1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de BRT, 13 Dec 2008.

  1. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    O sa fac ce mi-ai spus luni. Acum masina este la ei in service. Preventiv am dat comanda si de pompa noua marca TRW. Luni o sa montez furtunul nou. Dupa, daca mai face asa pun si pompa si lichid nou. Sper sa nu fie si pompa. La viraj usor nu imi facea nici un zgomot nici acum doar cand luam maxim, scartaia.
    De cand cu schimbul de curele si fulii a inceput sa faca si da dupa am observat ca face la fel, scartaie. Au schimbat frey / rola alternator si lichid ca sa nu mai scartaie la maxim de volan si scartaia mai incet si dupa a inceput sa bata ca in filmulet. Deci posibil sa fie pompa. O sa vad si va spun luni. Va multumesc si va doresc weekend placut.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Sfatu meu este sa nu pui pompa TRW pe masina pentru ca este o mizerie.Am mers cu asa ceva si nu isi face treaba : nu controleaza corect presiunea.De 3 ani merg cu o pompa Oe Sh fara probleme.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  3. serkan0409

    serkan0409 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4, 1896cmc, 2007 cod motor brb bke B7
    Multumesc pentru sfat, problema este ca nu pot identifica zgomotul. De 5 zile nu a mai facut , pana ieri cand a facut urat timp de 2 minute, dupa care din nou nimic. O las pana o sa faca acel zgomot constant si ma duc la audi , poate ii dau ei de cap. Va tin la curent.
     
  4. cpi

    cpi 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2009
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    A4 , 1.9 TDI , 2008 , brb
    Buna ziua,
    Am achizitionat un A4 B7 motor 1 9 tdi an 2007 in 2015 iar de curand am observat ca-mi pierde uleiul de servo, la inceput mai putin iar acum din ce in ce mai mult.
    Prima simptoma a fost cand viram stanga pe loc sau in mers se auzea un harait enervant, am verificat uleiul care era sub nivel, am completat iar acum vad ca-mi pierde din ce in ce mai mult. Am verficiat furtunul si l-am strans cu cate doua coliere sa nu se mai miste de pe pozitie. Ma puteti ajuta ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si cu ce sa te ajutam noi daca deja stii pe unde pierde ?
     
  6. cpi

    cpi 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2009
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    A4 , 1.9 TDI , 2008 , brb
    Pai nu stiu asta e problema, niste pareri cu ce ar putea fi, de la ce..
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai verifica furtunele vasului, pompei si pe caseta de directie. Noi de unde sa stim pe unde iti pierde tie lichid ?
     
  8. brebenash 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2.0 TDI BLB,2005
    Salut baieti,
    Am si eu o problema la un audi a4 b7 BLB. La un moment dat in mers a inceput sa se auda un vuiet cand plecam de pe loc accentuandu-se in viraje. Am verificat imediat uleiul la servo care bineinteles era sub minim. Am scos cu seringa tot uleiul din vas si am observat ca sita din vas era sarita din locasul ei. Am pus sita la loc si am completat cu ulei de origine vw cu norma G004. Toate bune si frumoase dar dupa circa 20 de km a reaparut vuietul si sita a sarit iar din locasul ei. Ce parere aveti ? pompa e pe moarte ?

    P.S.:

    Dupa oprirea motorului uleiul arata in felul urmator...

    20170204_124317.jpg
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Lasa pompa in pace ! Schimba vasul de lichid servo. In dezmembrari e 50 lei unul original. Garantat se rezolva problema !
     
  10. brebenash 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4,2.0 TDI BLB,2005
    Multumesc pt raspuns si mai ales pentru promptitudine! :respekt::respekt:
     
  11. Mihalache 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 ,2.0tdi, 2007 cod motor BPW
    A reconditionat cineva caseta de directie la MHS in Aparatorii Patriei , sunt ok ? Merci
     
  12. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Sunt buni cei de la MHS ! Recomand !
     
    Mihalache apreciază asta.
  13. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Salutare. As vrea sa fac reglajul de directie la al meu B7 si are servotronic. Reglajul se face la fel ca la o caseta normala sau e diferit? Trebuie reprogramata sau ceva de genul?
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu difera cu nimic, nu trebuie reprogramat nimic.
     
  15. StefanDaniel

    StefanDaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Tdi BPW 2005
    Salut.
    La masina mea A4 B7 cu servotronic adica 1N3 pornesc motorul, plec de pe loc, directie foarte usoara si precisa. La viteza mai mare de 80-90 kmph, am observat directia putin mai greoaie, doar ca, la un moment dat, ajung sa intru in oras si directia ramane la fel de greoaie, astfel incat la viraj in intersectie ajung sa trag ca nebunul cu ambele maini de volan. Opresc motorul, il pornesc iar merge usor pe loc apoi chiar si cu degetul mic. Dupa care merg 3-4 semafoare, la viteza mica, iar se intareste. Opresc, repornesc motorul, isi revine. Apoi mai face figura a doua zi sau dupa 3 zile. Am fost la service, am schimbat lichidul de servo, cu cel original, noua norma 004 parca, flacon gri original, cu capac verde. Lichidul ce il aveam in instalatie a fost maro era to culoarea cafelei maro inchis. Nici o schimbare dupa aceasta operatiune.

    Am mai observat ca, acolo in partea stanga a bordului, dupa tabloul cu sigurante, e o cutiuta neagra pe care scrie servotronic. Este vreun releu, cumva ?
     
  16. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Probabil releul de servotronic este defect. Deconecteaza releul si vei avea servo normal, cum au majoritatea b7-urilor mai greoi tot timpul. Mergi cu ea si vezi daca mai ramai complet fara servo . Daca nu, atunci releul poate fi problema.
     
  17. StefanDaniel

    StefanDaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Tdi BPW 2005
    Daca schimb direct releul, ca e mai simplu? Sa incerc asa? Sau sa incerc sa il repar..ai idee, este lipit-capsulat? Poate e vreun contact imperfect prin el pe undeva...
     
  18. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu umbla in releu. Daca ai posibilitatea fa proba cu altul.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @StefanDaniel Daca ai releul vechi cu litera D la sfarsit, schimba-l ca mai face figuri. Pune ultima revizie cu litera F.
    D-ul il gasesti in toate dezmembrarile, F-ul este cam rar si nou costa in jur de 700 ron.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Erori ceva?? Nu am sa inteleg niciodata de ce se schimba piese inainte de o diagnoza:(!!
     

Distribuie pagina asta