1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectia si/sau Caseta de directie la A3 8P - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Dr.Silviu, 5 Mai 2008.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    nimeni?
     
  2. george-d 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, BKD, 2006
    De curiozitate, ce steering boost ai la servodirecție?

    VAG-COM > SELECT > 44 - Steering Assist (Drivetrain) > Adaptation - 10 > Channel 001
     
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am cautat acolo. Este 5 din cate imi aduc aminte. Sau fix latura unde am cel mai mult assist.
    Acolo m-am uitat prima oara, crezand ca poate a schimbat cineva, dar nu :(.
     
  4. george-d 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, BKD, 2006
    Eu tot 5 am avut inițial. Am testat 3 și 4 întrucât îmi place un pic mai dură direcția, am rămas la 4.
    Bănuiesc că alte semne (pocnete/joc) din casetă nu ai, că ai fi descris asta în post-ul inițial.
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Mie nu prea imi place sa fie dura directia. Ma simt ca intr-o Dacie.
    Imi placea foarte mult cand invarteam lejereanu de volan, insa acum nu imi place deloc.
    Initial am crezut ca poate nu am presiune in roti, dar dupa o vizita la autozone, chiar aveam prea multa.

    Caseta de directie nu joaca, nu troncane, nu scoate sunete, nu erori in bord, nu erori pe vag, din cauza asta tind sa cred ca nu este de la ea.
    In schimb, sunetul de aici inca se mai aude.


    La 2 service-uri am fost, si mi-au spus ambii ca sunetul este de la Rulmentii flansei amortizorului.
    Din lipsa de fonduri, poate si putin dezinteres, inca n-am apucat sa fac schimbul.
    Poate asta sa fie legatura si defectul? Au rulmentii respectivi vreo treaba la invartitul volanului?

    Nu e sunet de scartait. E ca un tic tic tic de la ceas care se accentueaza proportional cu viteza rotirii.
    La volan exista vaselina pe undeva? se poate unge? :)
     
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Acelasi sunet il am si eu ..... Daca misc stanga dreapta brusc si fara cursa lunga ci mica, se aude un mic clancanit.
    Mi s-a spus ca este caseta de directie.

    Dar ambii mecanici au spus jocul este extrem de mic. Deci cel mai probabil intra in categoria normalului de pe primele pagini.
     
    Ultima editare: 5 Aug 2016
  7. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    @Fallen Ai scapat de sunet? Ceva asemanator am avut si eu. Dupa ce am schimbat amortizoarele si flansele a disparut sunetul.
     
    Fallen apreciază asta.
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Imi cer scuze ca n-am mai postat aici. Am postat in threadul masinii mele cum ca am scapat de sunet dupa ce am schimbat flansele intradevar.
    Deci in caz ca mai are cineva zgomot asemanator: tic-tac, deobicei sunt flansele de la amortizoare.
     
  9. aiciandrei

    aiciandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Piteşti
    Masina:
    A3 8p coupe, 1.6, 2003
    Salutare tuturor, de cand am luat masina ma rog sa nu postez pe aici prin topic dar se pare ca nu s.a implinit.
    Asadar:
    Se ia o bucata Audi pe care majoritatea il stiti din semnatura (2004, 1.6 BGU) care dupa ce l-am tratat frumos si i-am schimbat capetele de planetara s.a decis ca nu mai am nevoie de servo si mi l.a taiat. In urma diagnozei 000573 Steering Torque Sensor de pe caseta , verdict inlocuirea ei.
    Aici se naste intrebarea mea: a mai schimbat cineva caseta pe A3 2004 cu o caseta cu alt cod ?(adica nu una identica cu cea deja pe masina cu acelasi cod ci una cu un cod diferit) si s.a potrivit perfect (cu calibrare pe vcds bineinteles) . Daca e cineva pe fir rapid ar fi perfect, azi maine as vrea sa o comand.
     
  10. Smiley000

    Smiley000 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2009
    Locație:
    Strasbourg, Fr
    Masina:
    A3, 2.0 tdi, 140 HP, DSG, 2010
    Salutare tuturor!
    Vin si eu cu o problema la care sper sa primesc niste sfaturi: Am un A3 8P din 2010, motor 2.0 tdi si de vreo 3 luni servodirectia scoate niste zgomote metalice (ca si cum un arc s-ar destinde) cand iau viraje stranse, in special pe loc. Volanul merge usor, niciun martor aprins in bord, doar zgomot foarte enervant (nu e scartait clasic cum e cureaua de la servodirectie ci mai degraba un zgomot metalic de arc care se destinde). Acum de vreo 3 zile zgomotul s-a agravat si parca a inceput sa si scartaie si pe undeva prin bord. Oare bratul metalic de la servodirectie necesita ungere? Stie cineva daca accesul se face usor? As vrea sa incerc asta inainte de a merge la service.
     
  11. Smiley000

    Smiley000 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2009
    Locație:
    Strasbourg, Fr
    Masina:
    A3, 2.0 tdi, 140 HP, DSG, 2010
    Am rezolvat intre timp. Era arcul stanga fata rupt. Am schimbat arcul, rulmentul de sarcina impreuna cu suportul de arc pentru puntea din fata. Am postat raspunsul pentru a putea fi util altora.
     
    spyd3r89 și mirceacml apreciază asta.
  12. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    @Fallen Ai dat de cap duritatii directiei ? Zilele trecute am demontat cadrul motor impreuna cu cele 2 piese de aluminiu care leaga suportul bucsei spre spate de cadrul motor si am schimbat arcurile Eibach cu arcurile originale. Nu stiu exact care a fost cauza dar acum iarasi pot misca volanul cu un deget.
     
  13. Gheorghiu Andrei

    Gheorghiu Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8P 2005 -2.0 TDI (BKD) 140 CP
    Salut prieteni, de ceva vreme am o problema cu servodirectia Am fost la câteva service-uri și se pare ca băieții de acolo nu reușesc sa depisteze problema, bani dați degeaba la testere,nu se găsește nicio defecțiune. Îmi apare în bord martorul rosu volan și nu servo nu mai merge deloc,ma puteți ajuta sa îmi spuneți varianta voastră? Ar putea fi dusa caseta?... Tot găsesc pe net diferite chestii legate de senzor unghi bracaj nu am nicio idee ce este,ma puteți ajuta sa îmi spuneți? Mulțumesc mult!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face obligatoriu diagnoza. In al doilea rand nu mai scrie mesaje aiurea prin topicuri care nu au nici o legatura cu problema care o ai si pe unde crezi tu de cuviinta. Acum am mutat unde trebuia sa citesti. Citeste integral acest topic.
     
  15. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Salut! Ma poate ajuta si pe mine careva cu o schema electrica pentru directia asistata electric la un A3 8P 1.9 TDI din 2004? Am urmatoarea eroare:

    Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb
    Part No SW: 1K0 907 530 B HW: 1K0 907 951
    Component: Gateway H08 0090
    Revision: 08 Serial number: 24001039021CD6
    Coding: 7D0F0BC0070100
    Shop #: WSC 06435 000 00000
    VCID: 264310139112D62ECEF-8073

    1 Fault Found:
    01309 - Power Steering Control Module (J500)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 13
    Reset counter: 63
    Mileage: 241805 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.12.16
    Time: 01:00:55

    Aceasta are momente cand apare si dispare si tind sa cred ca pe undeva, ceva nu face contact cum trebuie si vreau sa verific continuitatea firelor, dar nu stiu de unde pleaca firele catre modulul de pe caseta de directie.
     
  16. Overlord 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2012
    Locație:
    bucuresti sector 1
    Masina:
    a4 1,6 2000
    Subiect sensibil! Eu am schimbat o complet, aveam martor rosu aprins si directia mergea greu cu blocaje! 1950 lei cu geometrie si montaj incluse la un service de casete directie, distribuitor Bosch! (Nu stiu daca am voie sa spun dar spun ca si mie mi ar fi prins bine sa stiu Tureal casete directie).
    Am schimbat si capetele de bara daca tot mi au facut geometria gratuit (adica inclusa) Caseta veche au oprit o la schimb, cica se trimite la Bosch! Oricum a fost mai bine decat ce gasiaem la dezmembrari care nu ti dau factura pe caseta caci n au voie sa vanda casete caci tine de siguranta circulatiei
     
  17. Gabitza 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8p , motor 1,6
    Salutare tuturor,

    Am avut eroarea: 01309 modul comandă asistență direcție j500-004 lipsă semnal nu comunică

    De la această eroare au început belele, servodirectia nu mai functiona deloc, martor volanul roșu aprins în bord, bipaia de 3 ori la pornire. Nu am mai circulat cu mașina de astă primăvară, iar acum am zis ca trebuie să o fac.
    Am desfăcut bordul, verificat fire sigurante, mufe, schimbat calculator coloană direcție două bucăți am schimbat și nimic, verificat sigurante compartiment motor, verificat cablaje mufe până la casetă, am înnebunit nu mai știam ce să fac.
    Azi în sfârșit am rezolvat problema: am schimbat caseta direcție cu alta second hand, după o muncă titanică cu destule cheltuieli.
    Am refăcut, unghiul de fugă apoi setări de bază pentru senzorul unghi virare G 85 iar acum functioneaza servodirectia cu un deget. Sper să fie de ajutor celor care au asemenea probleme.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai daca modulul J500 este pe caseta de directie, tu ce ai cautat sa schimbi modulul de pe coloana ?

    Daca apelai la cineva competent care stie sa interpreteze o eroare, iti zicea din start ca J500 trebuie reconditionat/inlocuit sau pusa alta caseta cu totul, alegerea fiecaruia.
     

Distribuie pagina asta