1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Footballcristiano, 12 Mai 2015.

  1. Footballcristiano 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A5, 2.0, 2011
    Buna seara! Am si eu o problema la masina, imi merge volanul foarte greu si se aude un scârțâit. Problema este ca atunci cand iau de volan dreapta maxim sau stânga maxima scârțâitul dispare. In bord nu-mi apare aprins niciun martor. Daca a avut cineva o problema asemănătoare as vrea un sfat bun.:(
     
  2. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Uita-te daca nivelul de ulei de la directie este la nivel.Mai mult ca sigur ca nu.
    Daca este asa,pe undeva ai pierderi de ulei
     
  3. Footballcristiano 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A5, 2.0, 2011
    Nivelul este in stare perfecta si nu scade....
     
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Pompa de servo
     
  5. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Salut baieti !

    Cu o informatie daca ma poate ajuta cineva. Servotronicul de pe masina personala, Audi A5 2.7TDI Sportback, a incetat sa functioneze din neant, functiona perfect, am oprit, la scurt timp repornit, si pauza, am simtit instant schimbarea.

    Pe tester nu figureaza vreo eroare la steering.

    Suspectez releu ce tine de servotronic, cel situat in spatele panoului de sigurante din stanga soferului, la mine scrie pe el, 643 si sub 1043 C3.

    Nu l-am dat jos sa-i vad codul, din cauza spatiului restrans, de la magazinul de piese l-au identificat ca fiind 8K0951253.

    Astazi a ajuns releul, dar 4H0951253A - cu notatie pe fata lui 645.

    Tipul de acolo spune ca este un substituit, asa este ? Are acelasi amperaj ?

    Ce altceva sa urmaresc, daca se dovedeste a nu fi releul ?
     
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    A mai fost chestia asta in discutie, servotronicu pe B8 nu are releu, totul e controlat de contrala de confort J519.

    Din ce imi aduc aminte 643 e pentru ventilatoarele din fata.
     
    Ultima editare: 16 Sep 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    40A.

    8K0 951 253 (643) a fost inlocuit la 01/05/2010 cu 4H0 951 253 A (645).
     
  8. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    andyzaharia, atunci ce sa verific mai exact, care sa fie problema ? Sportback-ul daca nu ma insel, este 8TA, nu B8. Corect ?


    Multumesc audi66, siguranta pentru servotronic unde o gasesc in panoul de la sofer, pasager sau portbagaj ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2015
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din ce am vazut in alte surse, cei ce vor sa renunte la servotronic (destul de multi) scot releul 640 de sub volan.
     
  10. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Da, am vazut pe forumurile de afara, insa nu sunt convins acum ca 643 in cazul meu, cea de pe masina, este responsabila cu servotronic.

    Refuz sa cred ca a picat centrala de confort.
     
    Bacheru apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ETKA, releul 645 (ex.643) mi-l da pentru pompa de combustibil, incalzire luneta, priza, incalzire stationara, etc.
    Am cautat toate pozitiile lui, atat la motor, parte pasager, parte sofer, portbagaj, nu are afiliere cu servotronic-ul.
     
  12. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    O iau de la cap atunci, dar de unde, ce verificari sa mai fac ?

    Pe tester, la un simplu scan, steering ok.

    O sa intru si in central electric, output test, dar nu stiu care sunt valorile de referinta pentru servotronic..
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aici poate te ajuta colgul andyzaharia, stiu ca el are servotronic.
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    keth la output test gasesti optiune pentru Full Assist si No Assist. Sunt doar 2 variante. Incerci prima cu Full Assist care ar trebui sa iti simuleze cazul cand ai asistenta maxima. Daca nu se schimba nimic atunci e clar ca ai ceva problema electrica sau hardware.

    In measuring blocks pe canalul 046 poti gasit statusul curent(de deschidere) al valvei N119(valva aia de pe caseta). In cazul cand stationezi (cu motorul pornit desigur) valoarea aia e undeva intre 33-40%, cel putin la mine si inca la 2 colegi cam asa era valoarea.

    Si pe canalul 047 tot ai ceva date pentru valva N119, alea din cate imi aduc aminte tin de alimentarea cu curent, la stationare paremise era 400-440 mA.

    Bafta!
     
  15. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Mersi mersi,

    Revin cu update.
     
  16. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Pe canalul 046, in conditiile specificate, imi afiseaza 61%.

    Pe canalul 047, la fel cu motorul pornit, stationar, 860mA.

    La output test, full assistance, ON 40% 560mA(a2a oara 540mA) System OK

    Pareri ?
     
  17. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Se simte ceva diferenta cand rotesti volanul la full assist fata de no assist ?
     
    Ultima editare: 19 Sep 2015
  18. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Culmea, m-a lasat bateria la laptop si n-am apucat sa selectez si no assist.

    La full assist cand ii dau sa ruleze, pentru a-mi testa sistemul, volanul se misca mai greu decat normal. Dupa ce inchid, ii dau stop, revine la normal.

    Nu cred ca ar trebui sa faca asa ?

    Dat jos valva, curatat, etc ?
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    La full assist volanul trebuie sa fie la fel de usor cand mergi cu viteze de sub 10km/h sub nici o forma nu trebuia sa fie mai greu, ceva cu siguranta nu e in regula daca zici ca la full assist se misca mai greu. La no assist teoretic o sa fie ft greu, ca si cand nu ai asistenta deloc.

    Pompa nu scoate sunete ?
     
  20. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Nu, deloc, nu face urat.

    Asta mi s-a parut si mie ciudat, cand dau pe full assist se intareste, apoi revine cand dau stop.

    Mi-am adus aminte ca ledurile de la plafoniera, se tot aprindeau intermitent, si ba mergeau ba nu, separat, aliens......

    Ceva nu e ok, dar de unde sa incep ?
     

Distribuie pagina asta