1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectia - Caseta - Pompa servo si Lichid servo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nookie, 27 Apr 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai servotronic, 1N3?
     
  2. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Am servotronic 1N3 . Sunt ceva probleme cu acest tip? :)
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2015
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu am auzit sa fie probleme/slabiciuni cunoscute cu acest sistem.
    Trebuie sa verifici circuitul electric, solenoidul, tot ce tine de servotronic. Undeva nu mai transmite sau nu primeste semnal sa stie ca te deplasezi cu viteza mare si sa actioneze in consecinta. Ai schema mai jos, poti incepe verificarile.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2015
  4. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Posibil cumva sa fie dus unul din senzorii ABS ? Astia nu au legatura cu citirea si transmiterea vitezei?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca e defect vreun senzor abs sau nu functioneaza corect, trebuie sa ai aprins martorul in IC.
    Nu stiu exact daca la modelul tau semnalul e luat de la senzorii abs sau de pe cutie. Cred totusi ca e varianta 2.
     
  6. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Mersi mult de informatie. Am dat azi o tura sa iau un colet de la fan courier si se pare ca si-a revenit. Nu stiu cum e posibil. De la ce o fi fost nu stiu dar daca mai patesc acelasi lucru o sa iau in considerare indicatiile primite de mai sus. Luni seara se intamplase chestia asta. I-am dat si cu 150 km/h sa testez si se intareste volanul. Sa aiba legatura si cu unghiul de fuga? Mi-am pus acum 3 saptamani jante si cauciucuri de iarna 195/65/15 si nu am fost sa calibrez rotile sau sa fac unghiul de fuga. Nu stiu daca e obligatoriu sa faci astea dupa ce schimbi jantele cu anvelopele.
     
    Ultima editare: 18 Noi 2015
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu trebuie facut unghiul de fuga in urma schimbarii jantelor sau anvelopelor.
    Daca prin calibrare roti te referi la echilibrare, da, aceasta operatiune trebuie facuta.
     
  8. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Sa inteleg ca faptul ca nu am echilibrat rotile a dus la posibilitatea de aparitie a acestei defectiuni daca o pot numi asa care s-a remediat singura? Ciudat ca si-a revenit de la sine. O sa merg sa vad ce rezolv cu echilibrarea rotilor. Mentionez totusi ca atunci cand am schimbat jantele cu anvelope cu tot am bagat presiunea cam 3.5 atmosfere .
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, tocmai am specificat asta in postul anterior.
    Presiunea in roti e prea mare.
     
  10. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Asta cu presiunea e cam ciudat pentru ca i-am bagat 3.5 si totusi nu mi se pareau destul de umflate. Poate pentru ca sunt obisnuit cu anvelopele de vara care sunt runflat au talon de 50 si sunt mult mai tari.
     
  11. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Presiunea normala in roti e de 2.5
    Cel putin asta mi-au recomandat de la atelierul unde mi-au echilibrat si reglat geometria rotilor aici in Spania.Si e o firma renumita nu nenea cu atelier din coltul strazii
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Presiunea in roti se face in functie de dimensini si e scris pe usa de la rezervor, sau pe stalpul de la sofer.
    Pentru 195/ 65 R15 parca se recomanda 2.0 fata spate
    Va recomand sa o cresteti cu 0,1 sau 0,2, chiar daca masina e mai rigida, pentru a evita aparitia galmelor
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ne oprim aici cu discutia despre anvelope si presiuni roti. Multumesc.
     
  14. marian.claudiu

    marian.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A6 C5;1,9 TDI;2002 awx
    Salutari.poate cineva sa-mi dea vreun site de unde pot cumpara o caseta de directie noua ? toate care l-e stiu imi cer caseta veche la schimb ,deci este clar ca sunt reconditionate si nu sunt noi.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista de vanzare nicaieri in lumea asta casete de directie noi. Nici macar la reprezentanta. Caseta noua nu se gaseste decat pe masina noua. Toate, dar absolut toate, sunt reconditionate. Ca nu vrei sa o dai la schimb pe a ta asta se poate. Se gasesc si casete de directie fara piesa la schimb dar pretul este mult mai mare daca nu dai piesa/caseta la schimb. Nu ai cautat tu suficient si atent pe net. Bafta.
     
  16. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Care este turul si returul la rezervorul de ulei sevo. Am vazut ca sant doua furtune unul mai gros, iar celalalt este mai subtire.
     
  17. marian.claudiu

    marian.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A6 C5;1,9 TDI;2002 awx
    Multumesc pentru raspuns.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @maharu3 Turul e subtire, returul gros.
     
  19. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Salut. De cateva saptamani aud un uruit la servo, nu face tot timpul, la cateva zile, din cate am observat cand iau viraj stanga. S-a dus pompa de servo sau trebuie schimbat uleiul ? Poate sa fie si altceva, in afara de pompa si ulei ?
    Uleiul il pot schimba si singur sau trebuie sa ma duc la service ?
    Mentionez ca uleiul este la nivel.
    Multumesc.
     
  20. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Pentru început verifica nivelul (borcanasul de pe partea stanga a motorului). Daca e mai vechi de 2 ani îl poți schimba.
    Din cate îmi aduc aminte pentru schimb:
    1. Scoti furtunasul de la baza borcanului si il bagi intr-un recipient pentru a nu murdari totul pe acolo.
    2. Pornesti motorul și invarti volanul pana iese tot uleiul.
    3. Pui furtunasul la locul lui și pui noul ulei.
    4. Invarti volanul stanga dreapta de vreo 10 ori apoi mai completezi cu ulei pana la nivel.

    Acum vreo 2 ani eu asa an procedat și a fost ok. Nu știu dacă asta e procedura recomandata pentru schimbul uleiului de servo.
     

Distribuie pagina asta