1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - Caseta Directie la A6 C6 - zgomote - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bogdan.garleanu, 18 Dec 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai deranjat, cel putin nu pe mine dar am vazut ca ai postat pe topicul lui Traian, ce reconditioneaza casete. Eu doar ti-am zis raspunsul primit de el dupa ce am ajuns la el si a dat o tura cu masina.
    Eu chiar am insistat sa reconditioneze caseta chiar daca e buna sa scap de o grija, dar m-a refuzat.
    Asadar am schimbat bieletele de directie + capetele de bara si troncaneala a disparut. A mai ramas un mic zgomot insuportabil pe denivelari sau piatra cubica dar acela vine de la jocul de pe acul coloanei.
    Rezolvare ? Schimbi coloana/axul sau demontezi, identifici problema si incerci o rezolvare prin diverse metode.
     
  2. bogfor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi S-tronic 2016
    Am inteles, merci frumos audi66 pentru ajutor. Atunci o sa incerc si chestia asta, chiar daca sunt ok bieletele si capetele de bara ( cel putin dupa spusele mecanicilor ) oricum e mai putin costisitor decat sa reconditionez si caseta si zgomotul sa persiste. Merci mult de sfaturi !
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea e, sa reconditionezi caseta este undeva la 1000 ron + eventual drum sau manopera pentru demontat/montat + curier.
    Sa schimbi bieletele + capetele de bara = 600 ron piesele + 100 ron manopera. Atat m-au costat pe mine piesele pe Lemforder.
    In ambele cazuri trebuie sa faci unghiul de directie, deci plus 100 ron. Cand reconditionezi caseta obligatoriu schimbi si lichidul cu unul OE, 40ron/l.
    Decizia iti apartine in totalitate, eu ti-am zis patania mea, nu este obligatoriu sa fie si la tine aceeasi problema. Asadar nu te lasa influentat, procedeaza dupa cum doresti.
     
  4. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    la mine am gasit rezolvarea, am schimbat cauciucurile pentru ca eram cam uzate si acum nu mai am nici o vibratie in volan.
     
  5. silvyu

    silvyu 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Avant, 2.0TDI, cod CAHA, 170CP, manual.
    Vin cu o intrebare, cand virez volanul ( nu la maxim) se aude pompa ca si cum ar fi la maxim si nu tot timpul... Stiti de ce? Ulei am la servo...
     
  6. georgewgr 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6
    silvyu problema asmenanatoare am avut si eu mai ales cand sunt temperaturi scazute sub zero grade. Am completat cu ulei de servo si problema a disparut.
     
  7. auditm 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2007 2 L TDI BRE
    Salutare baieti.Si La multi Ani!
    Am o intrebare.Care e culoarea uleiului de servo originala?Rosie sau Verde?
    Am verificat la mine si e nivelul sub fundul sitei.Am tras cu o seringa si are o culoare rosiatica-spre maro. Am coandat ulei pe original,dar as vrea sa stiu daca sa il completez sau sa il schimb cu totul...?
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Culoarea uleiului trebuie sa fie verde. Incearca sa-l schimbi cu totul.
     
    auditm apreciază asta.
  9. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Nu stiu daca a mai patit cineva chestia asta, capacul de la borcanul de servo mi s-a blocat, nu pot sa-l desfac. Am incercat sa-l demontez putin din locas, ca sa-l apuc mai bine cu mana, dar nu reusesc deloc sa-l desfac. Vre-o solutie? Multumesc.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incalzeste capacul ala putin cu o suflanta cu aer cald sau foen si foloseste un mops cu deschidere mare pentru instalatii sanitare.
    Pe urma cureti bine capacul pe filetul interior si cureti bine filetul exterior al borcanului/vasului de servo.
    Te sfatuiesc sa faci asta in loc incalzit nu acum la cate grade sunt afara sau sa astepti temperaturi cu plus in termometru daca nu ai garaj.
     
  11. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    Daca ajuta pe cineva. Capacul de la servo este format din doua parti. Am reusit sa dau jos prima parte, si ramane partea galbena cu locasuri stanga dreapta. Am folosit un spitz cu deschidere mai mare incat sa-l fixez exact intre ele, si a functionat. Cu mopsul nu am reusit, pentru ca aluneca, nu exista nici o striatie ceva pe capac.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se scoate capacul capacului cum ar veni, partea gri superioara. Dupa aia se desface numai-decat cu un patent deschis la maxim in interiorul capacului.
     
  13. Tudor Robe 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi,A6,2011
    Bună seara,legat de acele batai care se aud la denivelari usoare,eu am schimbat tot ce se putea schimba,brate,amortizor,flansa,bielete directie,antiruliu,buscse bara stabilizatoare si tot se aude un zgomot,repet doar la denivelarile mici,la gropi mari deloc.
    Ce imi recomandati???Sa reconditionez caseta de directie ca nu mai stiu ce sa fac.
    Problema e ca am un drum destul de lung in afara tarii cu 5 persoane in masina si mie teama sa plec,se poate întâmpla ceva?
    Mulțumesc
     
  14. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Salutare grup! Ma mira ca aud chestile astea despre Trami - pe forumul ClubOpel a doua masina pe care o am este Opel, are o reputatie foarte buna, este chiar saritor, acum nu stiu o avea vreun complex vis a vis de Audi, eu stiu?
    In alta ordine de idei - am verificato astati nivelul lichidului de servo - si este la semne, dar ma gandesc si eu asemeni audi66 ca acest ulei are cativa ani buni de utilizare si ma bate gandul sa il schimb. Pe busonul de ulei scrie clar ONLY MINERAL HIDRAULIC FLUID G 002 000 - am bagat coltul unui servetel de hartie - lichidul nu este nici verde nici rosu. Mai degraba este maron - galbui. Culoare clara de ulei mineral. Pe specificatile bidonului de ulei servo din magazin scrie ca acesta este verde si este sintetic. Specificatia celui original si marcata pe capacul rezervorului de ulei este G 00 2000 iar cel pe care il gasim in magazin este G 00 4000 M2
    Nu stiu daca este indicat sa amestec cele doua tipuri de ulei - mineral cu sintetic deoarce este o alta compozitie la mineral si cu totul alata la sintetic.
    Aici nu intra in discutie faptul ca golesc instalatia si elimin tot uleiul mineral - trecand pe ulei sintetic - ci faptul ca in compozitie exista acele hidrocarburi aromatice care sunt diferite, conferind astfel si proprietati diferite de la un ulei la altul. Grad de lubrifiere, rezistenta la presiune, longevitate, etc. Pentru documentare gasiti pe net de citit- rabdare sa aveti!
    Intrebarea este unde gasesc ulei hidraulic mineral cu specificatia G 002 000 ?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu stiu de ce incercati voi sa descoperiti / inventati apa calda. Uleiul pentru tipul tau de servo este G 00 4000 M2. Restul sunt povesti si alte legende. Punct.
     
    mariano apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @mariano Nu se mai foloseste/fabrica ulei G 002 000, cum ti-a spus si Cristi, pui uilei verde G 004 000 M2.
     
    mariano apreciază asta.
  17. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Am inteles. Este adevarat - m-am pus pe citit si am gasit intr-adervar recomandarea celor de la Audi privind inlocuirea si chiar mixarea celor doua uleiuri CHF 7,1 mineral oil cu non mineral CHF11S - cel verde.
    Acum intrebarea mea cred ca a venit justificat pentru o masina de segment premium cand incepi sa te familiarizezi cu ea....uitandu-te ba la una . ba la alta si descoperind lucruri gen:
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca iti instalezi Etka, programul de piese originale pentru grupul VAG vei vedea ca intrebarile de acest gen se vor diminua semnificativ ;)
     
    mariano apreciază asta.
  19. tarleaa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 2.0, 2009, CAGB, multitronic, 136CP
    Salut,
    Am si eu o problema cu pompa servo a masinii din semnatura. Mai exact nu mai merge deloc, directia este moarta de tot, deabia mai pot invarti de volan.
    Din cate am citit am servotronic (1N3 - scrie pe stickerul din cartea service) cu un cod de pompa 4F0145156C.
    Am fost la 2 service-uri pentru inlocuirea pompei servo si ambele mi-au zis ca singura varianta de pompa care o gasesc este cea originala, care costa nici mai mult nici mai putin de 2800 RON.
    Asa ca am inceput sa caut o pompa cu condul meu, la dezmembrari, dar fara succes.

    Intrebarea este: stie cineva alta pompa compatibila cu cea mentionata mai sus?
    Eventual de pe un alt model de Audi cu acelasi cod de motor (CAGB) sau de pe un A6 2.7 / 3.0 ? Sunt compatibile intre ele?

    Pe unde am sunat am gasit pompa cu cod 4F0145156J (nu 4F0145156C cum imi trebuie mie) sau ceva varianta de pe A4 CAGB (cod 8K.... ).

    Ceva sugestii imi puteti da?

    Multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa cumperi doar pompa ta originala. Cumpara una noua. Cand se strica trebuie sa si platim reparatiile indiferent cat costa. Bafta
     

Distribuie pagina asta