1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectia - Caseta - Pompa servo si Lichid servo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nookie, 27 Apr 2010.

  1. tagavrila 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 1998
    Multumesc
     
  2. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Buna seara, îmi poate spune cineva cum se numește acea spira din fata radiatorului de clima (cea pe care e montat și senzorul de temperatura) are rolul de a răci uleiul servo ...sau un cod sa pot sa o comand. Mersi !
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi codul in functie de motor, ca nu ai zis ce ai...
     
    aetohnadgob apreciază asta.
  4. aetohnadgob

    aetohnadgob 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 2001
    Scuze, motor AJM .
    Mulțumesc !
     
  5. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Salut, vreau sa reconditionez pompa de servo dar nu gasesc kit de reparatie. A apelat careva la un asemenea kit?
     
  6. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Salut. Stie cineva daca pompa servo de la 2.5tdi se potriveste la un 2.4 benzina? Este aceeasi pompa?
     
  7. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut,
    De o saptamana a inceput sa imi faca un zgomot ciudat cand iau viraj pe loc si cand iau de volan la viteza mica 10-20km/h . Zgomot face, dar la volan nu merge mai greu sau intrerupt , virajul se face foarte usor de la inceput pana la capat .Acest zgomot , scartait, apare cand sunt aproape de maxim stanga sau maxim dreapta . Am citit subiectul aici si am zis sa iau lucrurile calm si treptat. Am cumparat ulei original g002 verde . Am scos dupa procedura citita pe forum 750-800ml era cam negricios insa lam trecut printr-o carpa nu avea span. Am inlocuit uleiul si am aerisit. Dupa operatiune nici o imbunatatire, ba un pic mai rau pot spune. Am mers la mecanicul meu cu masina si omul a constatat ca atunci cand iei maxim de volan fulia pompei patineaza; asa era , s-a urcat el la volan a luat de volan si se vedea ca fulia patina ,mergea intrerupt .Mi-a zis ca trebuie sa schimb fulia, am mers la piese auto si am comandat originala 180 ron, vine in 9 zile din Germania, aftermarket nu iau piese din motor sau accesoriile acestuia. Dar eu ma gandesc ca aceasta patinare a fuliei poate sa vina si din rulmentii care au joc la pompa de servo. Cureaua apasa tare pe fulie iar daca un rulment are joc ingradeste si de acolo zgomotul. Se pot inlocui acesti rulmenti ? Ce serie au? Are cineva o schema explodata a pompei de servo?
    PS. mecanicul a verificat cureaua de accesorii si intanzatorul ei si a zis ca sunt ok ambele.
     
  8. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    Revin cu un update legat de problema de la servo pe care eu am expus-o mai sus.
    Am comandat fulia de la pompa de servo cu talonul in mana, binenteles OM. A venit dupa 2 saptamani si m-am apucat eu sa o schimb, numai ca dupa ce am demontat fulia veche,(care apropo era praf tocita ca vai de ea) am avut parte de o surpriza: asta noua era mai mare cu 9mm in diametru. am montat-o chiar si asa , am chinuit intinzatorul pana a intrat cureaua, dar atingea . Tipul curelei pk1435, m-am documentat un pic si am cumparat pk 1450 (de peugeut). Am montat noua fulie plus cureaua mai lunga si a disparut orice fel de zgomot,scartait , vireaza usor din stanga pana in dreapta. Fulia noua fiind mai mare cu 9mm in diametru se roteste mai putin decat cea originala, eu la volan nu simt diferenta, acum ce sa fac ? O las asa sau caut in continuare sa iau originala? La ce riscuri as putea sa ma expun? Pe fulia veche nu se mai vedea codul original, ma gandesc ca daca mai dau comanda de una vine tot aiurea, iar din dezmembrari nu iau.
     
  9. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    Am un prieten cu un Audi A6 C5 2,5 tdi, care tot completeaza cu lichid verde dar acum parca curge prea mult.
    A schimbat vreo 4 pompe de servo...

    Acum ar dori sa schimbe furtunul (sau furtunele?) dar nu gasim piesa pe niciunde...
    Aici zice ca e pt motor de 2,7 https://www.pieseauto.ro/conducte-s...istem-de-directie-audi-a6-4b2-2076654553.html

    Ceva idei? La autokarma nu apare nici un furtun. VINul daca ajuta: WAUZZZ4B04N017917

    De curs nu se vede curs, la caseta nu sint urme de curgeri, dar pare ca pe la furtune transpira. Se pot reface in vreun fel colierele alea care strang furtunurile sa prinda mai bine ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Se schimba cu unele din astea mai speciale atasate in poze. Cine a lucrat la masina trebuia sa stie asta. Acele coliere originale montate pe conduca si furtunurile pentru servo sunt o problema si trebuie montate cele mentionate de mine bineinteles pentru dimensiunea corecta. Se gasesc la magazine specializate.

    Colier cu surub 19-21 mm.jpg
     
  11. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    Am citit in alta arie in topicul dedicat servodirectiei cum ca se pot reconditiona furtunurile pentru servo. Cum se reconditioneaza un furtun ? schimbarea supapei din el pare putin probabil de realizat. De preferat ar fi inlocuirea cu unul nou dar nu prea se gasesc pe nici unde.

    Cristi interesant, au marginile indoite in sus ca sa nu taie in furtun. Fa pomana pana la capat, de unde se pot cumpara ?
    Acum am venit de la mecanic si omul nu stia de asa ceva, te asigur ca nu toti cunosc nici 10% din ce stim noi pe forum.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vai de capul meu, de fapt al lui :) Ce fel de mecanic este ala ? Colierele alea metalice speciale eu le am de peste 15 ani asa ca nu mai stiu la vremea aia de unde le-am cumparat. Se gasesc la multe magazine. Cauta pe net pe baza de imagine.

    Se gaseste la orice reprezentanta sau la orice magazin de piese auto pe baza de comanda dar vezi ca "este pazit" :)
     
  13. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    Nefiind masina mea, trebuie sa vin cu o corectura, se pare ca totusi mecanicul a spus ca nu curge pe la imbinarile furtunelor (tur si retur) cu pompa de servo sau cu caseta de directie, ci la imbinarea dintre partea de metal a furtunului si partea de cauciuc a aceluiasi furtun.

    Acolo nu sunt coliere. El recomanda inlocuirea ambelor furtune, dar spune ca ar dura 5-6 ore inlocuirea pentru ca necesita desfacerea multor piese.

    Dupa cum am zis, nu gasesc nici furtunele de cumparat.

    E asa de dificil de inlocuit cele 2 furtunuri ? Am mai vazut colegi care au inlocuit cel putin unul, ce-i drept pe A4
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Corect, acolo sunt niste sertizari de forta care trebuie sa reziste la presiuni. Acele sertizari se pot reface la firme care se ocupa cu sisteme hidraulice (Hansa Flex, Proflex). Problema e ca acel furtun are in el niste supape si de asta il face asa de special si scump.
     
  15. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    Multumesc Cristi. Ce recomanzi ca solutie?
    Pt refacut la firme care fac furtune, ar insemna demontare, refacut la ei, montare... pare prea complicat si de durata ca timp masina pe dreapta.

    Avem colegi care au trecut prin asta si pot povesti experienta?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tot pe la imbinarea aceea pierdeam si eu lichid. M-am uitat in ETKA, am gasit ultima revizie a codului pentru furtunul respectiv si l-am cumparat SH de pe eBay cu 20€. De peste 1 an si jumatate numai sunt probleme.
     
    Eltorro apreciază asta.
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Cauta firma Proflex, au coliere de genul celor din poza.
     
  18. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    Masina ta e mai noua. Pentru C5 crezi ca ma poti ajuta cu un cod ? Am postat VINul la postul 129, scris mai sus
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta e furtunul care te intereseaza ?
     
  20. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    @nucugheri codul motor corespunde (BDG) deci eu zic ca ala este furtunul

    Am cautat dupa cod 4b1422893 nici un rezultat din romania... de pe ebay din strainatate nu am mai comandat in ro niciodata...
     
    Ultima editare: 6 Ian 2019

Distribuie pagina asta