1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  2. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Multumesc
     
  3. Ratusca 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2013
    Locație:
    CJN
    Masina:
    A4-B8-2009-2.0tdi-143HP
    Buna. Audi a4 b8 diesel, 143 cp, 2009
    Istoria pe scurt este asta.
    Din pompa originala( cu care am cumparat masina), a curs uleiul si a rupt cureaua aferenta.
    1.Schimbat pompa si curea. Dupa 2 saptamani bate si la relanti si la bracaj complet stanga dreapta
    2.Schimbat pompa. Dupa doua saptamani aceeasi problema. Schimbat fulie pompa. Problema persista
    3.Schimbat pompa, fulie pompa, fulie alternator, intinzator curea, schimbat compresor clima( ca nu stia nimeni ce bate)suflat aer in furtunul de presiune care leaga pompa de caseta, furtunul nu pare infundat.dupa 1 saptamana si pompa aceasta incepe sa bata.
    Pompele sunt marci diferite, toate se incalzesc de nu poti tine mana pe ele.

    Care este problema, cum o pot diagnostica ?
    Care sunt masurile ca aceste simptome sa nu mai apara.
    Multumesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba ai verificat furtunul respectiv. Ai tur/retur.
    Vezi sa nu ai serpentina (racitorul uleiului de servo) din fata radiatorului indoita, obturata, etc.
     
  5. Ratusca 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2013
    Locație:
    CJN
    Masina:
    A4-B8-2009-2.0tdi-143HP
    Ca sa inteleg eu mai bine, trebuie verificate toate furtunele, tur-retur si serpentina de racire ? Cum se poate face asta ?
    Care e cauza ca pompele se tot strica ? trebuie inlocuite toate conductele care vin si pleaca de la pompa ?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai din cate ai zis, pompa se incalzeste excesiv. Deci lichidul nu isi face cursa completa prin serpentina pentru a se raci.
    Sa iti explic cum verifici niste furtune/conducte ? Cred ca e la mintea cocosului.
     
  7. Ratusca 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2013
    Locație:
    CJN
    Masina:
    A4-B8-2009-2.0tdi-143HP
    Daca poti sa imi explici ar fi ideal. Nu sunt familiar cu procesul. E vorba de verificare sub presiune sau doar suflare de aer ?
    Pe langa incalzirea pompei aceasta si bate. Incalzirea poate dauna si rulmentilor din interior?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti dai seama ca lichidul trebuie racit, altfel de ce ar mai fi pus serpentina in fata radiatorului ?
    Furtunele si serpentina se demonteaza, se verifica si se curata/spala.
    Serpentina nu este asa groasa, deci orice lovitura ar putea-o indoi in asa hal incat sa nu mai circule lichidul prin ea.
     
  9. Ratusca 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2013
    Locație:
    CJN
    Masina:
    A4-B8-2009-2.0tdi-143HP
    Ok.
    Ai cumva o sugestie si la partea cu bataia care se aude de la pompa? Poate fi tot de la obturarea furtunelor?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai stricat-o. Si o sa strici pompe intruna daca tot le inlocuiesti fara a rezolva problema care duce la defectarea lor.
     
  11. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    M-am uitat si eu la uleiul de la sevodirectie,are culoarea verde dar masina e din 2012.Intrebare :Cand ar trebui sa schimb acest ulei?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand isi pierde proprietatile. Cand devine maroniu sau la 4-5 ani. Fabricantul nu da un interval de schimb precis. De obicei se schimba cand se umbla pe la acele conducte si se desfac din diverse motive (demontare trager, alte interventii mecanice, etc., etc.). Daca stii ca nu a fost schimbat niciodata il poti schimba. Cum faci asta este scris pe forum in multe topicuri. Avem si tutorial. Tot ce ti-am spus eu acum am mai mentionat eu si alti colegi si in alte topicuri privind servodirectia si pe care trebuia sa le citesti.
     
  13. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Multumesc Cristi ;)
     
  14. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    Salut,
    Audi A4 B8 an 2010 , 2.0 tdi , directie 1N3. Pe loc daca virez stanga-dreapta un sfert de tura se aude/ se simte un pocnet/lovitura in volan. In timpul mersului se aude/simte mai usor. Volanul merge usor, problema este bataia si sunetul. Se poate rezolva prin inlocuirea conductei (am inteles ca la masinile din '08/'09), sau care ar fi solutia ?

    In ultimul timp vibrațiile incep sa-si faca simțită prezenta doar cand apa ajunge la 80-90°. :( A mai pățit cineva asa, este conducta de care se vorbea la inceput ? Multumesc
     
  15. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    jonnyb_emy pocniturile de care zici tu nu au nimic cu conducta, astea ori sunt de la caseta ori de la axul dintre volan si caseta (vezi ca are o tendinta de a rugini).
    Vibratiile sunt de la conducta, trebuie as verifici ce cod ai si daca nu e cea rectificata atunci stii ce trebuie sa faci.
     
  16. Vali1988 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut.Am un Audi A4 B8 din 2009 si am o vibratie atunci cand virez stanga dreapta pe loc, se aude si un zgomot la pompa servo. Din ce am citit pe forum ar fi de schimbat lichidul de servo si conducta dintre pompa servo si caseta de directie. Am fost la un mecanic si mi-a spus ca problema este de la pompa servo si posibil caseta de directie. Ce parere aveti, cum sa procedez? Multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa mecanicul ala in pace si inlocuieste conducta cu modelul revizuit, impreuna cu lichidul de servo-directie.
     
  18. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salut.Am constatat niste pete la pompa servodirectie. Nu am sesizat nici un zgomot ciudat. Ar trebui sa o schimb sau o mai duce?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De unde stii ca sunt de la pompa servo ? Primul lucru este sa speli si sa urmaresti daca mai apar acele puncte de umezela = pete. Intai se fac niste teste si pe urma te apuci de schimbat. Tu chiar nu ai nici un mecanic bun prin preajma, esti inconjrat de toti prostii si incompetentii ? In Timisoara este colegul OvidiuTM. Mergi si vorbeste cu el despre problemele la masina care o ai si te asigur eu ca o sa rezolvi problemele (care le tot gasesti la masina ta) cu ajutorul lui. Discuta cu el prin PM.
     
  20. florin_mandy

    florin_mandy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4,2 TDI,2010
    Salutare,am un zgomot ciudat la rece cand virez d volan stanga dreapta.dupa ce se incalzeste dispare acel zgomot.pareri?
     

Distribuie pagina asta