1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Cu motorul pornit schimbul de ulei servo este sinucidere curata pentru pompa servo.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca esti atent, si sunt 2 persoane, nu este nici o sinucidere.
    Eu am schimbat in felul asta la X masini si nu s-a intamplat nimic, inclusiv la 2 ale mele.
    Eu am folosit procedeul cu furtunul de retur intr-o sticla, turnand lichid nou pana iese verde pe retur.
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, merge cu siguranta metoda lui audi66, vasul nu se goleste chiar atat de repede cand e motorul pornit, asa ca e OK, oricum e foarte imporant sa nu mearga pompa pe uscat.
     
  4. zorba

    zorba 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2010
    Cand trebuie inlocuit uleiul servo?
    Eu am deschis vasul si este gol,trebuie sa completez?
    Volanul merge normal,nu am sesizat ca ar merge greu dar am verificat vasul unde trebuie sa am uleiul servo si este gol....astept raspunsuri si multumesc anticipat!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    zorba citeste topicul asta integral ca iti distrugi masina care o ai. Chiar nu stiti ce trebuie sa faceti ? Nu ai mai avut masina ? Completeaza urgent in borcan cu ulei special de servo si verifica nivelul cu joja de pe capac. Codul uleiului il gasesti scris in topicul asta chiar in primul mesaj din aceasta pagina si nu numai. Nu ai observat ca ai joja, crezi ca degeaba este indicator de nivel pe joja aia neagra atasata de capac ? Citeste tot forumul asta legat de problemele la servo. Tot ce scrie acolo in toate topicurile se aplica si la masina ta. Intotdeauna intai citim forumul si pe urma punem intrebari.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citesc si ma minunez.
    Credeai ca au pus pe masina un vas care trebuie sa stea gol de dragul design-ului ?
     
  7. zorba

    zorba 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2010
    Cristi Multumesc,am crezut ca uleiul de servo nu trebuie completat(cum este cazut la antigel) am deschis capacul de curiozitate ,nu ca volanul ar merge greu .

    audi66 Am crezut ca uleiul de servo nu se pierde in timp si trebuie completat:(
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu se pierde in timp. Uleiul ala trebuie sa fie la nivel si peste 5 ani de la schimb. Tu ori ai o problema pe undeva, ori a fost umblat/demontat acolo si nu s-a mai completat ulterior cu ulei.
     
  9. zorba

    zorba 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2010
    Am inteles. Inseamna ca pe instalatie mai este ulei din moment ce volanul se misca normal si nu am sesizat nimic suspect la curbe, etc. ? Multumesc pentru sfaturi.
     
  10. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Buna ziua
    Am un A4 B8 din 2012 si de cateva zile la viteza de peste 100km/h cand misc volanul scurt stanga-dreapta mi se pare ca are o scapare (se misca mai greu si dupa, scapa) sau cel putin asa mi se pare mie. Tin sa mentionez ca nu face tot timpul asa. S-a ma intalnit cineva cu aceasta problema?

    Imi puteti spune unde este rezervorul pentru uleiul de la servodirectie ? as vrea sa ii verific nivelul

    Merci.
     
  11. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Nu mai puneai intrebarea daca citeai manualul de utilizare al masinii!
    Capture.JPG
     
  12. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    la mine nu este acolo.
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Atunci ai facelift, si nu e sistem hidraulic, e doar electric !
     
    MRR apreciază asta.
  14. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    masina este B8 facelift. multumesc pentru informatie
     
  15. amorezatu

    amorezatu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2013
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Multitronic 105 KW CAG 2009
    Salut, doresc sa va împărtășesc pățania mea cu servodirectia poate va ajuta pe cineva. Acum 7 luni mi-am cumpărat un a4 b8 avant din reprezentantă cu garanție 2 ani Avant 164.000 Km, toate bune și frumoase pana după câteva zile când am sesizat ca am acel tremurat în volan la parcare, înainte de a merge înapoi la reprezentantă am citit aici cam de unde vine problema și se pare ca am găsit în acest topic mulțumesc CLUBAUDI. Merg cu mașina și le explic cum se comporta volanul și ce ar putea fi (acel furtun de la servodirectia) nu ma ascultat sa uitat mecanicul și mia spus ca e fulia de la întinzător mi-o schimba desigur pe cheltuielile lor și va dispărea vibrația zis și făcut vibrația tot era când am luat mașina din service, spunându-i mai o data de acel furtun mia raspuns: toate modele cu servotronic facă asa din anul 2008,2009 și ei nu schimba nimic ca e din fabrica asa, leam spus ok veți mai auzi de mine , acum 2 zile am trimis e-mail la Audi în Germania și am scris în e-mail și acel T.S.B care exista pentru acel furtun nici prin cap nu mia trecut ca astăzi sa ma sune reprezentanta putin tremurand in voce să-mi comunice sa merg la ei cat mai repede pentru a rezolva problema cu vibrația.Deci cine are aceasta problema prin alte Țări și rereprezentantele fac figuri e-mail la Audi Germania cu acel T.S.B și 99,99 % se va rezolva.
     
    Ultima editare: 4 Ian 2017
  16. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    nu a avut nimeni problema ca volanul sa se invarta sacadat indiferent de viteza?
    audi a4, b8 facelift 2012.
    din ce am inteles este directie servotronic
     
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Verifica codul conductei. Parca asta era una din problemele care apareau la servodirectie la B8.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Invartirea aia sacadata este din alt motiv, nu din servodirectie. Verifica bine tot ce inseamna sistem de rulare si multilink (brate, capete de bara si altele). Bafta.

    waf problema cu acea conducta era la cele cu lichid la servo. La el directia este electrica.
     
    waf apreciază asta.
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    iondragos90 problema cel mai probabil e de la articulatie. Problema care a mai fost discutata aici pe topic.
     
  20. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Am verificat toata directia, capete bara, bucsi, brate si nu am niciun joc, nicio bataie, nimic. Eu inclin tot spre servodirectie pentru ca in timpul mersului cand fac scurt stanga-dreapta directia este tare si dupa, se inmoaie ca si cum ar scapa.
     

Distribuie pagina asta