Mersi mult de ajutor , am cumparato e pe numele meu si am primit si numere ,totul e ok la masina numa usa din dreapta nu merge geamu .
ma inscriu si eu la topicul asta vreau sa ii iau surorii mele un a3( ii place modelul, e o masina ok) dupa 2004. am gasit unul din 2004, model 8P( cred, cel putin mai nou) insa mi se pare cam ieftin pentru dotarile care le are. masina este abia adusa din germania, in 2 portiere, culoare galbena( ii sta foarte bine). are xenoane, tapiterie piele alcantra, motor 2.0 tdi( nu vreau neaparat diesel), cutie manuala in 6 trepte, casetofon audi chorus( se rezolva cu un concert sau o magazie de cd-uri, xcarlink), suspensie sport s-line, cam rigida dar da super bine, jante s-line pe 17, folie omologata fata spate pusa de cel care o vinde ca minusuri bara spate putin ciupica(infundata), se poate repara, ceva vopsea sarita ori rugina pe aripa dreapta langa far, nu cred ca a fost lovita, poate cand a fost scos farul pentru schimbare bec a fost atinsa. acum partea interesanta este pretul care mi se pare prea mic, adica 9000 euro. are carte de service insa mai bine nu mi-o arata, este trecuta ultima revizie in 2007 la 178000 km, iar acum masina are 179000 km, wtf? dupa km pe care i-am vazut in cartea de service facea cam 50.000 km/an, deci as spune ca acum are intre 250.000 km si 300.000, e inca ok la km astia? daca ar fi pentru mine nu mi-as fce probleme dar sora-mea inca nu are permis, urmeaza sa si-l ia si nu va fi niciodata in stare sa auda un zgomot ciudat. o alta parte ciudata, proprietarul a spus ca a fost schimbat ambreajul si injectoarele, lucru normal la 2.0 tdi, ma cam indoiesc dar deh... masina va fi folosita mai mult in weekend, sta in bucuresti si nu are rost sa mearga in fiecare zi lal serviciu cu ea. o vor folosi( impreuna cu prietenul ei) la cumparaturi sau la iesirile la munte, mare, etc etc, deci nu le trebuie neaparat diesel, insa eu as vrea sa se bucure de un motor turbo bugetul maxim alocat e 10.000 euro. se incadreaza in banii astia la un a3 decent sau sa se orienteze spre un golf 5 sh, ori o kia cee'd noua? este de cumparat a3-ul prezentat mai sus?
parere personala ,eu zic ca merita tinand cont de motorizare si de an ,iar acele mici hibe se rezolva ,ca doar tu nu esti strain de masini ,asteptam cu interes alegerea ta
asa e nu sunt strain si nu ar trebui sa ma sperie 300.000 km in sa faza cu ambreajul si injectoarele?
hai sa intelegem de ce a schimbat injectoarele ,omu cine stie ce motorina a bagat in ea asta e sigur pentru ca alta cauza nu ar fi si din cate am mai auzit si citit eu la ,motoarele de 2.0 tdi ar fi o bubica injectoarele care in unele cazuri mai dau si o anumita trepidatie la relantii sau chiar in sarcina [deci bine ca le-a schimbat],iar cu ambreiajul daca a nimerit un incepator sau incepatoare cat sa reziste ? si mai ales daca masina a vazut mai mult orasul poate poti pune 1 poza 2 cu ea sa vedem si noi jucaria?
mda, masina nu e chiar in iasi si poate ajung zilele astea sa ii fac vreo 2 poze. partea interesanta e ca le-a schimbat in germania, masina e abia adusa de 2 luni, acum a scos ultimul rand de numere provizorii. poate fi un avantaj ca le-a schimbat acolo insa nu se pune problema de motorina proasta. am facut si o tura scurta cu ea dar avea numerele expirate si nu am riscat. trage ok, nu trepideaza nu nimic. motorul e bhp parca. dacama duc sa o vad saptamana asta poate bag si vag com-ul un pic pe ea
Nu exista motorul cu codul bhp, bhp inseamna "brake horse power" insa, probabil ai confundat unde scria puterea cu codul motorului. Insa sa te ajut, pe rand: -singurul motor posibil sa fie e BKD, insa mi se pare ca au fost unele probleme la 2.0 tdiurile de la inceputul generatiei, cele din 2004, cu fisurarea chiulasei. Iti dau un link sa studiezi, citeste postul #5: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=33035 -nu iti recomand sa iei o masina sh in general. Insa, daca tot esti convins, ia una sub 100 000km, si sa fii sigur de km aia. In nici un caz una la 250-300, chiar daca multi zic ca masina rezista, nu are rost sa te risti,pentru ca sigur vei baga bani in ea si mai ales la banii aia care-i dai pe ea, sunt bani aruncati. -sfatul meu este sa iei un golf 5, care este acelasi lucru cu a3-ul, doar ca este mai prost finisat. Eventual un 1.9 mai nou cu mai putini km, sau un 2.0tdi din 2005-2006. Daca tot nu o iei pt tine, eu zic sa iei ceva de incredere, pt ca daca pica ceva, pe tine te vor injura PS: nu stiu de ce lumea sfatuieste pe cei care intreaba (chiar daca masina suna clar a fi obosita), sa o cumpere, ca probabil e cazul ideal si convenabil,a bagat motorina proasta si a fost un incepator pe ea. Sa fim seriosi, e vb de 10 000 de euro, si eu sincer nu i-as da pe asa ceva. Stiu ca e forum audi, si tendinta e sa dai sfaturi pro, insa cu o limita..
cam asa ma gandeam si eu asa cum am zis nu e neaparat sa fie diesel masina, va fi folosita putin, nu stiu daca va atinge 20 mii km pe an, insa nici 1.4 de pe golf nu ma prea incanta. am dat o cautare pe mobile.de si e plin de 1.4. insa interiorul la golf 5 mi se pare urat tare. trebuie sa recunosc ca eu le-am bagat virusul audi. poate mai pluseaza niste bani pentru un a3 decent de cealalta optiune ce ziceti? kia ceed noua? in maxim 14 mii e destul de decenta la optiuni si motorizare
Golf sigur gasesti SH in 10 000, destul de decent dotat, si cu motor diesel, care ar fi scump doar daca ar fi cumparat de nou. Insa mi se pare ciudat ca intrebi de Kia, dar in acelasi timp Golful te nemultumeste la interior. Nu prea exista termen de comparatie intre cele doua. Despre cee'd am auzit de la cateva persoane ca au avut probleme cu ele, insa asta nu e neaparat o regula, poate exista sansa sa dai de una care o sa mearga foarte bine. Decizia e a ta, desi eu as merge pe golf, sau daca mai astepti, pe un a3 intr-un buget mai mare. Succes Mi-am amintit, nu da 14 000 pe kia, da 15.100+tva minus discount pe un a3 city edition de 1.6, te rog eu, ca uitasem de oferta asta. E o masina premium la un pret foarte mic, e pacat sa o ratezi, mai ales ca e noua.
de kia intrebam in caz ca pana la urma vor masina noua. nu am vazut incanici o kia in interior asa ca nu ma pronunt inca e adevarat ca la masini noi nu m-am uitat inca. voi verifica si distribuitorii audi de la noi LE: masina arata asemanator cu cea din anunt, mai are geamuri negre si parca e ceva mai joasa si are piele inauntru. de anuntul respectiv ce parere aveti? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...ORT&customerIdsAsString=&lang=fr&pageNumber=1
stefan...vezi ca este un tip din iasi care isi vinde a3-ul si e postat aici pe forum. Din poze pare oki... Iar ca sa nu fiu total offtopic: daca il verifici nu uita sa scrii si la ce anume te-ai uitat, ca sa dai un sfat viitorilor cumparatori.
am mai facut azi o tura cu el si nu imi place cum merge, nu trage in adevarata sa putere. acum poate fi de la un debitmetru ceva dar oricum e cam obosita masina mai mult am mers azi sa o vada cei 2 interesati sa isi faca o idee cum e a3. altceva nu mai vor era in curte la tipul respectiv si un golf 5 si m-am convins inca o data ca nu imi place si nu le place. am niste prieteni in franta care au un a3 2007 SB 1.9 tdi la 30.000 km si curand il vor vinde la o suma ceva mai mare dar e masina destul de bine dotata si noua ei deocamdata nu au nici permis se apuca in curand, asa ca nu e chiar graba liviu mersi, insa cel din iasi e modelul ceva mai vechi, 2002, 2003. ei ar prefera cel de dupa 2004.
Scuze de intarziere am fost plecat , am facut deja 3000 de km cu masina merge super imi place si probleme majore nu am avut cu ea(din prostia mea am spart baia de ulei) nu am reusit inca sa repar usa din stanga , problema cu geamul, intr-un timp si-o revenit da acuma nu mai vrea o sa o duc la cineva sa o repare si vreau sa pun folie pe niste piese din bord ca is zgariate da de asta vb pe alt thread, o sa postez poze cu ea imediat mersi mult de ajutor .
masina are, de regula, un stiker in portbagaj cu tot felul de coduri (combinatii de litere si cifre). acelasi sticker se regaseste si pe cartea de service. cu un decodor (site de internet) care se gaseste pe net, poti afla multe lucruri interesante despre masina ta (optiuni si dotari), inclusiv norma de poluare. ah...era sa uit: cei de la RAR s-ar putea sa va treaca alta norma de poluare in acte . parerea mea personala: nu se pricep.
nu cred ca se regaseste norma de poluare pe acel sticker.... in general motoarele 1.8t din anii specificati de tine, sunt Euro3. daca AUM este euro 4, probabil ca esti singurul euro4
nu imi era teama ca te superi, am spus doar ca nu cred. ce te-a deranjat asa de tare? esti important da...vad lilysch caute sa vezi daca regasesti asa ceva pe acel sticker (coduriule de 3 combinatii alfanumerice din fata) 0GD emissions concept EU 2 (MVEG 2) 0GE emissions concept EU 3 0GF emissions concept D3 (EU 3D) 0GG emissions concept EU 4 0GH emissions concept D4