1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Vibratia pe loc la cei cu servotronic si masini din 2008/2009 vine de la o conducta de servodirectie care a fost revizuita ulterior, daca ai 2.0 tdi iti trebuie 8R1422893R, iar daca ai benzinar iti trebuie 8K1422893DP.
    Pentru vibratiile la viteza, s-au revizuit brate inferioare spate (alea curbe cu bucsa mare), au primit bucsa de 75mm in loc de 65mm. Probabil ca tu ai de 65mm avand anul fabricatiei. La fel si la conducta de servo, la anul tau s-a pus varianta cu probleme.
     
    greabjon, lowlife și dukku apreciază asta.
  2. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Am inteles, brațele alea din spate nu le-am verificat. O sa trec pe la service dupa ca ma intorc din concediu si verific. Iti multumesc pt sfaturi. Te țin la curent cu ce rezolv.
     
  3. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Salut KUL. Te rog daca ma poti ajuta sa identific brațele alea de pe spate ca am ridicat masina pe elevator dar nu-mi dau seama. Poate imi poti trimite un cod de original sau ceva care sa ma ajute. Multumesc anticipat.
     
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Bratele sunt la puntea fata, ele se numesc brate inferioare spate pentru ca sunt in partea de jos, spre spatele masinii. Cum ridici masina le vei vedea, sunt curbate. Codurile lor pentru bucsa de 75mm sunt 8K0407693R si 8K0407694R, respectiv bucsile de 75mm au codul 8K0407183D. Baga pe google codurile de brate si vei vedea poze cu ele.
     
  5. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Scuze pt insistenta. Nu am fost atent prima data cand ai scris. Înțelesesem ca la puntea spate... Acum o sa le schimb pe astea sa vad daca scap de problema. Multumesc pt ajutor.
     
  6. nutzu_tim

    nutzu_tim 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Q5, 2013, 2.0tdi, CGLC
    Salutare din nou. Nu am reusit sa scap de vibratiile in volan din pacate. Am comandat prima data bucsele dupa codul de mai sus, au venit de 75 dar nu s-au putut monta pe brate deoarece nu intrau in locul celor de 65. Am facut retur la ele si am comandat bratele dupa codurile care mi le-a dat colegul KUL si au venit brate tot cu bucse de 65... le-am schimbat crezand ca cele originale sunt duse dar nu am facut decat sa cobor intervalul de viteza la care apare vibratia...acum incepe de la 90-100. Mai aveti ceva idei?
     
  7. dni76

    dni76 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI 2013,177 cp
    andyzaharia am si eu o problema la directie-cum am vazut si la alti colegi,in sensul ca merge volanul cu acele noduri,doar cateodata,dar este destul de neplacut.Am vazut din poze ca e vorba de acea cruce-este greu de schimbat?Poti detalia putin?Eventual codul de la acea piesa?Mentionez ca am un audi a4 din 2013,177 cp,facelift cu directie servotronic.Multumesc
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    dni76 daca ai facelift atunci ai caseta electrica. Uite aici un post cu toate detaliile, e in rusa dar il bagi in google translate si cred ca te descurci, are poze indeajuns incat sa intelegi tot procesul https://www.drive2.ru/l/3825806/ Te sfatui sa cauti axul la dezmembrari poate iesi mai ieftin si mai sigur. Eu personal am schimbat axul dupa jumate de an, chiar daca lucrarea fusese facuta sa zic eu ... ok :)

    Crucea aia nu are cod deoarece nu se vinde separat, se vinde doar cardanul/axul intreg. Ea se mai monteaza si la alte marci japoneze asa ca e destul de usor de gasit.
     
  9. dni76

    dni76 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI 2013,177 cp
    Ok,multumesc pt raspuns,se vede clar ce trebuie facut;ma gandesc sa incerc sa le gresez bine in prima faza,avand in vedere ca face foarte rar,iar daca nu tine figura abia apoi sa schimb axul cu totul.....ce parere ai?
     
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Desigur ca poti incerca, dar mai devreme sau mai tarziu oricum o sa ai probleme daca e afectata de rugina.
     
  11. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Eu nu am schimbat crucea, doar am desfacut si curatat foarte bine, plus pus vaselina. Crucea nu avea rugina deloc, de aceea nu am schimbat-o.
     
  12. dni76

    dni76 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI 2013,177 cp
    ok,incerc si eu asa in prima faza,multumesc pt.raspunsuri
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se gaseste si separat, trebuie doar sa stii dimensiunile, dar dupa poza din link-ul pus de tine cred ca este 16x40.
    Da o cautare pe Google dupa "universal joint cross".
     
    lowlife apreciază asta.
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Dap, se gaseste, eu doar am zis ca nu se gaseste aparte vanduta sub siglele VAG. Trebuie sa recunosc ca nu m-am exprimat corect :)
     
  15. dni76

    dni76 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI 2013,177 cp
    Am efectuat azi operatia de gresare a crucii de pe cardan si a fost un succes!!!Acum functioneaza directia lin,fara nici un nod,foarte usor.Deci,de acolo a fost baiul si in cazul meu.Inca o data multumesc in special lui andyzaharia si pt poze,mi-au fost de ajutor!!!:arco:
     
    Naftty și andyzaharia apreciază asta.
  16. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salutare.
    Azi am inlocuit lichidul de la servo cu cel din poza de mai jos.
    Am scos conducta din fundul borcanului ce duce la pompa si am golit.o inclusiv borcanelul ,am montat totul la loc si am completat cu noul lichid,dar a intrat undeva la 300ml ..e ok?cam cat intra per total in caseta?
     
    jonnyb_emy apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e ok, in jur de 7-800 gr intra.
    Tu practic ai reinoit doar lichidul din vas. :)
     
  18. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Si care ar fi pasii corecti de inlocuire a lichidului servo?
     
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pe elevator, cu motorul pornit, faci stanga-dreapta pana la capatul cursei. Opresti, scoti maxim posibil din vas, completezi cu ulei nou, dupa care reiei procesul prezentat la inceput. Faci aceeasi pasi pana cand uleiul pe care il scoti din vas e curat, adica verde.
     
    lowlife și cristian184 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Merge si fara elevator, dar trebuie sa fie 2 persoane, una toarna lichid si cealalta in masina gata sa opreasca motorul.
    Am descris toata operatia in topicul pentru C6.
     

Distribuie pagina asta