1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B7 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de BRT, 13 Dec 2008.

  1. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    @vladliviu85
    Eu sunt sigur ca e noua, și asta e unul dintre multele anunțuri. Dacă te uiți jos pe foto, scrie ca este noua. Crede-mă ca cele second sunt pe la 50-60 euro iar aici nu îți vinde nimeni în magazin piesa reconditionata ca fiind noua.
    Poate in Romania :) nu se mai gasesc. Ca sa nu ne mai certam, cauta piese pe ebay.de
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @blue19 nu te mai contrazice aiurea si inutil. Ale sunt AM noi sau reconditionate. Este asa cum spune @vladliviu85: nu se mai fabrica pompe si casete originale pentru servodirectie pentru A4 B6 si B7. Ce ai atasat tu in ultimele 2 fisiere este o pompa si o caseta de directie AM nu cele originale care sunt marca ZF si ce scrie mai jos in poza de mai sus este echivalenta cu codul pe original. Nu mai scrie mesaje care nici tu macar nu le intelegi sau te faci ca nu le intelegi. Te rog sa nu mai confunzi si sa induci in eroare. Multumesc.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  3. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Stii vorba aia? A da cu batu in c***t? Dupa germana mea de google translate: herstellereinschränkung inseamna restrictiile producatorului = se monteaza caseta asta doar unde a fost marca ZF OE. Iar hersteller inseamna producator. Caseta ce ne-o fluturi tu pe aici e o porcarie marca TRISCAN.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exact Lucian. Am fost mai diplomat eu. :)
     
    vladliviu85 și Lucian96 apreciază asta.
  5. Drl

    Drl 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 b7 1.9 BRB 116cp 2007
    Salut. Imi merge servodirectia destul de greu cu jante 17 si mai bine cu 16. Cand virez uneori scartie/fluiera. Ma gandesc sa i schimb lichidul hidraulic de la directie cu unul original. Intrebare: Exista fitru hidraulic directie la A4 B7? Daca da,unde este pozitionat? N am vazut pe nimeni sa vb despre asta.
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Salut. Nu exista din fabrica filtru anti - span. NU monta mizerie din aia de filtru, am avut si eu pe masina si curgea intr-o veselie ulei din el, iar cand se umple de impuritati exista si riscul sa se sparga ! Daca ai span in ulei inseamna ca pompa e pe duca. E normal sa mearga mai greu directia cu jante pe 17. Daca vrei ca volanul sa se invarta foarte usor cu orice marime de jante monteaza-ti caseta cu servotronic !
     
    remix și Drl apreciază asta.
  7. Drl

    Drl 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 b7 1.9 BRB 116cp 2007
    Salut. Cine ma lamureste si pe mine. Care dintre ele este returul? Eu am presupus ca este cel subtire pt ca are si sita in vas in dreptul lui. Dar m a bagat in ceata ca cel gros merge din vas in pompa si m am gandit ca pompa trage direct din vas. Vreau sa ma asigur inainte sa fac vreo prostie. Urmeaza sa schimb lichidul.
     
  8. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cel subtire este returul. Corect, pe cel gros trage pompa. Nu te apuca sa schimbi uleiul singur daca nu stii ce faci si nu ai mai facut operatia pana acum.
     
  9. Drl

    Drl 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 b7 1.9 BRB 116cp 2007
    Multumesc. N-am mai facut dar vreau sa fac in felul urmator dupa cate metode am vazut pe aici: scot lichidul din vas cu o pompa electrica, scot returul, ii pun dop, bag furtunul intr-o sticla de plastic, pun lichid, pun pe cineva sa porneasca motorul si sa vireze stanga-dreapta. Cand iese lichid verde in sticla ma opresc. Scot dopul si bag returul. Completez pana la nivel. Am omis ceva ?
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  10. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu e nevoie sa vireze cineva cat timp torni lichid. Doar sa pornesti motorul si sa completezi continuu pana iese lichid curat. NU lasa pompa sa lucreze nici macar 1 secunda fara ulei. Ca idee asta e procedura dar ai grija.
     
  11. Drl

    Drl 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4 b7 1.9 BRB 116cp 2007
    Multumesc frumos. Maine il schimb si revin.
     
  12. SoNNy26 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    A4 B7 2.0 16V BLB 2005
    Salutare,
    am si eu o problema : am schimbat caseta de directie normala cu una servotronic (luata de o masina cu motor 3.0); la pornirea motorului volanul merge usor, daca parcurg o distanta si vreau sa fac o parcare se intareste de parca nu as avea servo (trag de volan de ma ia cu transpirati); in parcare daca turez motorul la 2500 rot si invart de volan merge foarte usor, cu cat scad turatiile se intareste si volanul. Cineva mi-a spus sa schimb pompa ca nu baga presiune cat trebuie sau e obosita (pompa a ramas originala de pe 2.0 cea de 120 bar) . E de la pompa? A mai intampinat cineva problema acesta? Pompa servo de pe motor de 3.0 cea de 131 bar se potriveste pe 2.0? mai precizez ca releul este litera 8e0 907 307 D

    Merci de ajutor !
     
  13. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Problema e ca nu iti face pompa suficienta presiune ! Ai montat si releul de servotronic pt ca sa functioneze totul in parametrii ?
     
  14. SoNNy26 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    A4 B7 2.0 16V BLB 2005
    da da, e montat, in mers dupa circa 25km/h se intareste volanul deci functioneaza releul. Problema e la parcari, cand e motorul la relanti !
     
  15. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Atunci e de vina pompa. Cand uleiul se incinge si se subtiaza, pompa nu mai poate face presiunea necesara la relanti. Ce ulei ai pus ? Sper ca verde !!!
    Din cate stiu nu merge pompa de pe 3.0 tdi pe 2.0 tdi.
     
  16. SoNNy26 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    A4 B7 2.0 16V BLB 2005
    Da da, ulei verde am pus, OEM G 004 000 M2.
    Dar cum spui tu, cand se incinge uleiul incepe sa faca figuri. Imi voi achizitiona o pompa de 3.0 second sa vad daca o pot monta si daca dispare acesta simptoma.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cate stiu, la B7 singura diferenta fizica intre pompa de 1.9/2.0 si 2.7/3.0 este orientarea stutului din poza.

    upload_2018-7-13_14-15-8.png
     
  18. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Caseta cu servotronic se regleaza de la un surub de pe corpul ei pt presiunea facuta de pompa de pe motoarele de 2 litrii, sau pt presiunea de la motoarele mai mari.
    Gasesti procedura descrisa in topicul diy de pe forum despre montarea casetei servotronic pe platforma B6/B7.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. Adriian91

    Adriian91 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 b7 Avant 2.0Tdi, BRD 2007
    Salutare! Am un Audi a4 b7 iar de astăzi a apărut un sunet ciudat la bracarea roților stanga/dreapta; sunetul este de fapt un vâjâit/fluierat și se manifestă DOAR cand e in viteză; cel mai bine se aude la plecarea de pe loc cu rotile bracate sau chiar cu masina pe loc, în viteză si cu frâna de mana trasa (jumatate de cursa de volan stanga/dreapta). Mentionez ca masina nu se aude la virajul roților cand e la relanti (am verificat uleiul servo, nu sunt scurgeri, volanul se învârte usor). Orice sfat e bine venit!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si nu ai verificat role/fulii/curea/intinzator ?
    Daca totul este ok, inlocuiesti pompa de servo-directie.
     

Distribuie pagina asta