1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service si Mecanic auto - Vopsitorie - Electrician auto si Diagnoza in Brasov

Discuție în 'Service' creată de Armin, 22 Noi 2008.

  1. Armin

    Armin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi 180 cp
    Salut!Poate cineva sa-mi recomande un mecanic bun in Brasov?
    Sincer in cei de la reprezentanta nu prea am incredere.Am auzit ca pt orice fleac iti schimba tot kit-ul,nu prea vor sa-si bata capul!
     
  2. falcone2002 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi
    Va Salut

    Poate intereseaza pe cineva costurile la revizie Audi A4 B7, masina din semnatura ( prima revizie a masinii pe teritoriul Romaniei ).
    Service: Tess Brasov
    Programare: 11:00
    Am ajuns pe acolo pe la 10:45 si dupa ce am facut contractul de service mi-a fost preluata masina ( cam pe la 11:05 ).
    Revizia a durat cam pana la ora 12:30.

    Manopera:
    Service schimb ulei : 71,4 RON
    Resetat Bord: 28,56 RON
    Verificare preventiva lumini,jocuri: 28,56 RON
    Filtru motorina demontat si montat : 57,12 RON
    Filtru aer demontat si montat: 57,12 RON
    Filtru praf si polen demontat si montat: 28,56 RON

    Piese:
    Materiale mici ( ? ) : 18,99 RON
    Ulei mobil/1L: 54,19 RON ( sa am pentru completat )
    Mobil 50501( 4L) : 184,55 RON
    Filtru Aer: 88,73 RON
    Filtru Polen: 74,17 RON
    Filtru Ulei: 39,57 RON
    Filtru Combustibil:127,06 RON
    Colier ( 2buc) : 7,81 RON

    Total Manopera: 271,32 RON
    Total Piese: 595,06

    Cost total: 866,38 RON cu TVA.

    Lucrat curat si rapid.
    Tot respectul pentru Tess Brasov
     
  3. ionelectron 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Xtr
    Cum sunt cei de la TESS Brasov

    Va salut.

    Daca are cineva experiente cu service-ul dealerului Audi din Brasov il rog sa posteze aici.

    Eu sunt din Buzau dar am vazut ca cei de la Bucuresti (ma refer la PoRo) sunt cam neseriosi si incompetenti (din ce se scrie pe acest forum). In caz ca am probleme sau trebuie sa remediez ceva e bine sa merg la Brasov ?

    Multumesc anticipat
     
  4. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Data viitoare foloseste "cauta"! Nu trebuie sa deschizi alt topic. Poti pune intrebarea si aici!
     
  5. ionelectron 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Xtr
    multumesc.

    doar o singura persoana care a mers la service BV pana acum ?
     
  6. trafalet

    trafalet 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2008
    Locație:
    Targu Neamt,Romania-Roma,Italia
    Masina:
    Audi a4 b5 1800v5 turbo,benzina,an 1999-BMW520i-an1999
    -Am fost eu ieri!!Desi eu sunt din Targu Neamt ,ieri am fost in tranzit prin Brasov si m-a lasat incarcarea la masina.Deoarece am trecut pe langa reprezentanta Audi,cea din Bartolomeu la iesire spre Ghimbav(nu stiu daca o mai fi vreuna)am intrat sa rezolv problema si..............:m-a preluat un tip cu cati pe urechi care dadea din cap si se batiia in ritmul muzicii si cu un aer plictisit ma intreaba ce problema am,zic ca nu imi mai incarca alternatorul si e posibil sa fie de vina releul de incacare sau periile(carbunii).Dar ce masina aveti?zice el ,pei am un Audi 80 -aaaaaaa,pei atunci trebuie sa mai asteptati vreo doua ore pana sa fie liber electricianul.Ok,zic ,dar daca nu se poate macar dati-mi piesa ca o pun eu ,dureaza 3 minunte si se desfac 2 surubele.Pai ce piesa?zice el.Domnul meu ,zic,tocmai v-am spus RELEU DE INCARCARE.Dar ce e ala?ma intreba,moment in care m-am lasat pagubas si am plecat.
    CONCLUZIA:desi toti il strigau pe acolo "domnu injiner",nu avea nici o treaba cu ceea ce ar fi trebuit sa faca,in plus daca masina ta nu depaseste macar un 10000 de euroi valoare ,inseamna ca nu esti interesant pentru ei ,deci te trateaza ca pe un jeg,cel putin asa m-am simtit eu in momentele acelea.Sper sa ma insel si sa fi fost doar o intamplare nefericita ceea ce s-a intamplat.


    Ca idee pana la urma am rezolvat problema prin forte propii si anume am sunat o cunostinta din Brasov si l-am intrebat de un electrician auto,si m-a trimis la un nene prin spatele blocului prin zona garii,care a rezolvat problema in juma de ora cu tot cu drumul la magazinul de piese.Inlocuit releu si curea alternator,cu verificarile de rigoare20 lei manopera si 40lei piese.In plus omul m-a tratat ca pe un client care am venit cu o problema ,cu respect si a facut tot posibilul sa ma ajute.
     
  7. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    ai dreptate in legatura cu cei din spatele blocului,la garaje la gara cum e prin brasov zona cunoscuta.sunt profi oamenii,eu am avut probleme,taicamiu cu demaroarele si alternatoarele de la camionase si omul le-a rezolvat in timp scurt si la super pret.se poate face absolut orice de natura electrica la el(re-bobinari,schimbari,reconditionari etc)deci ii recomand cu caldura pt cei din bv si din inprejurimi,in legatura cu reprezentantele ma abtin:deseori am auzit si eu si alti prieteni ca *nu va putem primi masina*:ermm::haudrauf::haudrauf::haudrauf:dar am banii necesari,am piesele etc schimbatimi distributia,fac rezervare tot ce este necesar....*ne pare rau,o zii buna*.OOOOKKK.:uhm::hi:
     
  8. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Profesionisti? Eu am facut 2 revizii la ei si la resetarea bordului mai au de invatat. Dupa prima revizie le-am spus ca masina nu mai arata km si zilele pana la urmatoarea inspectie atunci cand pun contactul ci doar -------, si se uitau la mine ca prostii. La a doua revizie le-am spus dinainte si .... la fel. La urmatoarea am fost la Subaru (pentru ca iesise din garantie) si pot sa spun ca se pricep mai bine, si costa si mai putin.
    Si daca vreti si o experienta: De cand am cumparat masina din Germania nu am putut rula CD-uri scrise pe calculator (Imi aparea mesajul: CD error - contact service). Cele originale mergeau, celelalte nu. Nici nu mai puteam sa le scot din CD player. Avand garantie am fost la reprezentanta si mi-au spus sa folosesc doar CD-uri originale. Am ajuns acasa si am tradus toata cartea de la CD player. Nu scria nimic de CD-uri scrise pe calculator, mai mult era si o poza cum se introduce un CD in CD-player (CD-ul din poza era inscriptibil). Am mers inapoi la ei si le-am aratat. Au spus ca trebuie sa faca un test la CD-player si sa-l trimita producatorului. Au tinut masina inauntru 45 min. dar nu am vazut pe camere nici o miscare macar pe langa masina, totusi dupa o saptamana aveam CD-player nou, care citeste si CD-urile scrise pe calculator.
     
  9. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    problemele tale se datoreaza utilizatorului, nu reprezentantei
    daca ai citi toate cartea aia ai intelege mai bine ce am vrut sa spun :)
     
  10. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Si care ar fi problemele datorate utilizatorului? Dupa cum am spus mai sus chiar am tradus toata cartea.
     
  11. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    ambele situatii, si cea cu afisatul ---- pentru 100-200km, in locul numarului de km pana la urmatoarea revizie, imediat dupa resetarea indicatorului (asa face toate, probabil aia de la subaru nici nu ti-au resetat BCul din lipsa de "scula") si faza cu cititul defectuos al unor CD-uri "pirat" facute pe PCul personal (ca sfat, incearca discuri Verbatim si scrie-le cu NERO la 4X), atat timp cat functiona perfect cu CD-uri originale

    facand o paralela cred ca te asteptai sa scrie sa nu introduci branza de oaie in CDplayer, sau cuie de 8 sau orice vrei tu
     
    Ultima editare: 27 Apr 2010
  12. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Imi mentin parearea despre ei oricum, si consider ca sunt absolut obiectiv. Cand am cumparat-o masina arata pe bord la pornire cate luni si cate zile mai sunt pana la revizie si numarul de km chiar daca erau 14800.
    Referitor la cd player nu am spus ca citea doar unele cd-uri srise pe calculator. Nu citea niciunul, indiferent de viteza de scriere. Am mai spus ca in pozele din carte arata cum se introduce un cd INSCRIPTIBIL in aparat. Trebuia sa-mi cumpar blancuri si sa mi le scrie la reprezentanta sau la fabrica? Le-am aratat aratat cartea si celor de la reprezentanta si am cerut explicatii. Raspunsul a fost: Sa vedem.......
    Sa vedem..... nu este explicatie. M-au rugat totusi frumos sa astept cateva zile sa vorbeasca cu cei de la fabrica, si acum am altul.
    Asta a fost problema mea. Poate nu m-am exprimat pe intelesul tuturor mai devreme. Se mai intampla!
     
  13. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    da, deci in legatura cu service-ul din zona garii, in spatele magazinului Rapid, de pe B-dul Victoriei, tot respectul. mesteri de nota 10. recomand.
     
  14. cazyro 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4, 1.6 benzina, 1992
    Salutare!
    Sunt din Bv si caut un electrician si un mecanic bun, eventual un service cu preturi rezonabile. Pana acuma mi-am facut la Criters reparatiile, dar nu sunt pe deplin multumit. Am fost la ei cu niste probleme electrice (trapa nu se deschide pe orizontala, schimbat becuri arse in bord, curatat clapeta acceleratie) si mi-a spus electricianul ca la "trapa nu se baga", "becurile din bord nu le poate schimba ca suruburile sunt stranse prea tare si nu poate da bordul jos", deci daca ei la service nu pot face asta, unde naiba sa mai merg? Clapeta de acceleratie a zis ca o face, dar ma costa 2 mil. Mi se pare cam mult. Avand in vedere ca nu m-a rezolvat cu nici-o problema din cele de mai sus, refuz sa mai merg la ei.
    Asadar, daca aveti sugestii unde as putea rezolva problemele de mai sus va rog postati.
     
  15. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Caut Vopsitorie-tinichigerie Brasov/Covasna - cu lucrari efectuate de calitate

    Azi sotia a avut un eveniment, si trebuie sa reparam/vopsim masina (un A4 B7).
    Trebuie schimbat bara fata, aripa stanga, ornamentele de la single-frame (poate si grila completa), duza de spalare a farului, farul stanga. Si capota are ceva urme, dar nu e de schimbat, sper ca se poate si fara revopsire completa.

    Problema mea e ca masina are o culoare mai ciudata, albastru-deschis/gri, si odata am avut nevoie de o vopsire a unei parti mici (plasticul ce acopera duza de spalare) si nu a iesit bine. :( Acum caut un service care sa lucreaza ca lumea. Stiti un service bun in Covasna sau Brasov?

    Inspectorul de daune mi-a spus ca Maxi Paint din Brasov ar face lucrari de calitate. Pretul nu prea conteaza, e facuta pe Casco.
     
  16. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, fac treaba buna cei de la Maxi Paint, am un prieten cu un A3 8p care a fost lovit frontal si l-a reparat acolo. Poti sa mai incerci la LusAuto sau de ce nu la reprezentanta pana la urma acolo ar trebui sa faca cea mai buna treaba si sa iti puna piese originale.
     
  17. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Pana la urma, m-am dus la Maxi Paint, au dat comanda la piese, vom vedea intr-o saptamana, max. doua. La reprezentanta teoretic nu pot sa merg, fiindca exista o clauza in contractul casco, ca masina nu va fi reparata acolo. E vorba numai de unde e reparata, nu despre piese originale. Si aici am comandat piese originale.
    Teoretic ar putea sa merg si la Tess, dar cu ceva intelegeri ca factura sa fie facuta ca de un service independent (asta mi-a spus inspectorul de daune). Oricum bataie mai mare de cap, si de obicei nu am auzit lucruri bune despre reprezentante VW/Audi.
     
  18. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Am luat masina, si sincer sunt impresionat. Arata foarte bine, pana acum n-am gasit nici o problema. Daca va tine vopseaua (nu se va decoji dupa cateva luni cum am vazut la unele masini vopsite), voi fi chiar foarte bucuros. Dar...nu lucreaza ieftin, daca ar trebui sa vopsesc masina din banii mei, ar fi o decizie grea s-o duc acolo.
     
  19. Bewild 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2011
    Locație:
    Sfantu Gheorghe
    Masina:
    Audi A4, 104KW BLB, 2005
    Kritters Brasov - Atentie tepari !!!

    Salutare dragi brasoveni si nu numai.
    Deschid acest thread pentru a va atentiona cu privire la serviciile oferite de Kritters Brasov.
    In cazul meu treaba a stat in felul urmator :
    Datorita motorinei de buna calitate cu 28% apa si o substanta chimica neidentificabila, alimentata la Petrom am reusit sa blochez toate 4 inj. iremediabil.
    Am cautat pe google 4 inj. pentru audiul meu si le-am gasit second la partonul de la Kritters la pretul de 150e/buc. care mi-a oferit discount-ul de a mi le monta gratuit. In schimb mi-a comunicat ca va trebui curatat tot sistemul de limentare contra sumei de max 400 ron.
    Zis si facut, doar ca ulterior mi-a spus ca trebuie sa schimb cablul de alimentare a carui pret e de 450 ron si suruburile de strangere. Am fost de acord cu toate cheltuielile suplimentare, doar ca masina sa fie gata cat mai repede pentru ca imi este indispensabila. Vreau sa va spun ca m-au asigurat ca totul va fi gata in 2 zile si a durat 2 saptamani, in care m-au mintit cu nerusinare, ba ca e gata azi ba ca maine ba ca nu a venit cablul ba ca...etc.
    Dupa 2 saptamani merg sa-mi ridic masina si surpriza !!! Pretul operatiunii de curatare sa transformat in 650 de ron iar cablul cu suruburi in 550. in plus nu figura nicaieri schimbatul inj. pentru care initial iti dadea 3 luni garantie.
    Bun ... platesc ma urc in masina sa plec si cand ii dau o talpa, surprizaa.... nu trage deloc, mai rau ca o Dacia 1100. ajung acasa deschid poarta si cand sa intru masina intra in fibrilatii urat de tot (trepidatii) si se apride martorul cu motorul galben in bord. Opresc rapid motorul, incerc sa o repornesc, si nimic. Chem o platforma si o tractez a doua zi la ei (cost 150 ron). Dupa o scurta verificare superficiala mi se spune ca e dusa pompa de alimentare cu combustibil din rezervor si ca va trebui sa cumpar alta. Bun zic.... cumpar alta dar daca masina nu merge eu nu platesc nimic !!! schimba pompa, (costruri totale 1300 de ron) scot masina in proba, intradevar nu mai tremura dar nu trage deloc!!! Vb cu partonul si ii spun problema, la care el ma sfatuieste sa merg aprox 1000 de km pentru ca probabil inj au stat si le trebuie un mic rodaj dupa care isi vor reveni. Buun... am plecat, intr-o saptam am facut 1000 de km. dar fara nici o inbunatatire. Ma introc la service si le spun ca nu e ok si foarte probabil inj. nu dau debitul necesar si de aceea nu trage. Exclus imi spune patronul si chiar se lauda ca a fost cu masina la tester inclusiv la TESS (dealer Audi & VW... ALTI TEPARI despre care o sa scriu cu alta ocazie) si ca inj merg brici, si daca nu cred, il suna pe tipul de acolo de fata cu mine sa-mi confime. Il suna pe tip, iar acesta pe speaker ii comunica clar ca inj 2 si 3 sunt pe duca. Auzind asta m-am enervat, dupa ce lasasem aprox 5100 de roni la el, si am cerut banii inapoi. Buunn.. ne intelegem ca imi da banii inapoi pe cele 2 inj, si-mi fac eu rost de 2 noi, ceea ce am si facut. Am revenit la el cu 2 inj noi cumparate de la un tip care le aduce din germania. Le monteaza (contracost magarul ), ma duc sa dau o tura si brus masina isi revenise doar ca in plaja de turatii 1800 - 2300, in orice treapta de viteza vibra ingrozitor. Ma intorc inapoi, ii spun patronului, si el imi spune ca nu stie ce are si ca nu stie ce sa-i faca, ca masina merge in parametrii ! Dupa o cearta zdravana cu acesta plec dezamagit si iau la rascolit forumurile dupa o rezolvare. Toate informatiile indicau catre oringurile de la inj. care nu au fost schimbate la nici o operatiune. Reiau legatura cu patronul de la KRITTERS cu propunerea de a schimba oringurile si mi se spune ca o sa coste. In momentul acela l-am intrebat de ce vrea sa ma taxeze iar din moment ce el mi-a vandut injectoarele si nu mi-a spus nimic de oringuri ca erau varza. In fine, m-am decis sa nu mai aplelez la el pentru ca si asa de fiecare data cand au umblat la inj.desteptii lui meseriasi(care dupa ce seful lor mi-a luat 5100 si a doua zi am venit pe platforma au spus de fata cu mine sa iau harbul de acolo ca venise un prieten de al lor) lucrau ca la masina, ca in mina de carbuni, bagau scoteau surubelnita pe acolo, nu tu reglaj la montare ca la carte nu tu nimic.
    Rezolvarea, ca sa inchei, a venit de la colegul nostru CataADC care detine un service profi in Zarnesti. Mi-au schimbat toate oringurile, mi-au facut montajul ca la carte, pretul a fost cel convenit telefonic, iar masina mea IN SFARSIT se comporta in mare fel.
    In concluzie atentie mare cand apelati la serviciile celor de la KRITTERS !!!
     
    Cristi Tudor apreciază asta.
  20. CjCTP 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 1999
    Salut, este binevenita orice atentionare cu privire la calitatea serviciilor oferita de astfel de firme, mai ales ca ma aflu in situatia ta - sunt in cautarea unui service care sa-mi verifice si eventual sa repare injectoarele de la masina. Te rog sa ma ajuti cat mai repede posibil cu datele de contact ale service-lui din Zarnesti, despre care spui ca ai fost foarte multumit. Astept raspunsul tau pe forum sau pe mail cjctpfix@yahoo.com. Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta