Mi se pare rezonabil ( vopsit 3 portiere, indrepta o aripa, vopsit bara fata, schimbat parbriz). Vine sorocul, sun....mi se spune ca s-a stricat cuptorul si masina e pregatita de vopsit, dar nu e gata. Mi se da un alt termen. Trece si ala...si mi se da un al treilea, cand ma si duc sa imi ridic masina.
    Ajung , sunt condus la ea...si il gasesc pe un nene care freca de zor la masina, transpirat si gafaind.
    Arunc o privire....vad un zbenghi mic, mai arunc una, mai vad unul....si asa incepe sa imi creasca temperatura si tensiunea.
    O iau din fata:bara fata vopsita aiurea..urme de scotch pe ea, urme jenante in jurul senzorilor parcare
    - aripa stanga fata: mizerie luata in stratul de vopsea....ca si cum o vopseai in spatele blocului. Inspre portiera, se vedeau zgarieturi GROSOLANE facute de nenea care splase masina cu furtunul ( cred ca furtunul fusese inainte dat prin nisip...asa se vedea).
    -portiera stanga fata: nefinisata
    -portiera stanga spate: asemenea, nefinisata
    -aripa stanga spate: aveam de scos o urma de infundatura : " au uitat baietii"- urma era vizibila...sa fi vrut si nu o puteai rata
    - aripa dreapta fata : linia de deasupra rotii ( tesitura in unghi) era total distrusa.....iar aripa parea vopsita cu pensula
    - aripa dreapta spate, la rezervor se vedea vopseaua prelinsa, asa cum se prelinge de pe vechile calorifere, cand le dadeai cu vopsea........
    portiera dreapta fata cu un nou benghi pe ea si cu urme GROSOLANE de "gazare" ( au dat cu ceva jet peste ea si a ramas o nasoleala pe ea)
    - tapiteria piele din interior era PLINA de praf de vopsitorie
    - FARURILE bixenon erau si alea matuite de la diverse procedee ale maestrilor vopsitori.

    Nu imi mai amintesc pe moment celelalte aspecte.

    IMI VENEA SA LESIN DE DRACI!:banghead::banghead::banghead::redface::redface:MASINA MEA! Comandata dupa pofta inimii , dusa la revizii la VIENA, tocmai pt a scapa de hacuitorii din Romania...nu aveau decat de vopsit niste table, nu cerea creativitate...doar un cuptor si putina grija.


    AAAAAA...mi-am amintit.....CULOAREA.....GRI-ul lor era mai mult BLEU. ......si sunt reprezentanta AUDI.

    ce am facut?primul lucru a fost sa incerc sa nu fac infarct.
    AM REFUZAT SA IAU MASINA. Maine voi suna la asigurator si voi vedea ce e de facut. Si voi face ceea ce trebuie, ca altii sa nu mai pateasca la fel.

    MORALA: FUGITI DE EI SI ALUNGATI SI PE ORICINE ALTCINEVA care pomeneste de ei.
    Niste NENOROCITI, INCAPABILI, NESPALATI, HOTI, NEPROFESIONISTI nici nu mai stiu cum sa le spun pt a va face o idee cat mai reala despre incapabilii aia.

    Pt autenticitate, nr masinii e B 76 HFO
     
  20. adrian.M

    adrian.M 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    -
    Imi pare sincer rau sa aud ce ai patit. Sunt niste GUNOAIE, eu refuz sa cred ca sunt atat de incapabili, efectiv cred ca fac la MISTO toata treaba, marea majoritate a "meseriasilor" romani. Inca o data, imi pare rau, si sper sa reusesti sa rezolvi problema cat mai repede. Totusi nu e de moarte, se poate repara usor , doar ca trebuie "convinsi" baietii sa o refaca. Bafta!
     

Distribuie pagina asta