1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de BRT, 13 Dec 2008.

  1. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    Daca am suspensie S-line pe masina, este normal sa mi se invarta volanul putin mai greu? sau este vre-o problema din pompa, caseta?Precizez ca nu are joc sau alte probleme, atata tot ca se invarte putin ma greu.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu suspensia influenteaza volanul, ci marimea jantelor.
     
  3. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    sunt pe 16 jantele..si cauciucuri 205/55/16...ajuta cu ceva daca ii schimb lichidul oare?sau ce ar putea sa fie?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ar fi trebuit sa mearga usor. Daca nu l-ai schimbat niciodata nu ar fi rau sa ii schimbi lichidul, sigur il gasesti negru.
     
  5. Albescu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7 2006 s-line cod motor BLB
    multumesc pentur ajutor! Ai idee...poate sa fie alta problema?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uleiul sau pompa nu face presiune cat trebuie.
     
  7. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Spune-mi te rog, se poate ca metoda de schimbare a uleiului adoptată de mecanic, să strice pompa de servo?
    MEtoda lui:
    1. scos lichidul din borcan, desfăcut retur la intrare în borcan și prelungit cu un alt furtun intr-un bidon de 2l.
    2. ridicat masina pe elevator
    3. miscat stanga - dreapta de volan pana a scos tot uleiul din casetă
    4. pus retur la loc
    5. lasat masina de pe elevator la 20 cm deasupra solului
    6. completat cu ulei și mișcat din nou stanga - dreapta pana nu a mai scazut nivelul in borcan.

    A fost in aceeasi zi cand a schimbat si bratele...bielete directie...etc. Si el tot punea presiune că unde am verificat direcția nu era ok.
    La geometrie am fost de față de fiecare dată. Am rapoartele emise.....sunt în parametri, Mă gândesc că la geometrie e totul mecanic....nu are de ce 20 - 30 minute să meargă bine și după să facă figuri....

    E în regulă cum a făcut mecanicul respectiv? Motorul a fost oprit.
    Mulțumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In stilul asta nu stiu daca a scos tot uleiul.
    Eu fac in stilul urmator (e nevoie de 2 persoane) :
    -scos tot uleiul din vas
    -scos returul si bagat intr-un recipient
    -umplu vasul cu ulei nou si pornesc motorul invartind usor de volan in timp ce a 2-a persoana toarna ulei in permanenta in vas (ATENTIE sa nu scapi pompa fara ulei) si este atent la culoarea lichidului ce iese de pe retur in recipient, cand curge lichid nou (verde curat) opresc motorul, pun returul la loc, completez in vas la nivel si pornesc motorul facand 5-6 curse spre stanga si la fel spre dreapta.
    P.S Nu uitati sa puneti dop/cep la stutul returului de pe vas.

    In legatura cu geometria, exact, ori o nimereste ori nu. Nu exista sa mearga ok 30 min dupa care sa o ia razna.
     
  9. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Ai idee cum se verifica o pompa de servo? Unde este amplasată?
    Vreun coleg din Iași care vede postarea și mă poate ajuta cu o recomandare la un service serios?
     
  10. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    Salut,
    Am si eu o problema cu un sunet ciudat metalic. Tin sa mentionez ca acel zgomot a aparut dupa ce am schimbat distributia si tot ce insemna accesorii. Dupa am schimbat rola de la alternator cu rulmentii de la alternator si cureaua de accesorii.
    Nu se aude daca demontez cureaua, nu mai face, plus ca nu mai face cand iau un pic de volan dupa, incepe iar. Atasez un filmulet:



    La inceput se aude zgomotul si la sfarsit de aude motorul normal. Poate a patit cineva la fel si i-a dat de cap. Multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am mai spus sa procedezi asa dar vad ca nu intelegi:

    Ca sa vedeti de unde face zgomot galagie faceti proba asa:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie pentru ca sa izolezi / elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.


    Daca si dupa ce demontezi cureaua si s-a facut tot ce este mentionat anterior, tot se mai aude, treaba se complica si mergi la mecanic sa te apuci de demontat motorul (distributie si altele) si facute alte verficari.

    Din spatele tastaturii nu remediezi problema.
     
    Liviu Marian apreciază asta.
  12. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    Am facut ce ai spus mai sus. Chiar am desfacut alternatorul de 2 ori am schimbat rolele de 2 ori. Nu a mai facut timp de 4 zile si azi ca au fost 13 grade de dimineata a inceput iar. Zgomotul vin de la alternator zona aia. Mai am de schimbat pompa servo. Piesele de la distributie si curele, rolele, fulia sunt originale.
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Uleiul de la servo l-ai schimbat?daca da,cum?ai pus original sau AM?
    P.s daca zici ca zgomotul vine de la alternator,de ce sa schimbi pompa de servo?
     
  14. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    Ulei schimbat original, distributie, curele, anexe accesorii/auxiliare, fulii si dupa toate astea, a inceput zgomotul
    Toti spun ca fiind noua cureaua forteaza mai mult. Acum sa vedem. Am fost azi la teste iar si cei de acolo spun ca este vorba de furtunul de presiune de la servo. Costa vreo 870 lei si pe langa vreo 4.000 bagati pana acum asta e. Daca tot face schimb pompa servo. Am comandat furtunul astept luni sa vina sa il monteze si vedem. Voi reveni cu vesti.
     
    Cezymar apreciază asta.
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Iti "huruie" cand virezi pe loc(stanga-dreapta)? Sau suiera la sfarsit de cursa?
    P.s sunt banii tai dar am impresia ca ii arunci prea usor..870 pentru un furtun pe care il puteai lua lejer de la dezmembrări cu 50euro?Într-adevăr are o supapa in el dar totusi e un furtun.
    P.s2 cum ai schimbat uleiul de la servo?l-ai tras din bidon si ai pus pe cel nou sau ai "suspendat" masina,scos furtun retur,virat maxim stanga dreapta,spalat bidon,pus ulei nou?
     
  16. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    Uleiul a fost scos pe la o supapa dar nu ca la carte cu spalat 2 litri luat stanga-dreapta, dupa, pus altul nou. Eu nu am avut bataia respectiva pana sa schimb fulii, curele, etc. De 3 ani la bracare maxima scartaia rau am crezut ca este fulia de la servo si am omis sa o schimb. Acum ca tot i-am facut distributia si schimbat accesorii / auxiliare am schimbat fulia de la servo, frey (fulia) alternator, etc. Nu mai scartaie asa tare la maxim de volan. Nu ma deranja chestia asta dar acum problema e bataia aia metalica. Pana si alternatorul l-am dus de 2 ori sa il desfaca sa schimbe rulmentii. Montat rulmenti SKF cum erau in alternator si tot se aude. 4 zile nu am mai avut probleme dar dupa a inceput iar zgomotul si nu face mereu doar cand ii vine. Cand stau pe loc si cand merg, cand iau de volan se aude tare, cand incet, cand deloc. Acum sa vedem. Luni vine si schimb furtunul respectiv care are o insertie spiralata in el si dupa pompa. Oricum, m-a omorat. :)
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Bidonasul ala are o sita inauntru care trebuie curatata.
    Corecteaza-ma daca gresesc: scos ulei vechi pe la o supapa(cu motor oprit),pus ulei nou,virat la maxim,scos ulei,pus altu si virat!asa ai procedat?daca da,e apa de ploaie. Tot uleiul de pe racitor a ramas acolo. Daca ai golit uleiul virand pe loc(cu rotile jos) e foarte probabil sa iti fi distrus pompa si de acolo sa vina zgomotul:rola si curea noua forteaza mai tare.
     
    serkan0409 apreciază asta.
  18. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    A scos returul, motor oprit, conducta in jos maxim stanga-dreapta de volan. A pornit motorul a dat stanga dreapta de volan maxim, a pus returul inapoi, a umplut rezervorul a dat stanga-dreapta cu motor oprit si dupa a dat drumul la motor si a completat. Astfel a fost mereu ulei in pompa. Si da, asta spun si ei ca forteaza cureaua, ea fiind noua
     
  19. solidus snake

    solidus snake 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi a4 b6 131 cp AVF 2004
    Daca a pornit motorul si avirat stanga dreapta in timp ce furtunul era scos arunci este posibil ca pompa sa fi prins aer si acest lucru sa o strice. Verifica daca la relanti in bidonasul de servo iti fierbe sau bolboroseste fara sa iei viraj. Apoi i-a usor viraj si vezi cum este in bidonas!
     
    serkan0409 apreciază asta.
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cum spuneam:apa de ploaie. Nu au făcut nimic....tot uleiul naspa de pe teava de racire(care poate contine si pilitura) s-a amestecat cu cel nou!in plus ti-a stricat si pompa. Verifica culoarea uleiului im bidon:trebuie sa fie verde clar si miroase uleiul din bidon,dacă "pute a mortaciune" e degeaba. Schimba uleiul cum ti-am descris mai sus,pune ulei OEM cu capac verde si vezi dupa aceea daca se mai aude. Poate ai noroc si a scapat pompa.
     
    serkan0409 apreciază asta.

Distribuie pagina asta