1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectia - Caseta - Pompa servo si Lichid servo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nookie, 27 Apr 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  2. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Multumesc Cristi.
    Singurul loc unde nu cautasem :)
    Totusi pana la urma pornim motorul sau nu atunci cand vrem sa scoatem lichidul vechi?
     
  3. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    3 - patineaza cureaua pe fulia de la pompa si nu baga presiune iar cand accelelrezi, atunci "prinde" cureaua si ai servo"

    OK, cum pot gasii cureaua acea si cat de greu este? Un video m-ar ajuta, eu am cautat si nu am gasit. La service mi-au spus ca este pompa dar nici nu sau uitat la ulei sau la curea, in fine.
     
  4. ElSPa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    RS6
    Am un RS6 2004 4.2 biturbo.

    Nu am gasit altul sa fac o comparatie, dar cred ca am servodirectia foarte grea, comparativ cu un A6 normal, inteleg ca e o masina sport dar e destul de incomoda in oras si la parcari.
    Tind sa cred ca nu e asa de fabrica si ca exista o problema la mine undeva.

    Am schimbat pompa, lichidul, cureaua, intinzatorul, etc. Nici o modificare notabila.

    Din ce m-am docmentat exista un releu care comanda servotronicul, la un A6 normal este 628 dar nu gasesc nici o trimitere catre ce releu are RS6 (are o caseta scurta, deci releul este unul diferit din ce am citit).

    Are cineva vreo idee ?
     
  5. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Am inteles ca ar fi un surub pe caseta de directie din care se regleaza taria dar nu stiu unde se afla si cum se face reglajul. Poate ne ajuta un coleg care a mai facut asta. Si la mine servodirectia e mai greoaie fata de alte masini la care invarti volanul pe loc cu degetul.
     
  6. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Si la mine este directia greoaie, nu imi pierde lichid, nu am probleme tehnice.
    Acum vreo doi ani am schimbat uleiul si sa simtit o ameliorare, dar nu extraordinara. Tind sa cred ca asa ar trebui sa functioneze.
    Acum daca stam sa comparam cu ultimele generatii de audi, o sa observam clar o inbunatatire a servodirectiei.
    In ce a ce priveste reparatia trebuie avut mare grija pe cine pui sa repare pentru ca sunt necesare cunostinte si aptitudini ceva mai speciale.
    Este totusi o instalatie hidraulica.
     
  7. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Si eu am avut o problema la caseta de directie, imi batea dar nu imi pierdea ulei, am dus-o la reconditionat, are deja 1 an si 3 luni si merge perfect fara batai sau pierderi de ulei
     
  8. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Poti sa spui unde ai reconditionat caseta si la ce pret?
    Ma intereseaza sa o reconditionez si eu pe a mea fiindca a inceput sa piarda ulei.
    Mersi
     
  9. driv3r

    driv3r 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Locație:
    Negresti Oas (Satu Mare)
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, BFC, 2003
    Mecanicul meu a dus-o undeva la iesirea din Satu Mare, nu mai stiu exact denumirea, costul total a fost de 1900RON asta incluzand reconditionarea casetei, reconditionarea celor doua brate inferioare curbate, uleiul servo si manopera.
    Mi-au acordat si un an garantie, pana acuma nu am avut nici un fel de probleme
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @dhan67 Ia legatura cu Traian, respectiv Trami. Demontat, reconditionat, montat, ulei servo, manopera, mi-a cerut la A6 C6 1100 Ron, la C5 parca 800 sau 900 Ron. Garantie 12 luni.
    Daca te descurci tu cu demontat/montat, o trimiti prin curier si iesi mai ieftin.
     
    Ultima editare: 20 Mar 2015
  11. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Audi66,o am demontata.Am pus alta,dar ma intereseaza sa o reconditionez pe a mea pentru ca este cea originala a masinii.
    Deci numai reconditionat,fara nimic altceva la cit poate ajunge pretul?
    Si daca poti sa imi dai si o adresa si un nr.de telefon de un service specializat si de incredere ar fi nemaipomenit.
    Iti multumesc pentru raspuns
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe colegul Trami mentionat de Audi66 il gasesti si in aria de prestari servicii de la noi de pe forum in plus ai link direct in mesajul mentionat anterior. Sun-l direct si il intrebi tot ce te intereseaza. Bafta.
     
  13. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Multumesc
    Nu mi-am dad seama ca Trami es un link.
    O sa ma pun in legatura cu colegul
     
  14. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Salutare dragi colegi!
    Am si eu o problema la care nu reusesc sa ii dau de cap.In noaptea de revelion mi s-a ingrosat uleiul de la servo,s-a facut ca un gel si huruia pompa de servo ca o locomotiva. Pe 3 ianuarie am mers la service si mi a schimbat uleiul,tin sa precizez ca avea rosu,si eu am bagat original G004,asta dupa ce mi-a curatat instalatia.De aici a inceput calvarul meu. A mers perfect vreo luna jumate dupa care a inceput iar sa huruie pompa din ce in ce mai tare. Luna trecuta,la sfaturile mecanicului,am schimbat pompa de servo si uleiul din nou. A mers cam vreo 3 saptamani si apoi a inceput iar sa huruie pompa si acum mergea si foarte greu volanul,si uleiul in vas fff murdar. Ieri am demontat toata fata masinii sa verific tot traseul si am constatat urmatoarele:
    -role,curea,intinzator---ok
    -serpentina de racire din fata---ok
    -pompa de servo baga
    -vasul de ulei foarte murdar si sita murdara si sarita din locas(am curatat vasul si sita)
    -caseta de directie nu curge nu are joc.
    Am curatat sistemul de servo cu vreo 3 litri de ulei pana a iesit iar multa negreala groasa. Inainte de a monta bagam ulei curat si jos ajungea la fel.
    Am montat totul la loc,am aerisit si a disparut din huruiala dar merge fff greu volanul la ralanti,in mers se comporta normal.
    Daca aveti vreo idee,vreun sfat v-as fi foarte recunoscator.
    Va multumesc anticipat si imi cer scuze pentru postarea lunga cu care sper sa nu va plictisesc.
    O zi buna va doresc!!!
     
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Daca pompa hidraulica este inlocuita recent, problema se afla in caseta.
    Nu este regula generala ca, daca caseta de directie nu curge sau nu are joc functioneaza corect.
    Succes
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am avut o discutie foarte lunga cu domnul Traian (Trami Targoviste) cu un singur raspuns la final, casetele de directie hidraulice nu bat, nu troncane.
     
  17. jurcaionut 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2012
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a6 2000
    ma poate ajuta cineva cu schema electrica de la servotronic pentru un a6 2.5tdi ake din 2003?
    va multumesc
     
  18. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Problema ciudata servodirectie

    Buna ziua! Povestea mea sta cam asa. Era o zi frumoasa de toamna cand ma deplasam pe ruta Buzau-Focsani. Am oprit in localitatea Posta Calnau pentru a cumpara carnati de Plescoi de pe marginea drumului de la o casuta pentru un prieten. Toate bune si frumoase dupa ce am pornit din nou la drum ajung pe la o viteza in jur de 110km/h si observ ca parca incepea sa fie instabila masina (gen balansa ca o barca :)) ) . Am redus din viteza pe la vreo 80-90 la ora pentru a nu omori vreo persoana nevinovata si am realizat ca volanul nu se mai intarea deloc la viteza. Era la fel de flescait si la 10km/h si la 120km/h fiind destul de greu in a-l tine drept. Ce poate fi ? Servodirectia merge foarte usor si pe loc si la viteze foarte mari desi nu e normal.
     
  19. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ai verificat nivelul de ulei de la servodirectie?
     
  20. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Uleiul de la servodirectie l-am verificat si nu am probleme. E in cantitate ca si pana acum. Daca nu aveam ulei in servo mai mergea servodirectia usor?
     

Distribuie pagina asta