1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    iondragos90 Postul asta #156 l-ai vazut? :) Eu zic sa verifici si acolo. Daca nu, atunci verifici caseta, la tine fiind electrica e mai complicata treaba.
     
  2. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    o sa incerc sa gresez crucea de la axul care vine de la volan si sa vad dupa cum se comporta.
    Multumesc de raspuns
     
  3. marinrafael

    marinrafael 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2013, 2.0 TDI 143cp
    Salutare,

    Crucea aceasta se poate gresa, are stuț de gresare, sau trebuie demontata ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie demontata.
     
    marinrafael apreciază asta.
  5. iondragos90 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Eu o sa incerc sa ii dau cu niste wd40 sa nu o mai demontez.poate va function as
     
  6. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Si eu am aceiasi problema.La manevrele pe loc merge volanul sacadat.Astazi am trimis si eu un mail la ei in Germania sa fac o reclamatie.Sigur problema este de la conducta aceea pentru ca atunci cand volanul este drept consumul instant este 0.8/h iar atunci cand virez o tura,scade la 0.7/h.Daca o tin un pic accelerata nu mai face.Doar la relanti.Acum astept sa vad ce raspuns mi o da cei de la Audi
     
  7. Emy ionut

    Emy ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A4
    Salut baieti . A avut cnv problema : acum o sapt am facut o opririe la un peco. (Totul ok) ma intorc pornesc masina si am martortorul motor in bord si din acel moment a inceput sa scrtie volanul stanga-dreapta . Este foarte deranjant si se aude fix sub bord. Pe tester nu apare nimic. A4, 2009 ,143 km
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Probleme cu spira probabil ai. Fa o scanare si vezi ce erori ai.
     
  9. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    1N3 este codul pentru casetele cu servotronic.Are si lichid de servo,nu este doar electric.Si la mine face la fel,doar la manevrele pe loc.Daca o accelerez un pic nu mai face.
     
  10. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Salut, unde pot vedea ce cod am ?
    Mersi
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vladdd le gasesti in sticker-ul din cartea service sau portbagaj unde sunt trecute codurile PR cu dotarile masinii care o ai si in plus se simte imediat diferenta dintre servodirectii. Ca si posesor de audi si mai ales ca membru al acestui forum, de atatia ani de zile, tu trebuia sa stii ce inseamna codurile PR ala masinii si mai ales sa ai deja decodarea VIN cu dotarile masinii.

    Inca ceva: cand mai vrei sa te adresezi cuiva nu mai da Quote = nu mai cita mesajele respective = nu mai apasa / folosi butonul raspuns. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii.

    Adreseaza-te fiecarui user in parte ca sa se inteleaga mai bine raspunsul tau asa cum am scris eu acest mesaj. Multumesc.
     
  12. Dimancea Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4
    Salut.Ma lămuriți și pe mine ce tip de servodirectie am ? Cred ca am codul 1N3 conform specificatiilor mașinii. Atașez o poza cu specificațiile. Mulțumesc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai scrie destul de clar 1N3.
     
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Pai daca se învârte usor volanul ai 1N3

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  15. Dimancea Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4
    Pe loc merge ok dar când viteza creste și iau curbe sau fac un giratoriu volanul merge greu in comparație cu Passat-ul din 2010 pe care l-am avut inainte.De asta sunt curios ca la specificatia 1N3 ar fi trebuit sa meargă ușor.
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    E normal sa se intareasca la viteza.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Intr-adevar la viteza este normal sa se intareasca, dar in giratoriu unde se presupune ca are viteza mica nu e normal sa fie la fel de ,,tare" directia. La directia asistata electro-hidraulic 1N3, volanul ar trebui sa se miste usor la viteza mica.
     
  18. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Ieri am schimbat lichidul de la servo cu unul OE la un Audi A4 B8 2009 cu servotronic (1N3).Inainte sa l schimb dupa ce se incalzea incepea sa mearga mai greu la manevrele pe loc,bineinteles si mult cunoscutul trepidat.Am zis sa schimb lichidul ca o fi de la el,era maroniu la culoare.Am pus masina pe elevator,am desfacut conducta de la caseta sa dau drumul la lichid,manevre stanga dreapta cu motorul oprit.Am bagat un ulei g 00 4000 m2 febi pentru a curata instalatia,iar manevre stanga dreapta pentru a ajunge in toata instalatia (dupa ce am facut manevre cu motorul oprit am pornit masina si am mai completat cu lichid pentru ca nu mai se ducea).Am dat drumu la lichid din nou si am pus lichid OE.Problema cu trepidatul a inceput sa se simta mai pronuntat,si zgomotul e mai pronuntat,iar dupa ce se incalzeste, tot greoi merge directia la manevrele pe loc.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este posibil ca pompa de servo sa fie obosita sau supapele unisens din caseta de directie sa nu mai inchida bine. O alta cauza ar putea fi motorasul pas cu pas de pe caseta de directie, pe care unii il considera supapa, sa nu-si faca treaba sau sa aiba nevoie de adaptare.
     
    lowlife apreciază asta.
  20. DJMRS 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009, 2.0TDI, CAGA ,143 CP,
    Unde trebuie sa intru sa ii fac adaptare?
     

Distribuie pagina asta